Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, חיפשתי אחר מידע ברור אך לא הצלחתי..

 

יש לי סיטרואן C4 בצבע אדום יין ורציתי לעשות לו וקס,

העניין הוא איזה מוצרים לפני? אחרי? סוג? צבע? מחיר? מכשירים? אני צריך בשביל לעשות וקס?

או שפשוט עדיף ללכת למקום שיעשה וקס וזהו?

 

תודה.

פורסם

אני לא מאמין שלא מצאת.. בתור התחלה הייתי ממליץ לך לקרוא את המדריך לדייטלינג מתחיל של אלון ( שקצת נעלם לצערי)

הוא יעשה לך את הסדר שאתה מחפש, אחר כך פשוט לקרוא שרשורים כאן בפורום

פורסם
אהלן, חיפשתי אחר מידע ברור אך לא הצלחתי..

 

יש לי סיטרואן C4 בצבע אדום יין ורציתי לעשות לו וקס,

העניין הוא איזה מוצרים לפני? אחרי? סוג? צבע? מחיר? מכשירים? אני צריך בשביל לעשות וקס?

או שפשוט עדיף ללכת למקום שיעשה וקס וזהו?

 

תודה.

 

בשביל לענות לך על השאלות האלה צריך לכתוב הודעה ממש ממש אבל ממש (ועוד פעם ממש) ארוכה כי זו תורה שלמה.

תריץ חיפוש ותקרא קצת לפני שאתה פותח את הארנק ואולי קונה משהו.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
אהלן, חיפשתי אחר מידע ברור אך לא הצלחתי..

 

יש לי סיטרואן C4 בצבע אדום יין ורציתי לעשות לו וקס,

העניין הוא איזה מוצרים לפני? אחרי? סוג? צבע? מחיר? מכשירים? אני צריך בשביל לעשות וקס?

או שפשוט עדיף ללכת למקום שיעשה וקס וזהו?

 

תודה.

 

גם אני כמוך חיפשתי אחר מידע ברור בשאלתך ולצערי לא מצאתי.

מצאתי רק אדם שרוצה שיגישו לו הכל בצורה מסודרת על קובץ PDF בתוספת סמיילי בתחתית.

 

אני רק יכול להגיד לך את המשפט הבא.

70% מההצלחה זה טכניקה נכונה! 30% נוספים זה המוצרים!

 

אתה כרגע מתעכב על ה 30% שלא מעניינים אף אחד.

 

כנס ליוטיוב ותחפש סרטונים. הם יעזור לך מאוד להבין קצת יותר את מה שלא הבנת עד כה

 

מקווה שהמידע הזה מספיק ברור :)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...