Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש עליה אפילו שיר:

"שבי בובה, עכשיו את לא לבד,

אהבה, את לא של אף אחד,

די בובה, אין שום סיבה לבכות,

בלי תגובה, בלי אלף דאגות..." :wink:

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כעבור 4 שעות חזרתי אל בובה וחשכו עיניי, רציתי למות, אבל יותר מזה רציתי להרוג את מי שעשה את זה, את כל משפחתו ושכניו. :cry:

 

נשברתי, בכיתי והתעצבנתי, הכל ביחד.

מרוב טירוף, עצבים ועצבות לא צילמתי את המכה. :roll: .

 

את חייבת איזשהו סוג של ייעוץ, כי התגובה שלך חסרת כל פרופורציה. זה לא נורמלי להגיב ככה.

אם זה היה בינך לבין עצמך, מילא, אבל אתה יכולה עוד להשליך את האופן המוגזם בו אתה מתייחסת לרכב על מישהו אחר.

 

זה בסה"כ רכוש שנפגע, שניתן לתיקון בכסף, ואת מתארת תגובה לפי אפשר לחשוב שאדם יקר מת (חס וחלילה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

1) יש לי פאביה, כשתהיה לי פרארי יהיה לי גם בריון שישמור עליה כל היום (בטח יהיו 3 בריונים והם ישמרו עליה במשמרות).

 

הפוך גוטה, הפוך.....כשיש לך פרארי אתה זורק אותה איפה שבא לך, כשיש לך פאביה אתה שם עליה 4 שומרים בריונים ועוד 4 שומרים שיוודאו שהבריונים הקודמים לא מתרשלים בתפקידם....

 

:wink:

 

 

רק לי לא כ"כ מסתדרות המילים "יום מסלול" ו"פאביה" באותו המשפט..?

 

.

 

כן, זה לא מסתדר רק לך כי אתה צעיר מדי בפורום (לא להעלב) ואתה לא מבין את הפוטנציאל של הרכב הזה.

כמובן שמדובר רק על גרסאות SPORT 16V ברמת גימור MF שהן נדירות יותר.

 

עם הזמן והנסיון עם רכבים אתה תבין למה זה אחד הרכבים האהובים פה, אתה גם תקנה כזה רכב או לפחות תשים כזה בסמלון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נכון.

זה רכב שאין כדוגמתו כמעט.

ההתנהגות הכי טובה בקונצרן VAG (אולי חוץ מהאודי R8 V10. גרסת V8 בערך כמו פאביה בגלל הכיול הכמעט מושלם).

 

והוא מושך כמו GTI למרות שיש לו מנוע חסכוני.

בקיצור, האוטו המושלם לכל מי שרוצה ליהנות באמת מנהיגה ולא רוצה עיצוב פנים מצועצע מדי.

פורסם

די עם השטויות לגבי הפאביה, זה נראה מגוחך מהצד.

זכותה לאהוב את הרכב שלה, זכותה לקרוא לו בשמות, זכותה לקחת אותו ליום מסלול וזכותה לאחל מה שתרצה לאנשים שפוגעים ברכושה ובורחים.

 

גם הפאביה שלי לא בדיוק נחה מתחת לכיסוי שלה כל היום (חוץ מתקופות מבחנים).

 

אני לא מסתובב, אבל יש לי כל הזמן מגפון מוכן בבית ואם אני רואה משהו חריג אני פונה לאותם חב'רה דרך החלון.

 

באמת על דבר כזה עוד לא חשבתי... מזכיר לי שפעם בצבא התגלגל לידי מגפון, רציתי לצעוק משהו לאחד החיילים ובטעות לחצתי על הכפתור שמפעיל את הסירנה. כל הבסיס היה על הרגליים :lol:

941233_10201565276202537_266739444_n.jpg

פורסם

האמת שהפאביה באמת רכב מצויין ובלי שום קשר אני מבין את הכעס של פותחת השרשור על זה שפגעו לה ברכב מבלי להשאיר פרטים. (אבל מסכים עם עופר שהיא קצת נסחפה בתגובה).

 

מעבר לזה לא הבנתי מה מגוחך בפאביה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
איך זה במובן הנחמד?

 

ב"נחמד" זה כשסופרב דופק את בובה ונולדים להם סיטיגו קטנים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש במרכז העיר על יד הבימה

בית ישן ובו גרה מרינה

היא בת שבעים ושש,אך עוד זוכרת

איך היתה כל גבר אז מסחררת.

 

הם רצו בה, רצו, רצו, רצו בה

וקראו לה בואי בובה, בובה ,בובה

אך היא ענתה ברטט - אולי מחר.

 

את כל המחזרים היא לא סופרת

יש שהיו יפים כמו בסרט

כמה היו עיקשים, שנים לה המתינו

לחטפה בסתר כמו ולנטינו.

 

הם רצו בה, רצו, רצו, רצו בה

וקראו לה בואי בובה, בובה ,בובה

אך היא ענתה ברטט - אולי מחר.

 

כל השנים מרינה, את כמו בתוך ויטרינה

עוד מאהב כאן נותר לך ומחכה בפינה

כשאת יוצאת לכיכר, הוא מתרגש ולוחש לך

את התקווה שהפעם לא תאמרי לו "אחר כך".

 

הם רצו בה...

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
ב"נחמד" זה כשסופרב דופק את בובה ונולדים להם סיטיגו קטנים.

 

+1

 

אבל לך תמצא להם חניה ברמת גן. :-P

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
נכון.

זה רכב שאין כדוגמתו כמעט.

ההתנהגות הכי טובה בקונצרן VAG (אולי חוץ מהאודי R8 V10. גרסת V8 בערך כמו פאביה בגלל הכיול הכמעט מושלם).

זה בדיוק העניין, ההבדל בין כיול כמעט מושלם (R8, אם כי אני יכול לחשוב על יצרן משטוטגרט ועל עוד אחד ממודנה שיחלקו על קביעה זו.) לבין מושלם (פאביה).

 

והוא מושך כמו GTI למרות שיש לו מנוע חסכוני. GTI נוסעת ברוורס בהשוואה

כמה תיקונים קטנים.

 

ב"נחמד" זה כשסופרב דופק את בובה ונולדים להם סיטיגו קטנים.

בפאביה יש חיישן שמגלה ילדים באוטו ומפעיל להם מיזוג כשההורים בסופר ובנוסף מעדכן את ההורים בSMS.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

NTL83, טוב לשמוע בסוף הכל הסתדר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אני לא מסתובב, אבל יש לי כל הזמן מגפון מוכן בבית ואם אני רואה משהו חריג אני פונה לאותם חב'רה דרך החלון.

 

אני מבין שאתה מאוד פופולארי בקרב השכנים...

.We apologise for the inconvenience

פורסם
לי יש כיסוי, מצלמה 24/7 ומגפון. אם מישהו נוגע או מתיישב אני מבקש בנימוס לא לעשות זאת ומסביר שיש מצלמה שמקליטה אותם.

 

+1

 

קח עוד רעיון, תחבר צופר של רכבת לרכב עם אפשרות להפעלה בשלט רחוק, כל מי שיושב על הרכב (בשעות סבירות כן?) אתה מפעיל את הצופר לאיזה 2 שניות. לרכב שלך הוא כבר לא יחזור :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...