Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי ה-TSI בסיאט לאון טובים?


shlomy212
שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בכל אופן אפשר לקבל תשובה לשאלה שלי, האם זה שמנוע כל הזמן שורף שמן זה דבר מזיק?

מנועים האלה עדיין חדשים אבל מה באמת יקרה אחרי 3-4 שנים , 100-120K ק"מ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ראשית אני דיברתי בכללי על מנועי ה TSI ולא על לאון או VW או שירוקו, כי חשתי שישנה עוינות מצד חברים פה שהם בכלל לא בעלי וואג.

 

לשאלתך,

אין כל בעיה עם זה שמנוע טורבו שורף שמן מעט (ולא כמו שמישהו אמר פה 0.5 ק"ג לכל 1000 ק"מ, שזה ממש רחוק מהמציאות גם ברכבים מאוד משופרים ואנשים שנוהגים חזק מרבית הזמן שזה ממש נדיר) וזה נאמר לי עוד כשקניתי את הרכב, ונאמר גם מוואגיסתים אחרים.

 

אני לא מכיר רכב יותר "מולטירכב" מלאון או מכל רכבי ה TSI ולכן אני מחפש רכב מהקונצרן.

 

ואני אסביר, כשאני אומר "מולטירכב" אני מתכוון, רכב משפחתומטי (משפחתי אוטומטי) שעושה צריכת דלת ממוצעת של 1/11 - 1/14 בנהיגה רגועה יום יומית, שנותן בטיחות אקטיבית בעקיפות וכוח להנות מתי שרוצים, נוחות ופינוקים יחסית במחיר של רכבים משעממים כמו הונדה סיויק / מזדה 3, ובתוכנה אחת קטנה אתה מקבל רכב ספורט שלפני עשור הייתה חולם לנסוע ברכב שעושה מ 0-100 ב 7 שניות...

 

זה מבחינתי לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה...

 

אז לכל המגחחים שנוסעים בהונדה וחיים בסרט, שהונדה זה הרכב, אז לדעתי האישית זה רכב פח.

אני מוכן להפגש עם כל בעלים של הונדה משפחתית ולתת לו לחוש מה זה רכב גרמני שנותן מכל העולמות.

 

בהצלחה

רוני נ.

 

נ.ב

אם אמרתי משהו פוגע אני מתנצל, כי אין לי כל כוונה להעליב מישהו, אני רק אומר את דעותי.

ומדבר על סמך נסיון אישי ולא מתוך דפי פורום.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין על מה אתם מתגוננים. מנוע ברכב חדש שאוכל שמן זה כישלון, נקודה. ולא מעניין טכנולוגיה חדשה או ישנה, החברה הייתה צריכה למצוא תקלה כזו רצינית עוד בשלב האלפא והבטא טסטינג (או איך שלא קוראים לזה בעולם הרכב).

 

אני אתן לך את הדוגמא הכי מפגרת, שכנה שלי בת 55 בערך 2 קומות מעליי קיבלה לפני 3 חודשים את הסקודה אוקטביה החדשה שלה סופסוף אחרי המתנה של כמה חודשים טובים. המנוע הוא 1.2 TSI הכל טוב ויפה היא מאוד אוהבת את הרכב, אבל מה עכשיו עם בליעת השמן הזו?? איך לעזאזל בחורה בת 55 אמורה לדאוג למלאות שמן כל 1000 ק"מ?? הרכב חדש מהניילונים, איך מסבירים למישהי כזו שהאוטו אוכל שמן והיא צריכה לדאוג לזה. ואני בטוח שאף אחד לא אמר לה כלום בקשר לזה, אז מה עכשיו כל פעם שהיא תבוא לטיפול במוסך מורשה כמות השמן תהיה נמוכה בחצי או אולי אפילו יותר?? מה הקטע המפגר הזה?? המוסכניק פשוט יחליף לה שמן, והיא לעולם לא תדע שכל פעם שהיא באה לטיפול חסר שמן? ומה כשתגמר האחריות, פתאום אחרי שנה-שנתיים יילך המנוע כשהיא תאחר לטיפול?? הזוי פשוט הזוי. לא מבין איך מנוע חדש אוכל שמן ועוד קוראים למכוניות האלו אמינות, זה פשוט בדיחה.

