Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו הודעת סיפור ופריקה, בעיקר חפירה, מצטערת אם אשעמם.

 

באוגוסט, בובה ואני נחגוג 3 שנים מאושרות.

לפני יומיים חניתי את בובה ברחוב מסריח, אבל יחסית רחב, בדרום תל אביב ליד פלורנטין.

כמובן שנצמדתי למדרכה וקיפלתי מראה.

כעבור 4 שעות חזרתי אל בובה וחשכו עיניי, רציתי למות, אבל יותר מזה רציתי להרוג את מי שעשה את זה, את כל משפחתו ושכניו. :cry:

שיפשוף בצבע כחול ולבן לרוחב דלת הנהג (ציוני משהו, אבל ממש לא מתאים לצבע האדום של בובה), באורך של 40 ס"מ ובגובה של 14 ס"מ, למזלי לא היה כיפוף בפח.

נסיתי להפעיל את שיטת הפוליש היחידה שאני מכירה וכמעט נמחקו לי תביעות האצבעות אז נאלצתי להפסיק. :|

נשברתי, בכיתי והתעצבנתי, הכל ביחד.

מרוב טירוף, עצבים ועצבות לא צילמתי את המכה. :roll:

יום שבת יש יום מסלול והדבר האחרון שבא לי לעשות זה להגיע לשם עם בובה חבולה.

ידעתי שיש רק דבר אחד שאני יכולה לעשות וזה לפנות למומחים.

לאחר שיטוט בפורום החלטתי לפנות לקלין קאר, התקשרתי אליהם למחרת בבוקר וקפצתי להערכת מצב.

לצערי אני לא זוכרת שמות.. אבל הבחור שקיבל אותי שם היה ממש נחמד וקצת סקפטי לגבי תיקון השפשוף.

מצבי הכספי השאיר אותי מאוד מוגבלת מבחינת דרכי הטיפול, אבל הבחור היה פשוט נחמד ובא לקראתי כל כך הרבה!!!

לבסוף סוכם על פוליש במקום הפצוע + ווקס על כל האוטו.

המתנתי ליד הפצועה וקיוותי לחזות בהחלמה שלה ואכן זה קרה!

כל הסימנים נעלמו!!! על הדרך גם טיפלו לי בעוד כמה שריטות שחתולים השאירו ואנשים נחמדים עם ארגזים ואפילו הבריקו לי את הג'נטים ושאבו לי את האוטו!!!

נשארתי ללא מילים, פשוט בהלם, הכל ירד! נהייתי בן אדם פשוט מאושר!

 

בובה נראת כאילו הוצאתי אותה אתמול מהסוכנות (האמת שהיא נראת הרבה יותר טוב, אבל ניחה 8) ).

 

קבלו בונוס:

היום חזרתי מקניות שישי, תפסתי חניה נהדרת, אני מבסוטה מהחיים היפים, ממתינה קצת לפני כיבוי הרכב ואז שומעת קולות: "הינה ילדים! זו הסקודה היפה, בואו נראה למי שייכת הסקודה היפה!".

כבר חשבתי לעצמי איזה יופי, עכשיו אני גם שומעת קולות, התחרפנתי סופית.. זו קללת הפאביונרים, זה הגיע גם אלי!!

ואז כשכיביתי את האוטו הגיעו זוג אמהות ושלושה ילדים ופשוט התלהבו לי מבובה!

אשכרה הגיעה אלינו (אלי ואל בובה) משפחה והתלהבה מבובה והם קוראים לה "הסקודה היפה".

סיפרתי להם שקוראים לה בובה ושהיא עברה אתמול ווקס והם מוזמנים ללטף אותה, היא מאוווד נעימה.

 

עם מומנטום כל כך טוב ביומיים האחרונים אני מתחילה לפחד לצאת מהבית. :lol:

אני מקווה שמחר לא נתרסק ביום מסלול ונעלה תמונות של הסקודה היפה. :twisted:

 

סוף.

הפאביה נמכרה.:-(

 

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיפרתי להם שקוראים לה בובה ושהיא עברה אתמול ווקס והם מוזמנים ללטף אותה, היא מאוווד נעימה.

אני שמח שזה נגמר טוב.

 

אני לא סובל כאשר נוגעים לי באוטו, במיוחד אחרי וקס. איך את מצליחה לסבול את זה כאשר ילדים מתלהבים מתנפלים לך על הרכב?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני סובלת את זה כי אני לוקחת הכל בפרופורציה וגם כי:

1) יש לי פאביה, כשתהיה לי פרארי יהיה לי גם בריון שישמור עליה כל היום (בטח יהיו 3 בריונים והם ישמרו עליה במשמרות).

2) אם אני אצעק אליהם או אגיד להם לא לגעת, רק אעודד אותם למעשים רעים.

 

פעם ראיתי איזה מישהו נשען עליה עם ג'ינס, מבפנים התפוצצתי, חשבתי שאני הולכת לדקור אותו, אבל פשוט נגשתי אליו כאילו שאני לא מכירה את הרכב ואמרתו לו כהערת דרך אגב "חבל על האוטו שלך, ג'ינס עושה סימנים בצבע" והלכתי.

האיפוק הזה דרש ממני את כל כוחות הנפש שהיו בי, אבל זה עבד, הוא אמר "וואלה" וקם.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

לי יש כיסוי, מצלמה 24/7 ומגפון. אם מישהו נוגע או מתיישב אני מבקש בנימוס לא לעשות זאת ומסביר שיש מצלמה שמקליטה אותם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מחר ביום מסלול יהיה צלם מקצועי שידפיס את התמונות הנבחרות על חולצות, פדים לעכבר וכו.

נפתחה ההרשמה למי שמעוניין במוצר עם הדפס של בובה בעלות של 40 ש"ח לא כולל משלוח.

להרשמה יש לציין:

שם מלא, כתובת, איזה מוצר נבחר, טלפון לבירורים וכן יש להוסיף צילום של פתק מהרופא.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

איך מבטאים "בובה" (BUBA?) מה מקור השם?

מזל שהשריטה ירדה. הדברים האלה מורידים את המצב רוח מאוד.

 

אשכרה הגיעה אלינו (אלי ואל בובה, שהיא סקודה פאביה) משפחה והתלהבה מבובה והם קוראים לה "הסקודה היפה".

 

עידן, הכנתי לך חתימה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
באמת אתה מסתובב עם מגפון?

אני לא מסתובב, אבל יש לי כל הזמן מגפון מוכן בבית ואם אני רואה משהו חריג אני פונה לאותם חב'רה דרך החלון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה נסגר פה עם הפאביות בזמן האחרון? :shock:

זה BOBE כמו הזוג המטומטם מ"החיים זה לא הכל" :D

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.

×
×
  • תוכן חדש...