Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי ה-TSI בסיאט לאון טובים?


shlomy212
שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

OK.

והצריכה עלתה עם הזמן?

ב 10,000 ק"מ הראשונים היתה צריכה שונה מה 10,000 האחרונים?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע למרות מה שמנסים לעשות פה בפורום מניסיון לא מדובר במנוע שצורך שמן בטח שלא ליטר בחודשיים, לא קורה כלום אם מוסיפים חצי ליטר שמן פעם בזמן הטיפול בממוצע פעם בשנה בדיוק כמו דברים אחרים שמחליפים בטיפול אין צורך בפניקה ובטח לא בזריית חול בעני הציבור .

 

חצי ליטר בין טיפולים זה כלום, כמעט חסר משמעות הייתי אומר, למנוע אמור להיות מראש Tolerance מסויים של לפחות הכמות הזאת ובד"כ יותר.

 

אבל זה לא מה שאני שמעתי, במקום שאני עובד בו יש המון סקודות אוקטביה (לא משטרה ולא צבא, פשוט מקום שמחזיק צי קטן יחסית של רכבים שהוא רוכש אותם ומטפל בהם בעצמו), בשנים קודמות היו רק דיזלים והם מוצלחות מאוד, עד היום, באמת אחד הרכבים שאני הכי מעריך, כוח, מרווח, צריכת סולר, באמת הכל מעולה. לאחרונה רכשו מהדגמים החדשים את ה TSI 1.2, שאלתי את קצין הרכב אצלנו איך המנועים האלה, הדבר הראשון שהוא ענה לי זה שהם בולעים שמן בכמויות רציניות. לא שאלתי בדיוק כמה אבל כמו שהוא תיאר את זה, מדובר בכמויות לא סבירות, בטח שלא לרכב חדש.

 

אולי מעניין יהיה לפתוח כאן משאל לגבי הכמות כדי לקבל איזשהו מדד אמיתי, יכול להיות שזה כמו צריכת דלק, המון אנשים נוטים להיות אופטימיים ולא לומר את הצריכה האמיתית כדי לייפות את המציאות, בעיקר בעיני עצמם כנראה...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי ליטר בין טיפולים זה כלום, כמעט חסר משמעות הייתי אומר, למנוע אמור להיות מראש Tolerance מסויים של לפחות הכמות הזאת ובד"כ יותר.

 

אבל זה לא מה שאני שמעתי, במקום שאני עובד בו יש המון סקודות אוקטביה (לא משטרה ולא צבא, פשוט מקום שמחזיק צי קטן יחסית של רכבים שהוא רוכש אותם ומטפל בהם בעצמו), בשנים קודמות היו רק דיזלים והם מוצלחות מאוד, עד היום, באמת אחד הרכבים שאני הכי מעריך, כוח, מרווח, צריכת סולר, באמת הכל מעולה. לאחרונה רכשו מהדגמים החדשים את ה TSI 1.2, שאלתי את קצין הרכב אצלנו איך המנועים האלה, הדבר הראשון שהוא ענה לי זה שהם בולעים שמן בכמויות רציניות. לא שאלתי בדיוק כמה אבל כמו שהוא תיאר את זה, מדובר בכמויות לא סבירות, בטח שלא לרכב חדש.

 

אולי מעניין יהיה לפתוח כאן משאל לגבי הכמות כדי לקבל איזשהו מדד אמיתי, יכול להיות שזה כמו צריכת דלק, המון אנשים נוטים להיות אופטימיים ולא לומר את הצריכה האמיתית כדי לייפות את המציאות, בעיקר בעיני עצמם כנראה...

אין לי מושג לגביי ה1.2 אבל רוב האנשים לא בודקים שמן יום יום ולכן אם המצב היה קטסטרופלי כמו שקצין הרכב שלך מתאר אזי שהרבה מנועי היו הולכים, המציאות לא כזאת לכן יותר הגיוני שיש להוסיף גם ב1.2 שמן מדי פעם אך לא בכמות רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...........

.................