 

ולא שיש לי משהו חלילה נגד הקונצרן, להפך אני מאוד מעריך את המכוניות האלו ואת פריצות הדרך הטכנולוגיות של הקונצרן, אחיזת הכביש, החסכוניות (שראיתי בפועל בדמות אוקטביות דיזל למשל, צריכת סולר מדהימה על רכב חזק שמאיץ יפה מאוד), ישבתי בלאון 1.8 TSI של חבר ובאמת הוא מאיץ יפה מאוד. אבל הקטע של צריכת השמן פשוט לא מתקבל על הדעת.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, צריך לזכור שלא כולם כמונו חובבי רכב שיודעים שמידי פעם צריך לבדוק שמן מים, יש אנשים שרכב מבחינתם זו מכונה שמעבירה אותם מנקודה א' לנקודה ב'.

ובאמת אף אחד לא מצפה מאישה מבוגרת לבדוק כל שבוע שמן, אז מה יהיה שהיא תסע כמה שנים עם חוסר שמן קבוע בין טיפול לטיפול, עד כמה יהיה עמיד מנוע שנוסע קבוע במצב של חוסר שמן?

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין על מה אתם מתגוננים. מנוע ברכב חדש שאוכל שמן זה כישלון, נקודה. ולא מעניין טכנולוגיה חדשה או ישנה, החברה הייתה צריכה למצוא תקלה כזו רצינית עוד בשלב האלפא והבטא טסטינג (או איך שלא קוראים לזה בעולם הרכב).

 

אני אתן לך את הדוגמא הכי מפגרת, שכנה שלי בת 55 בערך 2 קומות מעליי קיבלה לפני 3 חודשים את הסקודה אוקטביה החדשה שלה סופסוף אחרי המתנה של כמה חודשים טובים. המנוע הוא 1.2 TSI הכל טוב ויפה היא מאוד אוהבת את הרכב, אבל מה עכשיו עם בליעת השמן הזו?? איך לעזאזל בחורה בת 55 אמורה לדאוג למלאות שמן כל 1000 ק"מ?? הרכב חדש מהניילונים, איך מסבירים למישהי כזו שהאוטו אוכל שמן והיא צריכה לדאוג לזה. ואני בטוח שאף אחד לא אמר לה כלום בקשר לזה, אז מה עכשיו כל פעם שהיא תבוא לטיפול במוסך מורשה כמות השמן תהיה נמוכה בחצי או אולי אפילו יותר?? מה הקטע המפגר הזה?? המוסכניק פשוט יחליף לה שמן, והיא לעולם לא תדע שכל פעם שהיא באה לטיפול חסר שמן? ומה כשתגמר האחריות, פתאום אחרי שנה-שנתיים יילך המנוע כשהיא תאחר לטיפול?? הזוי פשוט הזוי. לא מבין איך מנוע חדש אוכל שמן ועוד קוראים למכוניות האלו אמינות, זה פשוט בדיחה.

 

ולא שיש לי משהו חלילה נגד הקונצרן, להפך אני מאוד מעריך את המכוניות האלו ואת פריצות הדרך הטכנולוגיות של הקונצרן, אחיזת הכביש, החסכוניות (שראיתי בפועל בדמות אוקטביות דיזל למשל, צריכת סולר מדהימה על רכב חזק שמאיץ יפה מאוד), ישבתי בלאון 1.8 TSI של חבר ובאמת הוא מאיץ יפה מאוד. אבל הקטע של צריכת השמן פשוט לא מתקבל על הדעת.

 

שמע אתה כלכך צודק . מסכים איתך בכל מילה.

אני אישית עם איביזה 1.4 אטמוספרי ואני לא מתכוון להחליף ל TSI עד שיפתרו את הבעיות שלהם עם המנוע .

למרות שאם אתה קונה ידני אז הבנתי שאין בעיות, תקנו אותי אם אני טועה .

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, צריך לזכור שלא כולם כמונו חובבי רכב שיודעים שמידי פעם צריך לבדוק שמן מים, יש אנשים שרכב מבחינתם זו מכונה שמעבירה אותם מנקודה א' לנקודה ב'.

