Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון התחלתי לרכוש כאלו של AREON שתולים על המראה, בקבוקון שמחזיק כשבועיים שלושה ואפילו יותר, הריח ממש נעים.

http://avtorai-shop.ru/components/com_jshopping/files/img_products/full_Areon_Fresco_504e0fedd89ca.png

 

במיוחד הקריסטל השחור.

אגב בחיפוש ראשון בלינק זה נמכר בארת במחיר שערורייתי לחלוטים של 45 ש"ח, ניתן למצוא בתחנות הדלק בסונול אני קונה משם במחיר של 10-12 ש"ח.

לפני שמצאתי בתחנת דלק הזמנתי מהאיביי דרך בחור כלשהו, הגיעו 4 ב 40 ש"ח + ריחן נתלה מתנה נחמד כזה. מחיר לא רע.

Opel Adam S 2017

פורסם

למרות שמבחינתי אין על הLITTLE TREES BLACK ICE (אני לא חסיד של ריחות מתוקים, אז, אוהבי הקליפורניה דובדבן - עמכם הסליחה).

נתתי צ'אנס לשפריצר הווניל של CG, כמה שפריצים ברכב ונראה מה תהיה העמידות שלו.

 

אני גם נגד כל השטויות שתולים על המראה, לא פעם זה חוסם לי את שדה הראייה.

M-TECH E46

פורסם

חחח גם לי היה את הסטריפר של cg נחמד לא יותר רק לקח לי חצי שעה לשכנע את האישה שהריח הזה לא של בחורה שעלתה איתי ברכב.

שיפוצים..

פורסם

דווקא מכול הריחות של CG, אני הכי אהבתי את הסטריפר .

יש לו ריח מאוד נעים ועדין.

החיסרון של הריחות שלהם שכול יום צריך לרסס מחדש .

פורסם
שטויות.

לחשפניות יש ריח אחד : dior hypnotic poison.

תצחק אבל הבושם הזה ממכר, אין לי בעיה שהרכב שלי יריח ככה (רק בחורף, בקיץ זה להקיא).

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...