Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, רכשתי את המוצר http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8-Meguiars-Ultimate-0450L.html

 

עכשיו אני שוטף את הרכב שלי אחת לשלושה שבועות לערך במכון לשטיפה, וקניתי את המוצר כדי לתת פיניש סופי אחרי כל שטיפה.

רציתי לדעת עם איזה מטלית למרוח את זה? קניתי מטלית מיקרובפייבר גדולה כזאת שאני עובר על ההרכב שיש נניח לחות גבוהה או שמהגבים לא עושים את העבודה כמו שצריך.

 

למען האמת באתי לרכוש מוצר קוויק דיטיילר אבל המוכר הוריד אותי מזה כי טען שלשימוש שאני צריך את התרסיס עדיף ווקס , מה דעכתם?

 

אם נניח האוטו לא עבר שטיפה שבועיים או אפילו שבוע בקיצור, אם בא לי להבריק אותו ספונטני בלי שטיפה אפשר עם הווקס? או שהייתי צריך לקחת את הקוויק דיטיילר? יש גם עוד מוצר שהוא המליץ לי BLUE WASH שטוען שלא צריך מים. מישהו ניסה?

פורסם

יש לי את התרסיס הנל

אתה חייב ליישם אותו אחרי השטיפה כשהרכב עוד רטוב,בגלל זה זה מתנגש עם מכון שטיפה,מה שאפשרי זה להכניס אותו למכון למכונה או לאותו אדם שאתה שוטף אותו ידנית וכאשר הוא שוטף את הרכב אחרי שהוא שם סבון או כאשר הרכב יוצא מהמכונה לבקש לנגב בעצמך.

ברגע שהרכב עם מים מהשטיפה (לא עם סבון כמובן) אתה לוקח את המטלית מיקורפייבר (שזה דרך מצויינת לייבוש וליישום החומר הזה), וכל חלק ברכב אתה משפריץ עליו כמה ריסוסים ואז עובר עם המיקרופייבר לניגוב,קפיש?

Miata ND2

 

פורסם
שלום לכולם, רכשתי את המוצר http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8-Meguiars-Ultimate-0450L.html

 

עכשיו אני שוטף את הרכב שלי אחת לשלושה שבועות לערך במכון לשטיפה, וקניתי את המוצר כדי לתת פיניש סופי אחרי כל שטיפה.

רציתי לדעת עם איזה מטלית למרוח את זה? קניתי מטלית מיקרובפייבר גדולה כזאת שאני עובר על ההרכב שיש נניח לחות גבוהה או שמהגבים לא עושים את העבודה כמו שצריך.

 

למען האמת באתי לרכוש מוצר קוויק דיטיילר אבל המוכר הוריד אותי מזה כי טען שלשימוש שאני צריך את התרסיס עדיף ווקס , מה דעכתם?

 

אם נניח האוטו לא עבר שטיפה שבועיים או אפילו שבוע בקיצור, אם בא לי להבריק אותו ספונטני בלי שטיפה אפשר עם הווקס? או שהייתי צריך לקחת את הקוויק דיטיילר? יש גם עוד מוצר שהוא המליץ לי BLUE WASH שטוען שלא צריך מים. מישהו ניסה?

 

כל מטלית נוחה בגודל 40 על 40 (16' * 16' בלעז) תעשה את העבודה, תעדיף אחת שהיא Flushית (נפוחה) שלא תייצר שריטות, זה לגבי הספריי הווקס.

 

לגבי לחות של בוקר, כנ"ל, מגבת נוחה עם יכולת ספיגת נוזלים שכן בבוקר יש הרבה מהם. באופן אישי אני חושב שזה מתכון ליצירת Swirl marks אבל זה כבר עניין שלך.

 

שהמגבים לא עושים את העבודה? :roll: תצטרך להסביר את עצמך בסעיף הזה, איך זה קשור למגבת ולספרי ווקס?

כשהמגבים לא עושים את העבודה מומלץ לקנות זוג חדש. ולנקות את המגב עם המגבת כאשר ישאר פס שחור על המגבת שלך זה מיותר לחלוטין.

 

אני חושב שאתה צריך גם QD וגם Spray Wax, הראשון ישמש לניקיון עבור אוטו שלא נוקה שבועיים/שלושה והשני ישמש עבור רכב שרק יצא ממכונת השטיפה.

 

 

 

באופן אישי אני חושב שניקיון רכב בעזרת תרסיסים כאלו ואחרים מבלי לספק שטיפה אמיתית הוא פתרון גרוע אבל אם תשוטט קצת בפורום ותבין מי נגד מי אולי תצליח למזער את הנזקים (והם יהיו!)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

שהמגבים לא עושים את העבודה? :roll: תצטרך להסביר את עצמך בסעיף הזה, איך זה קשור למגבת ולספרי ווקס?

כשהמגבים לא עושים את העבודה מומלץ לקנות זוג חדש. ולנקות את המגב עם המגבת כאשר ישאר פס שחור על המגבת שלך זה מיותר לחלוטין.

אני עשיתי את אותה הטעות בהתחלה, ניסיתי להיות חכם ולנגב את המגבים עם המגבת של CG ועל כן הייתי חייב לכבס אותה היטב כדי שכל השחור ירד ממנה והיה הרבה שחור.

ופה מגיע הטיפ....כל פעם שאני יושב במסעדה, החברים שלי כבר יודעים שחסר למישהו שפותח את אריזת המגבונים הלחים שמחלקים בסוף, כולם לוקחים את המגבונים ומביאים לי אותם אחרי שיוצאים מהמסעדה ואני שם אותם בכיס של משענת היד.

