Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היום סופסוף מצאתי זמן וכוח נפשי לעשות את הטיפול. עשיתי את זה בסמוך לבית ואחרי המתנה של 15 דקות כשהדלתות פתוחות לאיוורור, הכנסתי את הרכב חזרה לחניון. רק מחר אוכל לתת חוות דעת סופית.

 

טוב אז יצאתי היום לנסיעה והפעלתי את המזגן. מה אומר לכם? הריח לא נעלם במאה אחוז. אולי 90-95 אחוז. בעסה.

פורסם (נערך)

איך זה נהייה לך ברכב? הוא הרי יחסית חדש..

 

הייתי מנסה רימון מחטא מחברה אחרת כמו liqui Molly או של sonax את שניהם יש באוטוסטור

 

עוד אופציה, תקנה תרסיס מנטרל ריחות שהוא רב שימושי גם יש באוטוסטור

עריכה אחרונה על ידי CarAddict
פורסם
איך זה נהייה לך ברכב? הוא הרי יחסית חדש..

 

הייתי מנסה רימון מחטא מחברה אחרת כמו liqui Molly או של sonax את שניהם יש באוטוסטור

 

עוד אופציה, תקנה תרסיס מנטרל ריחות שהוא רב שימושי גם יש באוטוסטור

 

הרכב בן שנתיים ורבע. אין לי מושג איך זה קרה. אני בעיקר מאשים את הקליפורניה אבל אין לי מושג.

 

אנסה.

 

תודה!

פורסם
טוב אז יצאתי היום לנסיעה והפעלתי את המזגן. מה אומר לכם? הריח לא נעלם במאה אחוז. אולי 90-95 אחוז. בעסה.

החלפת פילטר מזגן?

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לעשות טיפול כזה מבלי להחליף פילטר זה מיותר.

כל הריח והבקטריות נמצאות בפילטר, אם זה לא פילטר פחם הוא עולה כמה עשרות שקלים.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לעשות טיפול כזה מבלי להחליף פילטר זה מיותר.

כל הריח והבקטריות נמצאות בפילטר, אם זה לא פילטר פחם הוא עולה כמה עשרות שקלים.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

 

מה שאתה אומר עכשיו אני שומע לראשונה. בשום מקום לא קראתי שצריך להחליף פילטר לפני הטיפול.

בכל מקרה, לא מבין בזה ואין לי מושג אם זה פחם או לא אבל במרצדס חדשה שום דבר לא זול.

 

תודה בכל אופן.

פורסם

אז קרה לי משהו כיף, בקבוק של כימיקל גייז בריח "ברוט" (BLACK ICE) שהיה ברכב נפתח ונשפך בכל השטיח האחורי - אני מדבר על כל הבקבוק.

 

הריח החזיק ליומיים. :p

Opel Adam S 2017

פורסם
אתה כנראה מתכוון ל-Black Frost. יש לי אותו בשימוש. לא משהו, מחזיק יומיים בקיץ ופחות משבוע בחורף.

לא ממליץ, במיוחד בקיץ.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

היום קניתי באוטודיפו את הרימון לטיהור וחיטוי האוויר ברכב של מגווירס, עלה 60 ש"ח והשאיר ריח די טוב של ריחן, למרות שקניתי את זה כדי להעלים את הבקטריות שמצטברות במזגן וגורמות לריחות לא נעימים בהפעלה.

 

מבחינת השימוש הוא מאוד פשוט - מפעילים מזגן בעוצמה המרבית ועל סירקולציה פנימית ופותחים את הרימון כך שימוקם באמצע הרכב, סוגרים את כל הדלתות ונותנים לזה לפעול 15 דקות.

כעבור 15 דקות פותחים את כל דלתות הרכב ונותנים לו להתאוורר 10-15 דקות.

×
×
  • תוכן חדש...