Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה אני מוצא זוג מטקות ברמה עם 2 כדורים טובים במחירים שהם לא 500 שקלים ומעלה?

 

 

כל החנויות ספורט מחזיקות מטקות זוועה..

פורסם

מחסני זול ספורט בחיפה מחזיקים סט של טינג טונג ב69 ש"ח.

 

שווה!

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תשקיע פעם אחת בקרבון וזהו.

 

ההבדל בין הקרבון לבין העץ זה שמיים וארץ! המשחק הרבה יותר דינמי וזורם, מהירות המשחק הרבה יותר גבוהה.

 

אני יכול לקשר אותך לבחור שמוכר את כל הסוגים של הקרבון במחירים שפויים.

 

אין לי קשר אישי אליו ואני עצמי קניתי ממישהו במרכז (זה היה לפני שנתיים שהקרבון רק החלו).

 

בן.

Got To love It

פורסם

אני יכול לקשר אותך לבחור שמוכר את כל הסוגים של הקרבון במחירים שפויים.

בן.

מחיר שפוי, משמע? בדיוק אתמול סדקתי את שלי

זה נכון

פורסם

אחריות? למטקות? אני מדור שמטקות עץ המלא היו בשיא פריחתם.

 

קרבון זה הייטק של מטקות, צריך להתפתח מתישהו.

 

אחריות למטקות?!?

זה נכון

פורסם

משום מה הייתי בטוח שסדקת מטקת קרבון ותהיתי כמה אתה מוכשר.

עכשיו הכל ברור.

 

תתפלא אבל כל חברה שמכבדת את עצמה נותנת אחריות לשבר של המטקת קרבון שלה מהסיבה הפשוטה שלא תצליח לשבור אותה..

פורסם

מתעלק.

 

קרבון בסביבה ימית זה לא בעיה?

החומר לא רגיש למלחים ו/או רטיבות ?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

גם קבלר לא רגיש, מסיבה הפשוטה, שני החומרים מגיעים בצורת יריעה, מורחים עליהם שכבת אפוסקי על מנת לקבל "פלטה". האפוקסי עצמו אטום לחלוטין.

בנוסף המטקות עוברות צביעה ככה שהחומר עצמו לא חשוף לדהיה.

 

לי יש מטקות קרבון כבר כמעט שנתיים, בקיץ הן עוברות התעללות קשה.

 

מחיר שפוי זה אומר שזה נע בטווח 250-400 למטקה בודדת.

 

בעיניי, ההשקעה שווה, זה חד פעמי.

 

אחרי משחק אחד עם הקרבון אי אפשר לחזור יותר לעץ, המשחק משתנה פלאים, לטובה.

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...