Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לנהג צעיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בשיתוף עם ההורים שלי רוצים לקנות רכב

איזה דגם כדאי לקנות שהוא דגם יחסית זול וטוב לנהג צעיר

 

מכונית ידנית,מינימום שנתון 2002

מחיר 15,000 אולי עם חריגה ל20 אלף

 

עדיפות למכונית עם מנוע סמ"ק מספיק טוב שכשמעלים את הקלאץ' בתחילת הנסיעה,המכונית תוכל לסחוב את עצמה קצת(יענו בלי לשלב קלאץ' וגז ביחד)

פורסם

למה לא לשלב גז? אין הרבה רכבים כאלה, בטח שלא בתקציב שציינת, ולכן עדיף שתבין שאתה צריך להתרגל לשילוב הגז בהילוך הראשון. אין הרבה רכבים שנכבים מיד עם פתיחת קטנה של הקלאץ'. בד"כ, כשעושים זאת בעדינות, אפשר להגיע למצב שהרכב מתחיל (ממש מעט) להתגלגל קדימה, ובנקודה הזו תשלב גז עם המשך פתיחה.

לעניינו, פיאט פונטו, תהיה זולה וחסכונית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה רבה

 

ציינתי בנושא השני שפתחתי למה אני מעדיף בלי,מעבר לזה שזה כמובן יותר נוח

 

פיאט פונטו,ויש עוד אפשרויות?

 

אגב כמובן שהרכב יהיה יד שניה או שלישית,אנחנו לא קונים חדשה לגמרי לכן ציינתי טווח מחירים נמוך יחסית

פורסם

סחיבה ללא לחיצת גז מאוד אופיינית ספציפית למנועים דיזל, בגלל מומנט גבוה בטורים נמוכים.

רוב הרכבים לא מסוגלים לעשות זאת.

אם אתה לא יודע לנהוג על גיר רגיל \ לא רוצה ללמוד לנהוג על גיר רגיל, למה בעצם לא ללכת על אוטומט ?

פורסם

רכב שמתחיל לנסוע בחצי קלאץ זה בדרך כלל רכב דיזל אם יש לך ממש בעיה עדיף כבר לקנות רכב בנזין אוטומט.

אצלי הפונטו ידנית 60 כח סוס ממש לא מתחילה לנסוע בחצי קלאץ זה טוב רק לזינוק בעליה.

בגדול אם תסתדר להתחיל את הנהיגה בקצת גז אז הפונטו באמת מאוד מומלץ רכב בתקציב 15 k תחפש יד ראשונה מקסימום שניה כי גם זה הולך להיות רכב בן שמונה +- אז לפחות שיהיה מטופל טוב ושמור

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

×
×
  • תוכן חדש...