. המנוע הוא 1.2 TSI הכל טוב ויפה היא מאוד אוהבת את הרכב, אבל מה עכשיו עם בליעת השמן הזו?? איך לעזאזל בחורה בת 55 אמורה לדאוג למלאות שמן כל 1000 ק"מ?? הרכב חדש מהניילונים, איך מסבירים למישהי כזו שהאוטו אוכל שמן והיא צריכה לדאוג לזה. ואני בטוח שאף אחד לא אמר לה כלום בקשר לזה, אז מה עכשיו כל פעם שהיא תבוא לטיפול במוסך מורשה כמות השמן תהיה נמוכה בחצי או אולי אפילו יותר?? מה הקטע המפגר הזה?? המוסכניק פשוט יחליף לה שמן, והיא לעולם לא תדע שכל פעם שהיא באה לטיפול חסר שמן? ומה כשתגמר האחריות, פתאום אחרי שנה-שנתיים יילך המנוע כשהיא תאחר לטיפול?? הזוי פשוט הזוי. לא מבין איך מנוע חדש אוכל שמן ועוד קוראים למכוניות האלו אמינות, זה פשוט בדיחה.

 

.............

 

על מה אתה מדבר :shock: . במנועי 105 1.2TSI אין צריכת שמן מוגברת! יש לאבא רכב עם מנוע זה, שמעולם לא הוסיף לו טיפה שמן, חוץ מטיפולים שגרתיים כל 15K. והרכב ללימודי נהיגה ועבר משהו כמו 55K ק"מ כבר.

הם דיברו על 1.8TSI וגם שם אולי 0.5 קילו ל 10K ק"מ.

לא צריך לעשות מזה סיפור אלף לילה, מנועי TSI הם מנועים מעולים כל עוד לא קורעים אותם ומשפרים אותם להגיע ל-1000 כ"ס על ידי סופר-צ'ארג' וסופרמן ו...

ודרך אגב, אם לא נהגת על טורבו אז כנראה אתה לא יודע מזה TSI.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, כנסו קצת לפרופורציות..

 

לשים שמן פעם ב.. בין טיפול לטיפול זה לא ביג דיל, ואני מכיר מישהו אישית (שאגב הוא חבר פורום מוכר) שנוהג על BMW,

רכב שהוא אגדה בפני עצמו, וביום מסלול אחרי יום מאומץ רק 2000 ק"מ לאחר טיפול היה חסר לו שמן (נדלקת מנורה ולא צריך לבדוק כל שבוע) ונדלקה מנורה!! :shock:

אז מה?!? BMW לא שווים כלום?

אני לא חושב שאתם מבינים, לכל רכב יש לו את החסרונות שלו, במנועי ה TSI יש משהו קטן שצריך להוסיף שמן (מעט)

זה עדיין מנועים מעולים שזכו במלא פרסים ועובדה שמלא חברות מנסים לחכות אותם! (ע"ע פורד / שברולט וכו'...)

כלום מעלים את נצילות המנועים שלהם באמצעות טורבו קטן שמעלה את המומנט ואת כ"ס ונותן זמינות כוח בכל סל"ד.

מה גם שאין היום שום יפנית שתוכל לספק אותי במחיר סביר וברמת חיים כמו שמנועים אילו עושים.

 

אז לכל החברים, תסעו על רכב עם מנוע TSI ואז נדבר, תראו שאתם לא יכולים לעלות על שום רכב עם מנוע 1.8 צנום שמקבל את הכוח שלו אחרי שנותנים קיק דאון ושמעים את המנוע מחזיר את נשמתו לבורא ורק אחרי שעה קלה האוטו מתחיל לזוז.

 

לי אישית זמ ממש מפריע, ואני נוהג על לא מעט רכבים אחרים ואין שום מנוע שהלב שלי מרגיש ככה כפי שמנועי ה TSI עושים לי (גם TFSI זה בסדר :lol: )

 

אז תהנו

רוני נ.

 

ואין לי בעיה לענות על כל שאלה בהקשר לנושא זה.

 

אגב

מנועי ה TSI קיימים בארץ משנת 2009 ומפגינים אמינות מעולה!

בין אם משופרים ובין אם לא.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר :shock: . במנועי 105 1.2TSI אין צריכת שמן מוגברת! יש לאבא רכב עם מנוע זה, שמעולם לא הוסיף לו טיפה שמן, חוץ מטיפולים שגרתיים כל 15K. והרכב ללימודי נהיגה ועבר משהו כמו 55K ק"מ כבר.

הם דיברו על 1.8TSI וגם שם אולי 0.5 קילו ל 10K ק"מ.

לא צריך לעשות מזה סיפור אלף לילה, מנועי TSI הם מנועים מעולים כל עוד לא קורעים אותם ומשפרים אותם להגיע ל-1000 כ"ס על ידי סופר-צ'ארג' וסופרמן ו...