ובאמת אף אחד לא מצפה מאישה מבוגרת לבדוק כל שבוע שמן, אז מה יהיה שהיא תסע כמה שנים עם חוסר שמן קבוע בין טיפול לטיפול, עד כמה יהיה עמיד מנוע שנוסע קבוע במצב של חוסר שמן?

 

מסכים ומחזק!

אם אני אגיד לזוגתי לבדוק שמן מנוע כול שבוע (או בכלל)אני אקבל מבט של הלם קרב.

 

מבחינתה ומבחינת הרוב המוחלט של האנשים שאני מכיר, רכב זה נטו לנסוע, לא מכיר מישהו שבודק שמן/מים בתדירות סבירה כולשהי, אולי פעם בכמה חודשים.

לא כולם כמונו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית עם איביזה 1.4 אטמוספרי ואני לא מתכוון להחליף ל TSI עד שיפתרו את הבעיות שלהם עם המנוע .

למרות שאם אתה קונה ידני אז הבנתי שאין בעיות, תקנו אותי אם אני טועה .

 

אם לדעתך המנוע בעייתי אז איך זה קשור לגיר? מה זה משנה ידני או אוטומט? :shock:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אני אתן דוגמא מקרבה ראשונה ולא מקרבה שכנתית.

מסתובבות אצלינו לאונים כבר משנת 2007 (שלוש שונות שנסעו 4 שנים)

בנוסף, היתה לי VRS ולאשתי יש ייטי עם מנוע ה1.2 שאוכל פחות שמן מהלאון.

המנוע מצויין נקודה, הוא אמין מאוד, גמיש, חזק וחסכוני ביחס לביצועיו.

אם זאת, יש לו מגרעת אחת והיא צריכת השמן.

לבדוק כל שבוע זה קצת מוגזם, אבל פעם בחודש-חודש וחצי יש לבדוק ולהוסיף כמה שלוקים.

מי שזה גדול עליו שלא יקנה.

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש פה מישהו עם TSI שצבר קילומטראג' נכבד - 50K ומעלה:

האם צריכת השמן יורדת, קבועה או עולה במשך הזמן?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אני אתן דוגמא מקרבה ראשונה ולא מקרבה שכנתית.

מסתובבות אצלינו לאונים כבר משנת 2007 (שלוש שונות שנסעו 4 שנים)

בנוסף, היתה לי VRS ולאשתי יש ייטי עם מנוע ה1.2 שאוכל פחות שמן מהלאון.

המנוע מצויין נקודה, הוא אמין מאוד, גמיש, חזק וחסכוני ביחס לביצועיו.

אם זאת, יש לו מגרעת אחת והיא צריכת השמן.

לבדוק כל שבוע זה קצת מוגזם, אבל פעם בחודש-חודש וחצי יש לבדוק ולהוסיף כמה שלוקים.

מי שזה גדול עליו שלא יקנה.

 

עידן

 

שכחת פרט שולי, לאון 2006-2009 וגם VRS עד 2010 היו עם מנוע BWA TFSI ממשפחת EA113 ולא EA888 ,ללא בעית אתימה של רינגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש פה מישהו עם TSI שצבר קילומטראג' נכבד - 50K ומעלה:

האם צריכת השמן יורדת, קבועה או עולה במשך הזמן?

לא היה צורך להוסיף אצלי יותר מ2וחצי ליטר שמן במהלך הכמעט 3 שנים האחרונות הרכב שלי נסע כ53 אלף ומדובר ב1.8 DSG שכרגע בתהליך מכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אני אתן דוגמא מקרבה ראשונה ולא מקרבה שכנתית.

מסתובבות אצלינו לאונים כבר משנת 2007 (שלוש שונות שנסעו 4 שנים)

בנוסף, היתה לי VRS ולאשתי יש ייטי עם מנוע ה1.2 שאוכל פחות שמן מהלאון.

המנוע מצויין נקודה, הוא אמין מאוד, גמיש, חזק וחסכוני ביחס לביצועיו.

אם זאת, יש לו מגרעת אחת והיא צריכת השמן.