כל פעם שאני מרגיש שהמגב מלוכלך או כל פעם כשאני שוטף את הרכב אני מעביר עליו ניגוב עם המגבון.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
אני עשיתי את אותה הטעות בהתחלה, ניסיתי להיות חכם ולנגב את המגבים עם המגבת של CG ועל כן הייתי חייב לכבס אותה היטב כדי שכל השחור ירד ממנה והיה הרבה שחור.

ופה מגיע הטיפ....כל פעם שאני יושב במסעדה, החברים שלי כבר יודעים שחסר למישהו שפותח את אריזת המגבונים הלחים שמחלקים בסוף, כולם לוקחים את המגבונים ומביאים לי אותם אחרי שיוצאים מהמסעדה ואני שם אותם בכיס של משענת היד.

כל פעם שאני מרגיש שהמגב מלוכלך או כל פעם כשאני שוטף את הרכב אני מעביר עליו ניגוב עם המגבון.

אחלה רעיון אבל רק שתדע שיש ברוב המגבונים האלה אחוז מסוים של אלכוהול. המגב יישאר נקי אבל תוחלת החיים שלו תרד והוא יתחיל להתייבש מהר יותר מהרגיל ולבסוף גם יעשה עבודה גרועה בניגוב:?. אם לא בא להרוס מגבות איכותיות,שמור לך מטלית ניקוי ביתית ונגב איתה. שני שפריצים של ONR בתור QD ׁ(הבנתי שיש לך) על המטלית והיא לחה ומוכנה לניקוי ללא נזק עתידי.

פותח שרשור,אל תנקה את הרכב אחרי שבועיים עם תכשירי "שטיפה יבשה" אתה תגרום רק נזק!!

פורסם
מה הבעיה שלך לקנות חבילת מגבונים לחים של life בסופר פארם?
מגבונים לחים מתייבשים מהר מאוד בסביבה של הרכב...:-( מניסיון רב שנים.
פורסם

סביר להניח שאתה צודק, אם אין אלכוהול אז בוודאי יש איזה חומר ניקוי שבסיטואציה מסוימת לא בריא לצבע הרכב או לחלון או לגומיות של המגב....מניח שאם הייתי עושה את זה על בסיס יום יומי זה היה עושה נזק שבוודאי כבר הייתי שם לב אליו אבל פעם בחודשיים שלושה שהשמשה והמגב ממש מלוכלכים אז שפריץ טוב של AJAX על החלון (למרות שמכיל אולי אמוניה או חומרי ניקוי אחרים) וניגוב עם המגבון הזה זה לפחות מבחינתי בגדר הסביר.

גם ככה מתחילות תלונות מהסביבה הקרובה שאני די מגזים עם הרדיפה לשלמות הזו וכל סימן קטן ברכב אני מנגב עם חומר ייעודי לאיזור ומנסה לתחקר כל חתיכת קקי של ציפורים מאיפה היא נפלה ואיך אפשר למנוע בעתיד, אולי אם היתה לי פרארי הייתי חושב פעמיים לפני ניקוי ווישרים עם מגבון לח :lol:

 

עריכה: מה שכתב אלי...מגבונים לחים באריזה פתוחה יתייבשו מהר מאוד, המגבונים מהמסעדות הם סגורים הרמטית ולמרות החום הבלתי אפשרי בתוך הרכב בחודש יולי הם כבר שנה שניה אצלי ומחזיקים מעמד עוד מהרכב הקודם שלי ועדיין לחים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

תודה על התגובות קודם כל והטיפים, מגבונים לחים אגב בתה כפפות יש לעטוף בניילון של סופר או משהו ולהוציא הם נשמרים כמו גדולים כולל הלחות! אולי היא טיפה נפגעת אבל באופן קבוע יש אצלי מגבונים ברכב צריך לסגור ולהוסיף שקית והכל יסתתדר!

 

אני רק רוצה להבין, לא מומלץ להתשמש בווקס אחת לשבועיים שלוש??..(זה הזמן שאני מכניס את הרכב לשטיפה במכונות)

 

ועוד עניין די גדול שרכשתי את המוצר המוכר כיוון אותי אליו ואני בכלל באתי בשביל QD שקבלתי טיפים פה להתשמש בו בהברקה.

המוכר טען וזיזלזל "בישראל" שכאן לא מבינים וכולם קונים סתם את המוצר הזה.

 

אשמח אם מישהו שמבין בוודאות יסביר לי את ההבדל בין QD לבין הווקס, אז אוקיי הבנתי שהווקס תפקידו להבריק אחרי שטיפה.

 

אם כך מהו הדיטיילר? למה הוא משמש? זה המוצר שבאתי לרכוש : http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A8-Meguiars-Ultimate-Quik-Detailer.html

 

אם ככה אני לא מבין למה המליץ לי על הבלו וואש והוריד אותי מהדיטיילר כי לפי מה שרשום! זה אותה פעולה ומיועד לניקוי ללא מים והברקה בעת הצורך

 

תקנו אותי אם אני טועה, סליחה על החפירה

פורסם

וואלה!, צריך למצוא מקום שאפשר לקנות חבילה של המגבונים האלה של המסעדות,

גם עלי מסתכלים באופן מוזר כאשר לאחר 3-4 נסיעות אני עושה סיבוב סביב הרכב ומוריד קטמי חרקים וקקי של ציפורים בעדינות, סופג אותם במים שיתפרקו ואז מייבש עם נייר(לא ניגוב, הנחת הנייר על האיזור הרטוב שלא ייוצרו סווירלים), תאמת כבר נהייה לי לא נעים ואני מסתכל שאף אחד לא בסביבה שלא יחשבו שאני חולה נפש :oops:

×
×
  • תוכן חדש...