ודרך אגב, אם לא נהגת על טורבו אז כנראה אתה לא יודע מזה TSI.

 

זה לא מה שאחרים אמרו פה, אולי זה לא קורה בכל רכב אבל זה כנראה כן קורה, כמו כן למי שדיברתי איתו בעבודה אין סיבה לומר סתם. המנועים סקודות TSI שאצלי בעבודה כן צורכות שמן. אתה בטוח שהרכב של אבא לא? אתה בודק בקביעות? אז אולי אצלך זה יוצא דופן.

 

לא נהגתי על טורבו, אבל כן נסעתי על טורבו והרגשתי לאון עם 1.8 TSI. מצד שני ברכב שלי אמנם יש מנוע ענתיקה אבל עדיין 28 קג"מ וכשאתה לוחץ, למרות המשקל אתה מקבל קיק-דאון שבועט אותך לא רע. זה לא לאון קופרה וגם לא מתיימר להיות אבל יש מספיק כוח.

 

חוץ מזה שמנועי טורבו אפשר למצוא היום אצל כל יצרן, והם לא בולעים שמן. פורדים, אופל, ואפילו אלוהים ישמור שברולט, למאליבו החדשה יש 2.0L טורבו עם 40 קג"מ, ו 6.3 ל 0-100... לפחות לפי היצרן (מוכן לשים כסף שזה אופטימי מידי, אבל כנראה גם שברולט התחילו לשקר כמו כל היצרנים כדי למכור קצת יותר). אז זה לא כזה סיפור הא?

 

מנועי הטורבו עדיין לא הוכיחו את עצמם, רוב רכבי הטורבו בני 10 ומעלה מרגישים כמו גרוטאות. המנועים החדשים צריכים עוד להוכיח את עצמם לאורך השנים.

 

אבל כל זה לא קשור. מנוע שאוכל שמן כשהוא חדש כנראה לא היה צריך להגיע לייצור, נקודה. בפיתוח חומרה או תוכנה יש שלבי Pre-alpha אלפא, בטא, RC, לפני הגרסה הסופית. אם יש בטא טסטינג במנועי רכב אז היו צריכים לעלות על זה בוודאי בשלב הבדיקות. אבל כנראה שבעולם הרכב זה שונה כי חברה לא יכולה לשנות דברים תוך שנייה אז הם העדיפו לשחרר מנועים כושלים שאוכלים שמן מאשר להתחיל מחדש או לתקן את הבעיות.

 

TSI + DSG מרגישים כמו פלופ לא קטן בסופו של דבר, ב סקודה סופרב חדשה של חבר החליפו קלאץ' פעמיים, ובאחרת של העבודה החליפו גיר ב 70K (את כל הגיר כן, לא קלאץ'). נכון שעכשיו הכל אופטימי אבל הנה לאט לאט אנחנו מתקרבים לזמן שבו ל DSG7 כבר לא תהיה אחריות, מעניין מה יקרה אז עם הרכבים האלו. וגם ה TSI עוד צריך להראות עמידות לאורך השנים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאלתך,

אין כל בעיה עם זה שמנוע טורבו שורף שמן מעט (ולא כמו שמישהו אמר פה 0.5 ק"ג לכל 1000 ק"מ, שזה ממש רחוק מהמציאות גם ברכבים מאוד משופרים ואנשים שנוהגים חזק מרבית הזמן שזה ממש נדיר) וזה נאמר לי עוד כשקניתי את הרכב, ונאמר גם מוואגיסתים אחרים. בטווח הקצר, למעט העובדה שצריך לבדוק ולהוסיף שמן באופן קבוע, זאת לא בעיה. אגב, לא מזמן רץ כאן שרשור על סקודה אוקטביה שאכלה כמויות שמן גדולות וזה לא המקרה היחיד.

 

ואני אסביר, כשאני אומר "מולטירכב" אני מתכוון, רכב משפחתומטי (משפחתי אוטומטי) שעושה צריכת דלת ממוצעת של 1/11 - 1/14 בנהיגה רגועה יום יומית, שנותן בטיחות אקטיבית בעקיפות וכוח להנות מתי שרוצים, נוחות ופינוקים יחסית במחיר של רכבים משעממים כמו הונדה סיויק / מזדה 3, ובתוכנה אחת קטנה אתה מקבל רכב ספורט שלפני עשור הייתה חולם לנסוע ברכב שעושה מ 0-100 ב 7 שניות...

