Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים איתך לגבי מיתוג אבל כשיש הבדלים מהותיים בין המיתוג של הדגם מהקונצרן בארופה לשווקים אליו הרכב מיועד לבין הארץ (צ'מפיון ממתגים פה את הגולף ככמעט רכב יוקרה) אז משהו לא תקין בעליל. (נעזוב גם את העובדה שהרכב פה מופשט מכל איבזור שמגיע כסטנדרט בארופה)

ברור שאפשר להצביע ברגליים ולא לקנות וזה מה שאני מקווה שיקרה, מה שבטוח לצ'מפיון זה בטוח לא יזיז הרבה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הוא שקל לרכוש לאון 1.8 TSI (הוצעה ע"י נציג צ'מפיון, כולל חבילת מולטימדיה ועוד תוספות ב-134K), אך בדיקה קצרה במחירון והתדהמה מאיבוד הערך המטורף של המכונית הזאת גרמו לו לעבור הלאה.

 

אם איבוד הערך חשוב, עדיף לשקול רכב יפני כמו סובארו, קורולה או מאזדה (בקרוב).

 

שים לב שלקיה יש גיר רובוטי, ואצל יצרנים אחרים ההתנהגות והאמינות שלו קצת בעיתית. לדעתי לא כדאי להיות שפני נסיון של קיה.

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם
אין בעיה, אבל האם טיפול במורשה משרד התחבורה לא יגרום לבעיות עם האחריות של מוסכי היבואן בטענה שייתכן ורשלנות או כל שקר כלשהו אחר גרם לתקלה ובזאת למצוא דרך להתנער מהאחריות? סתם נק' למחשבה.

שקר כלשהו אפשר להמציא תמיד. החוק לא מתיר להם לחייב אותך לטפל אצל היבואן.

 

שרשורים כאלה מצחיקים אותי. תגידו' date=' אתם חיים בקולחוז רוסי במאה הקודמת?! שמעתם על מושגים כמו שוק חופשי, תחרות, מיתוג וכו'?! אף אחד לא מכריח אף אחד לקנות משהו שהוא לא רוצה. כישראלים כולנו אוהבים תמיד לעשות חשבונות לאחרים. יש לכל יבואן את השיקולים שלו וגם את האילוצים שלו. אומר פה אחד שהוא היה מעדיף את הגולף אבל הסיד יותר זולה ובאמת מרגישה כמו גולף. גם אביבס זה מזכיר את אדידס, אז כל אחד עושה לעצמו את השיקול אם מה בא לו את המקור או משהו שמזכיר לו את זה. יש לי קוראנית בבית ויש לי גרמניה בבית (וגם פולניה :lol:) ולא יעזור כלום, יש הבדלים באיכות ואת הקוראנית אנחנו מקבלים מהעבודה ואומרים תודה אבל את הגרמנייה קונים מכספנו. אין מה להיכנס שוב לוויכוח מזרח מערב ואמינות ותדמית וכו', יש יבואן "יפאני" שמראש החליט שהמכוניות שלו יהיו יקרות יותר כחלק ממיתוג ואסטרטגיה. המכוניות שלו במקרה הטוב שוות אם לא נחותות מהמתחרות ועדין הוא מוכר במספרים יפים למרות שהוא יקר בהרבה. מכאן ועד לכתוב שהתמחור של יבואן כזה או אחר הם הזויים או לקרוא לו גנב זה לא לעניין ופרובינציאלי.[/quote']

יש רק בעיה אחת עם התיאוריה שלך, אין כאן שוק חופשי.

 

ועוד הערה קטנה, לא מזמן התאפשר לנסוע ביונדאי i30 החדשה. כאשר משווים את היונדאי לגולף 7, אני לא מבין את האנשים שקונים בארץ גולף 7. הגולף מאובזרת בעליבות והמחיר שלה מנופח כל כך שעוד שנייה יתפוצץ מחשיבות עצמית. נכון שתיאורטית לגולף יש מספר יתרונות על פניה הi30 אך בארץ, כאשר משווים את הגרסאות המקומיות של כל אחת מהן ביחס לתמחורן, אין סיבה לקנות את הגולף. לפחות אנחנו עדיין לא "חייבים" לקנות גולף.

 

מסכים איתך לגבי מיתוג אבל כשיש הבדלים מהותיים בין המיתוג של הדגם מהקונצרן בארופה לשווקים אליו הרכב מיועד לבין הארץ (צ'מפיון ממתגים פה את הגולף ככמעט רכב יוקרה) אז משהו לא תקין בעליל. (נעזוב גם את העובדה שהרכב פה מופשט מכל איבזור שמגיע כסטנדרט בארופה)

ברור שאפשר להצביע ברגליים ולא לקנות וזה מה שאני מקווה שיקרה, מה שבטוח לצ'מפיון זה בטוח לא יזיז הרבה.

