Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

יש לי יונדאי איי 30 2008 כבר 4 חודשים

לאחר חודש בלמתי בלימת חירום שרמזור התחלף

ברגע שהאוטו נעצר סופית הוא מוריד את התורים לרגע ואו שהוא מגמגם טיפה ומצליח להישאר מונע או שנכבה

 

הגעתי למוסך הוא אמר לי שזה בעיה מוכרת ברכב הזה אבל בכל מקרה הוא יעשה לי ניקוי של המצערת

 

הבעיה הפסיקה למשך חודש וקצת ושוב לפני שבוע שוב חזר

 

אני מדגיש זה קורה בעיקר לאחר לחיצה על הברקס בצורה ממושכת ונכבה בדיוק בשניה שהרכב נעצר סופית

 

מישהו מכיר את הבעיה ? האם זה "מחלה" ידועה ביונדאי איי 30 ?

האם יש פיתרון ?

פורסם

ברכבים האלו לפי מה שאתה מתאר יכול להיות מצמד גישור בממיר מומנט שלא מישתחרר וגורם לכיבוי מנוע או חיישן גל ארכובהץ,יכול גם להיות דיאפרגמה במגבר בלם קרוע שמאבדת תת לחץ,שים לב אם שעון הסלד נופל ליפני כיבוי הרכב אז זה חיישן גל ארכובה

פורסם

כן זה בדיוק מה שקורה

השעון סלד יורד נכבה ..

 

לפעמים הוא מצליח לגמגם לרגע אבל נשאר מונע

 

מה בדיוק זה הבעיה לא כל כך הבנתי..

פורסם

יש חיישן שניקרא חישן קרנק.או מיקום גל ארכובה שהמחשב שלפיו המחשב יודע באיזה מצב סיבוב במעלות נימצא הגל ארכובה וכך המחשב יכול לתזמן את ההצתה ואת ההזרקה.במידה וחיישן זה מפזיק לשדר אותות המנוע יכבה אז אתה צריך להחליף אותו

פורסם

ברור שצריך ללכת למוסך ולבדוק את התקלה,

אבל מניסיון של עסק שמוכר חלקים ליונדאי,

החיישן קרנק שאמרו לך פה, זה תקלה מאוד מאוד נפוצה בדגם הזה.

×
×
  • תוכן חדש...