יש עוד רכבים עם כח דומה (או רב יותר) וצריכת דלק דומה (או טובה יותר). תוכנה אחת קטנה לא תהפוך אותו לרכב ספורט, היא תתן לך תוספת כח אך לא תשפר את הניהוג.

אגב, מבחינת ניהוג מאזדה 3 יותר מעניינת מלאון משעממת :wink:

 

אז לכל המגחחים שנוסעים בהונדה וחיים בסרט, שהונדה זה הרכב, אז לדעתי האישית זה רכב פח.

אני מוכן להפגש עם כל בעלים של הונדה משפחתית ולתת לו לחוש מה זה רכב גרמני שנותן מכל העולמות.

קח אותו גם למוסך של צ'מפיון, בשביל להשלים את החוויה. כמו שקשה להבין את ההתלהבות המוגזמת מהונדה, קשה להבין את ההתלהבות המוגזמת במקרה הנ"ל.

.

12345

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אני דיברתי בכללי על מנועי ה TSI ולא על לאון או VW או שירוקו, כי חשתי שישנה עוינות מצד חברים פה שהם בכלל לא בעלי וואג.

 

לשאלתך,

אין כל בעיה עם זה שמנוע טורבו שורף שמן מעט (ולא כמו שמישהו אמר פה 0.5 ק"ג לכל 1000 ק"מ, שזה ממש רחוק מהמציאות גם ברכבים מאוד משופרים ואנשים שנוהגים חזק מרבית הזמן שזה ממש נדיר) וזה נאמר לי עוד כשקניתי את הרכב, ונאמר גם מוואגיסתים אחרים.

 

אני לא מכיר רכב יותר "מולטירכב" מלאון או מכל רכבי ה TSI ולכן אני מחפש רכב מהקונצרן.

 

ואני אסביר, כשאני אומר "מולטירכב" אני מתכוון, רכב משפחתומטי (משפחתי אוטומטי) שעושה צריכת דלת ממוצעת של 1/11 - 1/14 בנהיגה רגועה יום יומית, שנותן בטיחות אקטיבית בעקיפות וכוח להנות מתי שרוצים, נוחות ופינוקים יחסית במחיר של רכבים משעממים כמו הונדה סיויק / מזדה 3, ובתוכנה אחת קטנה אתה מקבל רכב ספורט שלפני עשור הייתה חולם לנסוע ברכב שעושה מ 0-100 ב 7 שניות...

 

זה מבחינתי לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה...

 

אז לכל המגחחים שנוסעים בהונדה וחיים בסרט, שהונדה זה הרכב, אז לדעתי האישית זה רכב פח.

אני מוכן להפגש עם כל בעלים של הונדה משפחתית ולתת לו לחוש מה זה רכב גרמני שנותן מכל העולמות.

 

בהצלחה

רוני נ.

 

נ.ב

אם אמרתי משהו פוגע אני מתנצל, כי אין לי כל כוונה להעליב מישהו, אני רק אומר את דעותי.

ומדבר על סמך נסיון אישי ולא מתוך דפי פורום.

 

הטכנולוגיה מצוינת בתאוריה ועל הניר, רק לא בשלה כנראה לחיים האמיתיים.

במדינה הנחשלת ארה״ב, אין גולף עם מנוע tsi.

אתה נסעת בהונדה סיוויק?

כי אני נסעתי גם בסיוויק וגם בגולף החדשות, ואף אחת מהן לא יכולה להיקרא אוטו פח, כדבריך......

לגולף מנוע טוב יותר ולסיוויק תיבת הילוכים רהוטה ונעימה יותר.

בשניהם ההגה מנותק מהגלגלים. בשניהם אייכות החומרים וההרכבה טובה מאוד וההונדה מעט מרווחת יותר מאחור.

בקיצור, שתי מכוניות טובות שביום יום לא שונות הרבה אחת מהשניה.

אני אישית נתתי דמי קדימה עבור גולף וביטלתי לאחר שקראתי את העובדות לגבי מעללי ה dsg.

ההבדל הוא, שכנראה כשבהונדה יהיה מנוע טורבו ותיבת הילוכים מרובת מצמדים - היישום יהיה בוגר יותר ממה שכולנו רואים וחלקנו חווים ב vag.

דרך אגב, ההתלהבות מהונדה היא בעיקר על דיגמי שנות התשעים שהיוו קפיצה אדירה בסגמנט הזה בביצועים מצוינים יחד עם אמינות מדהימה.

