Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .אני רוצה לפרק את שני החלקים העליונים במשאבת ההזרקה בפולו sdi 1900 על מנת להחליף גומיות. יש שם 7 ברגי כוכב ובורג אחד עם ראש מיוחד. ראש הבורג הזה הוא לא משושה רגיל וגם לא כוכב הוא נקרא באנגלית triengle (משולש) רק שאני לא מוצא בוקסה מתאימה לו. האם מישהו יודע איפו ניתן למצוא בוקסה כזו ומה השם המקצועי שלה. ערכת השיפוץ צריכה להגיע אלי בדואר ואני צריך דחוף פיתרון... תודה

פורסם
שלום לכולם .אני רוצה לפרק את שני החלקים העליונים במשאבת ההזרקה בפולו sdi 1900 על מנת להחליף גומיות. יש שם 7 ברגי כוכב ובורג אחד עם ראש מיוחד. ראש הבורג הזה הוא לא משושה רגיל וגם לא כוכב הוא נקרא באנגלית triengle (משולש) רק שאני לא מוצא בוקסה מתאימה לו. האם מישהו יודע איפו ניתן למצוא בוקסה כזו ומה השם המקצועי שלה. ערכת השיפוץ צריכה להגיע אלי בדואר ואני צריך דחוף פיתרון... תודה

 

לא תוכל לעשות את העבודה נכונה בתנאי הבית.כי המכסה העליון משפיע על סלייד המנוע כלומר אם תשחרר את הברגים ותשחק עם המכסה הסלייד יכול לזנק.

פורסם

גש ל גו' דיזל בחולון

 

במו עיני ראיתי איך הוא מחליף את שני האטמים העליונים במשאבת ההזרקה על הרכב ללא פירוק המשאבה מהרכב.

×
×
  • תוכן חדש...