Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגולף יש את האיכות שלה אין ספק, אבל עם האבזור הישראלי (הריפוד הפשוט הזה למשל בדלתות) היא פשוט מכונית יקרה, מידי.

 

הסיד היא מכונית מצוינת ובאמת אירופאית בתחושה שהיא מספקת ובמחיר של 119,000 שקל לדגם EX, זו עסקה מצוינת. תתחדשו.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר קנה ב2011 איביזה 1.2 TSI לפני זה הוא היה באולם תצוגה, האיביזה כולל כל התוספות ומנוע 1.2 TSI עלתה במחיר של פולו 1.4 בלי תוספות... עם טאסות.

אותי מעניין האם משלמים עוד על "השם" של המותג? זה הגיוני בכלל? אני בטוח שאם הייתי במקומו גם הייתי עושה את אותה בחירה.

פורסם

תוספת לרמת ENJOY בגוף היא אכן רק 6,000 ש"ח, אבל בגולף משום מה המחיר על הכביש גבוה בהרבה מהמחיר הרשמי, הרבה יותר מהפער אצל יבואנים אחרים, אני כבר לא זוכר על מה הם לוקחים תוספות.

 

לגופו של ענין, שאבא שלך יתחדש על הקיה סיד, עושה רושם של רכב מצוין. גם אני בחנתי אותו לאחרונה בביוקר בסוכנות קיה לאור מבצע חבר ומאד, מאד התרשמתי.

 

החסרון היחיד הוא שהיא לא מגיעה עם מערכת מולטימדיה שבגולף למשל מוצעת כסטנדרט, שלדעתי זה דיל ברייקר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
בVW כמו ברוב המותגים האירופאים, מעבר לזה שהם יותר טובים ממותגי המזרח, יש מס מותג.

מי שרוצה משלם ומי שלא לא.

 

טובים במה?

פורסם
לא תמיד התמחור הוא באחריות היבואן בלבד.

זה תלוי לא מעט בנכונות היצרן לסייע ליבואן המקומי, ולעיתים התמחור הראשוני גבוה למדי.

 

נכון. בגלל זה פולו tsi מוכרים אלבר ב17 אלף פחות. כי היצרן קובע להם מחיר גבוה...

זו גם הסיבה שהראפיד ישר במבצע. היצרן.

זו לא פעם ראשונה שאתה יוצא להגנת תמחורי צמפיון. אין לי מושג למה אתה עושה זאת, אבל גם פעם קודמת זה היה חסר בסיס.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא יוצא להגנת אף אחד, לא היתה לי מעולם מכונית מבית VAG וגם לא תהייה לי.

אם צ'מפיון מציעים את הגולף 1.2 ב 180K ויש קונים, סימן שהתמחור נכון מבחינתם.

יבואני מכוניות הם לא פילנטרופיים אלא עסקים שמטרתם להרוויח כסף, וכמה שיותר, וזה לגיטימי לחלוטין.

יקר לך ?

אל תקנה, כמה פשוט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המחירים שצמפיון דופקים פשוט מטורפים,מה אנשים חושבים שהם קונים את הרכבים האלה?

זה רכב עממי,פשוט,וללא אבזור סטנדרטי ברכבים מקבילים.

פורסם

בגולף החדשה יש הגבלה מאוד ברורה ומכוערת של האבזור. אם היה לי עכשיו כסף לרכישת גולף הייתי מדלג על היבואן וקונה גולף מאןבזרת בנדיבות מדור קודם. החדשה מציעה כ"כ הרבה באירופה וכ"כ מעט בארץ

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
למה לא לקנות סיאט לאון 1.8 TSI כולל כל התוספות אפילו קסנון ב 125000 ?

 

הוא שקל לרכוש לאון 1.8 TSI (הוצעה ע"י נציג צ'מפיון, כולל חבילת מולטימדיה ועוד תוספות ב-134K), אך בדיקה קצרה במחירון והתדהמה מאיבוד הערך המטורף של המכונית הזאת גרמו לו לעבור הלאה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לא יאמן גולף מנוע 1.4 וטאסות ב 150 אלף שקל.

 

ד"א, לגבי האחריות של ה 7 שנים, זה בהכרח אם הרכב ממשיך להיות מטופל במוסכי מורשי יבואן? (בעיניי זה לא תמיד דבר כל כך חיובי).

פורסם
לא יאמן גולף מנוע 1.4 וטאסות ב 150 אלף שקל.

 

ד"א, לגבי האחריות של ה 7 שנים, זה בהכרח אם הרכב ממשיך להיות מטופל במוסכי מורשי יבואן? (בעיניי זה לא תמיד דבר כל כך חיובי).

 

כבר מזמן מספיק מורשה משרד התחבורה.

פורסם

אין בעיה, אבל האם טיפול במורשה משרד התחבורה לא יגרום לבעיות עם האחריות של מוסכי היבואן בטענה שייתכן ורשלנות או כל שקר כלשהו אחר גרם לתקלה ובזאת למצוא דרך להתנער מהאחריות? סתם נק' למחשבה.

פורסם

שרשורים כאלה מצחיקים אותי. תגידו, אתם חיים בקולחוז רוסי במאה הקודמת?! שמעתם על מושגים כמו שוק חופשי, תחרות, מיתוג וכו'?! אף אחד לא מכריח אף אחד לקנות משהו שהוא לא רוצה. כישראלים כולנו אוהבים תמיד לעשות חשבונות לאחרים. יש לכל יבואן את השיקולים שלו וגם את האילוצים שלו. אומר פה אחד שהוא היה מעדיף את הגולף אבל הסיד יותר זולה ובאמת מרגישה כמו גולף. גם אביבס זה מזכיר את אדידס, אז כל אחד עושה לעצמו את השיקול אם מה בא לו את המקור או משהו שמזכיר לו את זה. יש לי קוראנית בבית ויש לי גרמניה בבית (וגם פולניה :lol:) ולא יעזור כלום, יש הבדלים באיכות ואת הקוראנית אנחנו מקבלים מהעבודה ואומרים תודה אבל את הגרמנייה קונים מכספנו. אין מה להיכנס שוב לוויכוח מזרח מערב ואמינות ותדמית וכו', יש יבואן "יפאני" שמראש החליט שהמכוניות שלו יהיו יקרות יותר כחלק ממיתוג ואסטרטגיה. המכוניות שלו במקרה הטוב שוות אם לא נחותות מהמתחרות ועדין הוא מוכר במספרים יפים למרות שהוא יקר בהרבה. מכאן ועד לכתוב שהתמחור של יבואן כזה או אחר הם הזויים או לקרוא לו גנב זה לא לעניין ופרובינציאלי.


×
×
  • תוכן חדש...