שיהיה לך בכיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידידי מלמעלה,

 

לצערי אתה לא ממש מכיר את הDSG אם אתה אומר שהוא לא גיר נעים, העברות חלקות וממש לא מורגשות ללא איבוד כוח.

בנוסף נהגתי על הסיויק ואני יכול להגיד לך שאני הרבה יותר נהנתי לנהוג על הלאון שהייתה לי.

 

לגבי ההיגוי זה בעיה (או שלא) של מרבית הרכבים החדשים שמגיעים עם מערכות עזר בכדי שהנהג לא יתאמץ חלילה בכדי לתמרן, אך יחד עם זאת מה שהנהג מבקש הרכב נותן (בגבול הטעם הטוב, ואז מגיב בתת היגוי) וכמו כל דבר צריך ללמוד ולהתרגל.

 

את המעבר מאייפון לאנדרואיד עשיתי ובהתחלה היה קשה והיום אין מצב שאחזור לאנדרואיד, וכמו כן לנהוג על רכב עם DSG ומנוע גמיש וחזק זה בהחלט אחלה של קפיצה, לא אומר שזה רכב לכל אחד, אבל מי שמחפש משפחתומטית עם פלפל זו בדיוק האחת בשבילו.

והשילוב של ה 1.8 TSI עם הגיר DSG 7 הוא בהחלט שילוב מוצלח, וכן ישנם תקלות שהיצרן לוקח אחריות ומטפל.

 

בואו רגע קט ונזכר ביצרנית הכי אמינה שיש הלא היא טויוטה ולי זכור שהייתה משפחה בארה"ב שנהרגה כתוצאה מתקלה!

והיו מס' ריקולים במס' דגמים שלהם, אז מה?! טויוטה הגדולה כבר לא יצרנית רכב טובה?!

עדיין העדר מוכן לשלם על טויוטה יד 2 יותר מידי...

 

אז שכל אחד יחשוב על הדברים, בסופו של יום אני לא חושב שהמנועים הללו הם הכי אמינים בעולם, אבל אני חושב שבשנתיים הראשונות מטפלים בכל הבעיות וכיום מדובר במנועים מאוד אמינים ואף משתפרים מיום ליום... ולכן כולם מתחילים להעתיק מהם!

 

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שקניתי את הלאון שמעתי על האכילת שמן, עד היום טפו טפו 11500 ק״מ ולא אכלה שמן בכלל.

לגבי הגיר פשוט תענוג עם כל התקלות והרחבת אחריות מבחינה נסיעה יום יומית עולם אחר.

אני בלאון שלי (לואיזה שמה) התאהבתי.

 

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידידי מלמעלה,

 

לצערי אתה לא ממש מכיר את הDSG אם אתה אומר שהוא לא גיר נעים, העברות חלקות וממש לא מורגשות ללא איבוד כוח.

בנוסף נהגתי על הסיויק ואני יכול להגיד לך שאני הרבה יותר נהנתי לנהוג על הלאון שהייתה לי.

אני מכיר. אני מוכן לחתום לך שממיר מומנט (כמו בהונדה, לצורך הדוגמה) עובד חלק יותר מכל גיר כפול מצמדים, גם אם בפער לא גדול. היתרונות של DSG ודומיו הם במהירות של החלפת ההילוך, בהשוואה לידני אין איבוד כח (ובהחלפת ההילוך, בדגש על מנועי טורבו, רובוטי בעל שני מצמדים מציג יתרון ברור) וכמובן בצריכת דלק אשר לא נופלת מרכב זהה המצוייד בגיר ידני (ובד"כ הגיר הכפול יציג יתרון קליל בתחום זה). בהשוואה לממיר מומנט, גיר כפול מצמדים עדיין עובד פחות חלק (במהירויות "מבלבלות" כמו פקק, חניון וכו') ואני אישית מתקשה להאמין שזה ישתנה מתישהו.

 

לגבי ההיגוי זה בעיה (או שלא) של מרבית הרכבים החדשים שמגיעים עם מערכות עזר בכדי שהנהג לא יתאמץ חלילה בכדי לתמרן, אך יחד עם זאת מה שהנהג מבקש הרכב נותן (בגבול הטעם הטוב, ואז מגיב בתת היגוי) וכמו כל דבר צריך ללמוד ולהתרגל.

