Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

באופן קבוע אני מיישם את אוטם של KLASSE ועל זה גלייז של BLACK LIGHT.התהליך הזה חוזר על עצמו בערך כל חודשיים. לאחרונה התחלתי לחשוב גם על איזה ווקס איכותי בנוסף לכל. השאלה שלי האם יהיה איזה שהוא שינוי לעומת אוטם וגלייז בלבד? האם כל פעם שארצה ליישם אוטם וגלייז אצטרך "להוריד" את ווקס או שפשוט לאחר שטיפה ליישם את שלושתם על הווקס?

תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
היי

באופן קבוע אני מיישם את אוטם של KLASSE ועל זה גלייז של BLACK LIGHT.התהליך הזה חוזר על עצמו בערך כל חודשיים. לאחרונה התחלתי לחשוב גם על איזה ווקס איכותי בנוסף לכל. השאלה שלי האם יהיה איזה שהוא שינוי לעומת אוטם וגלייז בלבד? האם כל פעם שארצה ליישם אוטם וגלייז אצטרך "להוריד" את ווקס או שפשוט לאחר שטיפה ליישם את שלושתם על הווקס?

תודה

 

למה שלא תפרט קצת אודות האוטם שלך? תמונה של המוצר, של התהליך, כמה מילים על אופן השימוש להדיוטות שבנינו.

 

בנוסף גלייז שמים לפני האוטם ולא אחרי. בגלייז יש פילרים שצריכים למלא את השריטות, ברגע שיש אוטם בתוך אותן שריטות הגלייז לא יעשה את תפקידו כראוי.

בנוסף לגלייז יש יכולת חיתוך מינימילית אשר "מחדשת" ומרעננת את שכבת הצבע ומנקה/מכינה אותו היטב לקראת האוטם.

 

אין שום הגיון בצורת עבודה שלך (יישום כל חודשיים?).

 

לגבי השינויים שיהיו או לא יהיו, קשה לענות על זה וזה תלוי בעיניים שלך (האם אתה רואה שינוי או לא) ובפרמטרים אחרים.

השינוי היחיד שאני חושב עליו זה אם משקיעים בווקס קארנובה איכותי או QD קארנובה איכותי אזי בהכרח יהיה שינוי במראה (רטיבות, חמימות, עומק, ברק וכו')

 

יישום איכותי זה אומר להוריד את כל השכבות הקיימות ורק אז ליישם מחדש.

יישום פחות איכותי זה אומר ליישם על השכבות הקיימות.

 

עריכה

http://www.autogeek.net/klashiggloss1.html

האם זה האוטם צבע שלך? רשום שהוא מחזיק 12 חודשים, אתה ציינת "כל חודשיים". עושה רושם שאתה עושה משהו לא נכון.

 

עריכה 2 עושה רושם שזה מוצר AIO שהוא גם גלייז לכל דבר. אם כך אתה עובד עם 2 גלייזים שונים, בעיני זה מיותר ויש יותר סיכוי ש2 מוצרים מחברות שונות יגיבו בצורה לא טובה ביחד מאשר שהם יגיבו בצורה טובה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אכן זה האוטם,חבר המליץ לי עליו שהוא חולה דיטיילינג.יישום כמו של כל אוטם רגיל.ואכן שכחתי,קודם גלייז ועליו אוטם.הוא אמר לי שקרא עליו ומביקורות הוא יותר אוטם ומומלץ לעשות גלייז לפניו.

הבנתי שעל רכב שחור מומלץ פרפל הייז,?

לגבי כל חודשיים...לא יודע סתם בא לי "לבזבז" חומר.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
אכן זה האוטם,חבר המליץ לי עליו שהוא חולה דיטיילינג.יישום כמו של כל אוטם רגיל.ואכן שכחתי,קודם גלייז ועליו אוטם.הוא אמר לי שקרא עליו ומביקורות הוא יותר אוטם ומומלץ לעשות גלייז לפניו.

הבנתי שעל רכב שחור מומלץ פרפל הייז,?

לגבי כל חודשיים...לא יודע סתם בא לי "לבזבז" חומר.