לבדוק כל שבוע זה קצת מוגזם, אבל פעם בחודש-חודש וחצי יש לבדוק ולהוסיף כמה שלוקים.

מי שזה גדול עליו שלא יקנה.

 

 

עידן

 

טויוטה קורולה 96 שהיתה אצלי קרוב ל8 שנים - אגדה מוטורית בתחום האמינות - כל חודש עד חודשיים ליטר שמן וזה נורמלי לחלוטין.

 

לא מבין מה כל הסיפור כאן על אכילת שמן ועוד במנוע גודש עם נפח קטן יחסית (ה1.2 וה1.4).

 

בטויוטות שהיו לי אחרי זה עד היום עוד לא הייתי צריך למלא טיפת שמן בודדה באמת אבל גם אם הרכב אוכל ליטר שמן כל איזה חודשיים שלושה - למי שכבר החזיק כמה מכוניות בחיים שלו, זה נורמלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שזה גדול עליו שלא יקנה.

 

נו באמת... מילא אם מנועי הטורבו היו נשארים בנישה שלהם של הדגמים הספורטיביים משהו, אבל ברגע שהוצאת את מנועי הטורבו, החוצה אל המשפחתיות יש בזה אחריות לא? מאיפה בחורה בת 55 (שבמקרה אין לה מי שיבדוק שמן ברכב) אמורה לדעת שכל כמה אלפי ק"מ היא חייבת למלאות שמן?? מאיפה ההוא שקונה ייטי לאשתו צריך לדעת? ולמה רכב חדש צורך שמן זה לא ברור לי בכלל. יש כאן כשל של החברה נקודה. בדיוק כמו גירים DSG שהולכים, אז יופי שבאחריות הכל מוחלף, מה קורה אח"כ? המכוניות האלו יהפכו לגרוטאות? אני לא מבין.

 

טויוטה קורולה 96 שהיתה אצלי קרוב ל8 שנים - אגדה מוטורית בתחום האמינות - כל חודש עד חודשיים ליטר שמן וזה נורמלי לחלוטין.

 

לא מבין מה כל הסיפור כאן על אכילת שמן ועוד במנוע גודש עם נפח קטן יחסית (ה1.2 וה1.4).

 

אין שום בעיה בשביל רכב בן 6-7-8-9-10 ומעלה שאוכל קצת שמן, אבל חדש מהניילונים? לא מקובל ולא הגיוני, לדעתי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת... מילא אם מנועי הטורבו היו נשארים בנישה שלהם של הדגמים הספורטיביים משהו, אבל ברגע שהוצאת את מנועי הטורבו, החוצה אל המשפחתיות יש בזה אחריות לא? מאיפה בחורה בת 55 (שבמקרה אין לה מי שיבדוק שמן ברכב) אמורה לדעת שכל כמה אלפי ק"מ היא חייבת למלאות שמן?? מאיפה ההוא שקונה ייטי לאשתו צריך לדעת? ולמה רכב חדש צורך שמן זה לא ברור לי בכלל. יש כאן כשל של החברה נקודה. בדיוק כמו גירים DSG שהולכים, אז יופי שבאחריות הכל מוחלף, מה קורה אח"כ? המכוניות האלו יהפכו לגרוטאות? אני לא מבין.

 

 

 

אין שום בעיה בשביל רכב בן 6-7-8-9-10 ומעלה שאוכל קצת שמן, אבל חדש מהניילונים? לא מקובל ולא הגיוני, לדעתי.

תשמע למרות מה שמנסים לעשות פה בפורום מניסיון לא מדובר במנוע שצורך שמן בטח שלא ליטר בחודשיים, לא קורה כלום אם מוסיפים חצי ליטר שמן פעם בזמן הטיפול בממוצע פעם בשנה בדיוק כמו דברים אחרים שמחליפים בטיפול אין צורך בפניקה ובטח לא בזריית חול בעני הציבור .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה צורך להוסיף אצלי יותר מ2וחצי ליטר שמן במהלך הכמעט 3 שנים האחרונות הרכב שלי נסע כ53 אלף ומדובר ב1.8 DSG שכרגע בתהליך מכירה.

 

תודה, אבל לא ענית למה ששאלתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...