אתה מערבב בין מספר דברים שונים. הגה חשמלי, ברוב המקרים, אינו מספק משוב וזאת אכן "מחלה" משותפת של מרבית הרכבים החדשים. הבעיה של הלאון היא לא ההגה החשמלי אלא השלדה אשר מכויילת לתת היגוי גרידא (בעיה למי שאוהב אופי ספורטיבי) יחד עם מתלים אשר לא משתפים פעולה עם נהיגה ספורטיבית מצד אחד, ואינם מספקים נוחות מעבר לסבירה מצד שני.

 

את המעבר מאייפון לאנדרואיד עשיתי ובהתחלה היה קשה והיום אין מצב שאחזור לאנדרואיד אז עברת לאנדרואיד או לאייפון? :), וכמו כן לנהוג על רכב עם DSG ומנוע גמיש וחזק זה בהחלט אחלה של קפיצה, לא אומר שזה רכב לכל אחד, אבל מי שמחפש משפחתומטית עם פלפל זו בדיוק האחת בשבילו.

והשילוב של ה 1.8 TSI עם הגיר DSG 7 הוא בהחלט שילוב מוצלח, וכן ישנם תקלות שהיצרן לוקח אחריות ומטפל.

לגבי הלוקח אחריות, לאור כל מיני מקרים שראינו בפורום (וניתן להניח כי היו עוד כמה שלא פורסמו כאן), אני לא בטוח שניתן לסכם זאת בפשטות שכזו.

 

בואו רגע קט ונזכר ביצרנית הכי אמינה שיש הלא היא טויוטה ולי זכור שהייתה משפחה בארה"ב שנהרגה כתוצאה מתקלה! נכון, הייתה ככל הידוע תקלה באותה לקסוס, אך הסיבה העיקרית שהובילה למות כל נוסעי הרכב היא טעות אנוש (פיגור/טמטום של הנהג).

והיו מס' ריקולים במס' דגמים שלהם, אז מה?! טויוטה הגדולה כבר לא יצרנית רכב טובה?!

עדיין העדר מוכן לשלם על טויוטה יד 2 יותר מידי... מעבר לעובדה שארה"ב כמעט ויצרה את הריקול הזה כדי להציל את תעשיית הרכב הכושלת שלה עצמה, אני לא חושב שניתן להשוות שטיח סורר, או תקלה נקודתית בתוכנת מחשב (מצערת ננעלת) לכשלים תכנוניים מהותיים במגוון תיבות הילוכים ומנועים (VW).

 

אז שכל אחד יחשוב על הדברים, בסופו של יום אני לא חושב שהמנועים הללו הם הכי אמינים בעולם, אבל אני חושב שבשנתיים הראשונות מטפלים בכל הבעיות וכיום מדובר במנועים מאוד אמינים כיצד הגעת למסקנה שכיום הם מאוד אמינים? ואף משתפרים מיום ליום... ולכן כולם מתחילים להעתיק מהם! רבים, אך לא כולם.

 

רוני נ.

12345

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, כנראה שלא ממש נגיע לעמק השווה, מאחר ואתה חובב הונדה או משהו כזה, ואני חובב VAG מרוצה וכמוני עוד רבים אחרים בסביבתי.

 

את נתוני האמינות אני שואב מהסביבה שלי, ואת דעתך על תפקוד התיבה במהירויות נמוכות מהיכן אתה שואב?!

אני ממש לא מסכים איתך וחבל שאין לי את הרכב לצערי בכדי להוכיח לך זאת, אך אם תרצה אזמין אותך אישית למס' מפגשים שלנו ותנסה להראות לי את "בעיות הגיר במהירות נמוכה כגון פקק או חניון" אני מבטיח לך שלא ממש תמצא במה שאמרת אמירה נכונה.

 

לגבי התת היגוי זה דבר שניתן לפתור כמו בכל רכב וגם בהונדה יש תת היגוי (כשאנחנו מדברים כמובן על סיויק) ואני מוכן להתמודד עם כל הונדה שידועות כרכבים לקו ישר גרידא.

 

בע"ה אני מקווה לקבל את הצ'ק מהביטוח ואז תוזמן אישית לבוא ולבחון את האמירות שלך.

 

אגב על מה כבודו נוהג?

AUDI A3 2.0t FSI DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים אותי איך שכל פעם שיש דיון על מנוע או גיר של Vag

איכשהו זה מתפתח להיות ויכוח בין חובבי הקונצרן לחובבי אלפות.

לא תגיעו לעמק השווה ונראה לי שפותח השרשור כבר מזמן קנה בכלל אופניים...

אחלה סופ״ש! ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...