 

צרפתי לך לינק של המוצר כפי שמוכרים אותו, כתוב שם שחור על גבי לבן שזה מוצר AIO משמע All In One ולרוב זה כולל

Cleaner עם יכולות פוליש מינימליות , Glaze ו Sealant לפיניש.

אין דבר כזה יותר אוטם או יותר גלייז זה פשוט AIO (על פי היצרן) וככה צריך להתייחס אליו.

אני לא אומר שלשים לפני כן גלייז אחר בהכרח יזיק, הרבה פעמים זה מוסיף ומעשיר את הצבע, אתה צריך ללמוד להכיר את המוצרים ואת רכבך ולבדוק מה התוצאות. אהבת תמשיך עם זה.

 

פרפל הייז (dodo juice purple haze) זה ווקס של חברת dodo האנגלית והוא מיועד לרכבים כהים (יש הבדל בין מיועד למומלץ)

אין דבר כזה מומלץ (זה לא רשום בספר רכב או משהו). אני חושב שיש ווקסים טובים יותר וטובים פחות.

לי יש את המוצר הזה בגרסת ה 30ml ואני חושב שהוא נתן תוצאות יפות ומחמיאות לרכב שלי (נהוג לכנות את הצבע אפור עכבר).

דרך אגב ברמת העקרון אין דבר כזה ווקס שמיועד לצבע מסויים, כל ווקס איכותי ב98% מהפעמים מיועד לכל הצבעים.

במקרה הזה dodo עשו ליין של ווקסים כאשר כל ווקס מדגיש צבעים אחרים.

 

באופן אישי אני לא חסיד גדול של שכבות (גלייז/סילנט/ווקס/ספריי ווקס/QD) אני לא מאמין שהיו הבדלים נכרים ומבחנתי זה בזבוז זמן או כסף. כאשר בעבר הייתי מיישם ווקס על רכב נקי ללא אוטם אני חושב שהתוצאות היו טובות יותר מאשר ווקס מעל אוטם וזה די הגיוני.

 

ולגבי הערה האחרונה שלך שבא לך לבזבז חומר, אתה מוזמן לשלוח לי בדואר 300ml של החומר אם אתה ממש אוהב לבזבז :wink:

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

עריכה

http://www.autogeek.net/klashiggloss1.html

האם זה האוטם צבע שלך? רשום שהוא מחזיק 12 חודשים, אתה ציינת "כל חודשיים". עושה רושם שאתה עושה משהו לא נכון.

 

עריכה 2 עושה רושם שזה מוצר AIO שהוא גם גלייז לכל דבר. אם כך אתה עובד עם 2 גלייזים שונים, בעיני זה מיותר ויש יותר סיכוי ש2 מוצרים מחברות שונות יגיבו בצורה לא טובה ביחד מאשר שהם יגיבו בצורה טובה.

 

בקשר לעריכה 1: אתה באמת מאמין לכל מה שכתוב על המוצרים? אני אישית בטוח שהוא מחזיק המון זמן אבל 12 חודשים זה אולי בתנאי מעבדה ולא בתנאים הישראלים.

מה שכן, אין ספק שכל חודשיים זה יותר מדי, צריך להקטין את תדירות השימוש.

נסה כל חצי שנה.

 

עריכה 2: מוצרי ALL IN ONE , בצדק או שלא, תמיד מחשידים בעיני.

נראה לי פסיכולוגית שהחסכון בהם (שאתה קונה מוצר אחד במקום כמה) אולי מגיע על חשבון האיכות שלהם?

אולי.....

 

 

נ.ב. אחרת כולם היו רצים לקנות את GPS של אופטימום, למשל, שהוא סילנט, פוליש וגלייז במוצר אחד.

השאלה עד כמה כל אחד מהם "מתפשר" על האיכות שלו על חשבון יכולת השילוב עם החומרים האחרים.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
בקשר לעריכה 1: אתה באמת מאמין לכל מה שכתוב על המוצרים? אני אישית בטוח שהוא מחזיק המון זמן אבל 12 חודשים זה אולי בתנאי מעבדה ולא בתנאים הישראלים.