בעניין האבזור, הרכב אינו "מופשט" מאבזור. גם בגרמניה קיימות גרסאות זולות ובסיסיות. הבעיה היא שגרסאות אלו הן היחידות אשר מגיעות לארץ, ועוד במחיר מופרך לחלוטין.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

תתחדש על הרכב, אני בעצמי ירדתי ממחשבה על VW אחרי מחירים גבוהים במיוחד, לא באיזור הרכב והמחיר שאתה בדקת אבל משום מה תמיד הן יותר יקרות מהמתחרות.

Opel Adam S 2017

פורסם
אם איבוד הערך חשוב, עדיף לשקול רכב יפני כמו סובארו, קורולה או מאזדה (בקרוב).

 

שים לב שלקיה יש גיר רובוטי, ואצל יצרנים אחרים ההתנהגות והאמינות שלו קצת בעיתית. לדעתי לא כדאי להיות שפני נסיון של קיה.

 

בהצלחה

 

יהודה

 

שמירת ערך היא לא בעדיפות העליונה (וגם אין באמת יכולת להעריך מה היא תהיה בדגם חדש), אך לגבי הלאון המצב עגום בהקשר הזה (ד"א די באשמת היבואן), ולכן היא לא רלוונטית. לגבי הסיד, מנסיון העבר דגמים מאובזרים בד"כ לא נדחפים לחברות הליסינג.

 

לגבי הגיר כפול המצמד אני לא מוטרד - ראשית יש אחריות של 7 שנים (3 שנים מלאה ועוד 4 על הגיר והמנוע). שנית לגיר מצמדים רטובים בדומה ל-DSG6, ל -DCT של רנו ולגיר כפול המצמדים של פורד למנועים חזקים (מנוע 2.0 ל') - הבעיות של VW ופורד היו בדגמים עם המצמדים היבשים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לגבי הגיר כפול המצמד אני לא מוטרד - ראשית יש אחריות של 7 שנים (3 שנים מלאה ועוד 4 על הגיר והמנוע). שנית לגיר מצמדים רטובים בדומה ל-DSG6, ל -DCT של רנו ולגיר כפול המצמדים של פורד למנועים חזקים (מנוע 2.0 ל') - הבעיות של VW ופורד היו בדגמים עם המצמדים היבשים.

הגיר הזה חדש (לא משנה מה סוג המצמד), ואין מידע על האמינות שלו. זכור שלקורולה שאמורה להיות אמינה, היו בעיות במנועים של 2003-2005, ובגיר הרובוטי של 2008.

כמובן טוב שיש אחריות, אבל אם יתברר שיש צרות, מי שיקנה מכם את הרכב יקח זאת בחשבון.

 

יהודה

פורסם

הגיר של הקורולה הרובוטית היה לא נעים לנסיעה, מי שעשה נסיעת מבחן ידע זאת.

מעבר לזה לא היו תקלות בהקפים מטורפים.

 

מהכרות אישית עם מספר קורולות 2008 שאחת מהם נאנסת באופן קבוע והיום עם 240 אלף ק"מ.

תקלות בגיר לא היו.

פורסם

היו תלונות על החלפת קלאצ' בתדירות גבוהה , כלומר כניסות מיותרות למוסך, בהשוואה לקורולה אוטומטית. כלומר, מי שקנה את הרכב בציפיה ש"לא יראה מוסך" התאכזב.

 

יהודה

פורסם

היו מספר תלונות שנעלמו בקול ענות חלושה. מהיכרות עם אנשים שעושים שימוש בקורולה רובוטית, אין שום בעיה עם הגיר או המצמד. בדיוק לא מזמן, אם כבר, חבר נזקק להחלפת מצמד, לאחר שטחן את האוטו במשך 170K ק"מ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תקלות בגיר של הקורולה היו גם היו.

היפה ביבואן הנ"ל שהוא דואג להשקיט את דבר התקלות ולספק שירות ללקוחותיו בצורה כזו שהם לא יוציאו את הכביסה המלוכלכת החוצה.

בזמנו בלנד קרוזרים הלכו מנועים על ימין ועל שמאל- משהו שמע? משהו ראה?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

סקודה אוקטביה החדשה מגיעה לארץ בתחילת חודש הבא, בדקתי מול היבואן. ( הולך לרכוש אחת כזאת )

 

חבל שלא חיכית הסקודה ללא ספק הוא רכב יותר טוב מהקיה.

פורסם

הייתה ברשותי קיה פורטה במשך כשנתיים (ממקום עבודתי) ולא מזמן עברתי לאוקטביה, אומנם לדור היוצא אך מרגישים בהבדל.

 

אני לא אומר שהקיה לא מכונית טובה, נהפוך הוא הרכב מעולה אבל הסקודה פשוט יותר טובה


×
×
  • תוכן חדש...