מה שכן, אין ספק שכל חודשיים זה יותר מדי, צריך להקטין את תדירות השימוש.

נסה כל חצי שנה.

 

עריכה 2: מוצרי ALL IN ONE , בצדק או שלא, תמיד מחשידים בעיני.

נראה לי פסיכולוגית שהחסכון בהם (שאתה קונה מוצר אחד במקום כמה) אולי מגיע על חשבון האיכות שלהם?

אולי.....

 

 

נ.ב. אחרת כולם היו רצים לקנות את GPS של אופטימום, למשל, שהוא סילנט, פוליש וגלייז במוצר אחד.

השאלה עד כמה כל אחד מהם "מתפשר" על האיכות שלו על חשבון יכולת השילוב עם החומרים האחרים.

 

בקשר לעריכה 1: אני בהחלט לא מאמין לכל דבר שאומרים. מה שכן על סמך קריאה ברשת בפורומים שונים שמתי לב שחברות טובות בדר"כ מדייקות. וחברות פחות טובות או שלא מדייקות או שבכלל לא מציינות זמן עמידות.

כמובן שזה משתנה מרכב רכב וזה תלוי בתהליך ההכנה ובאדם שמיישם.

אם שנינו ניישם אוטם זהה ואחד מאיתנו יעשה זאת ב27 מעלות בצל והשני יעשה זאת ב33 מעלות בצל יתכן ויהיה הבדל תהומי בפרמטר של העמידות בין הרכבים השונים.

 

לגבי עריכה 2: מרגיש כמוך בגדול, אבל חושב שאלו מוצרים טובים עבור חלק גדול מהאוכלוסייה ואין סיבה לפסול אותם.

לפעמים לחובב ניקיון רכב ממוצע עדיף מוצר כזה (למשל Super Resin Polish של AutoGlym), וליישמו 4 פעמים בשנה מאשר ללכת למכון שטיפה ולעשות פוליש שיוריד לו חצי מעובי הלכה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

קודם כל תודה על תגובות\הערות

שנית,את האמת שהצבע של הרכב מקבל פינוק בציפויים מיומו הראשון כך שמצבו מעולה.מה גם שבכלל לא שמתי לב לשום הבדל מהרגע שבו הוספתי ל KLASSE את BLACK LIGHT.ונראה שאני הולך לוותר את שכבת גלייז. השאלה איזה ווקס טוב ניתן לקנות בארץ שיתן את המראה הרטוב לשחור?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
קודם כל תודה על תגובות\הערות

שנית,את האמת שהצבע של הרכב מקבל פינוק בציפויים מיומו הראשון כך שמצבו מעולה.מה גם שבכלל לא שמתי לב לשום הבדל מהרגע שבו הוספתי ל KLASSE את BLACK LIGHT.ונראה שאני הולך לוותר את שכבת גלייז. השאלה איזה ווקס טוב ניתן לקנות בארץ שיתן את המראה הרטוב לשחור?

 

כמו שהציעו לך, תנסה ליישם את הגלייז לפני האוטם אולי תרגיש בהבדל.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

ציינתי כבר שאני עושה זאת כבר ולא שמתי לב לשום הבדל.האם ווקס יתן לי את המראה הרטוב? או לשים קרם לחות של שיער? :-)

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

תחפש ווקסים עשירים בקארנובה.

לא חסר בארץ.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

התלבטתי באם לפתוח שרשור חדש אז אמשיך פה

אני לא אוהד ולא בעד ריבוי שכבות מטעמי קושי וחוסר זמן.כרגע מתלבט האם להמשיך ולהשתמש בBLACK LIGHT ומעליו חומר היברידי של DODO שראיתי ב VIX שמשלב גם אוטם וגם ווקס או במקומו אוטם שהבנתי שהוא מאד טוב JET

אפשרות שניה היא להמשיך ב KLASSE שהוא גם אוטם וגלייז ומעליו ווקס PETE53

 

ההתלבטות היא כי הבנתי שווקס מושך עליו המון אבק והרכב שלי שחור וכל הזמן בחוץ.

מה תגידו?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...