Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני 3 חודשים בערך נסעתי ברכב כשלקחתי את האופניים החדשים שלי לתיקון.

האופניים היו קשורים מאחור במתקן, שהסתיר קצת יותר מטיפה את המספר האחורי.

עצרה אותי ניידת וקיבלתי דוח בנידון ע"ס 500 ש"ח, למרות שאין לי עבירות דומות קודמות ולמרות שכמעט התחננתי להזהרה...

 

הגשתי ערעור למשטרה והתשובה שקיבלתי היתה קצת מוזרה:

* הנני להודיעך כי התובע דן בבקשתך והחליט שלא לבטל את הודעת תשלום הקנס מבדיקה שנערכה נמצא כי לחובתך דוח מתאריך ספטמבר 2003 אי ציות תמרור.

* כמו כן מדובר בעבירה חמורה שמהווה סכנה חמורה למשתמשים בדרך..

 

לפני 10 שנים הייתה העבירה האחרונה והיחידה שלי... וגם איך נסיעה עם לוחית זיהוי מוסתרת גורמת לסכה חמורה למשתמשים בדרך... היה לי מוזר.

 

לפני מספר ימים קיבלתי דוח חדש ממוחשב (עם אותו מספר הודעת תשלום הקנס) ששם מצויין עברה אחרת לחלוטין...

נהגת ברכב הנ"ל ולא ציית לתמרור 302 המוצב בדרך לכיוון נסיעתך, בכך שלא עצרת את רכבך במקום בו ניתן לראות את התנועה בדרך החוצה, בניגוד לתקנה 22(א) ו 64(ד) לתקנות התעבודה. סמל עבירה 6626.

 

לא מוזכר בדוח הממוחשב שום כלום לגבי האופניים...

בדוח המקורי (הידני) הסימול הינו 6262 ומדובר על תקנת תעבורה 165(א).

 

לאחר קבלת הדוח הזה אני מבין מדוע דחו את העירעור שלי, אי עצירה בעצור היא בהחלט עבירה חמורה, אבל אני לא ביצעתי עבירה כזו... רק נסעתי עם אופניים קשורות כשהמספר מוסתר חלקית...

 

מה ניתן לעשות...

את הקנס המקורי אני צריל לשלם עד ה- 06/06/13.

 

תודה לעונים....

פורסם

על פניו נראה כי חלה טעות בעת הזנת דו"ח למחשב. אם הדו"ח המקורי עדיין אצלך, תפנה למרכז לפניות נהגים של מתנ"א ובקש לתקן את הטעות.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

לי זה נראה כאילו התובע לא ביטל לך את הדו"ח, ועל הדרך הזכר שיש לך דו"ח משנת 03 שלא שילמת, ושלח לך גם אותו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לי זה נראה כאילו התובע לא ביטל לך את הדו"ח, ועל הדרך הזכר שיש לך דו"ח משנת 03 שלא שילמת, ושלח לך גם אותו.

 

מדובר על אותה עבירה, אותם תאריכים ואותה שעה, וכן אותו מספר הודעת תשלום הקנס... (גם בדוח הידני וגם בדוח הממוחשב)..

וחוץ מיזה אין התיישנות של 7 שנים?? יכולים להזכיר לי עבירות מלפני 10 שנים??

והדוח מלפני 10 שנים שולם...

פורסם

יכול להיות שהוא צירף לך את הדו"ח כנימוק. זאת אומרת הוא אמר שהוא לא יבטל לך את הנוכחי, כי כבר יש לך עבירה, ולראייה הוא שלח לך את הדו"ח. יכול להיות?

או שאת הדו"ח הממוחשב צריך לשלם?

 

כי אזהרה אפשר לקבל עם שנים רישיון, ו-5 שנים נקיות. אז אני לא מבין למה הוא סירב. בוא נמתין למומחים ונראה מה יגידו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יכול להיות שהוא צירף לך את הדו"ח כנימוק. זאת אומרת הוא אמר שהוא לא יבטל לך את הנוכחי, כי כבר יש לך עבירה, ולראייה הוא שלח לך את הדו"ח. יכול להיות?

או שאת הדו"ח הממוחשב צריך לשלם?

 

כי אזהרה אפשר לקבל עם שנים רישיון, ו-5 שנים נקיות. אז אני לא מבין למה הוא סירב. בוא נמתין למומחים ונראה מה יגידו.

 

 

צריך לשלם את הדוח הממוחשב עד ה- 6.6.2013...

אותו מספר דוח אותו תאריך ושעה של העבירה מלפני 3 חודשים...

פורסם
צריך לשלם את הדוח הממוחשב עד ה- 6.6.2013...

אותו מספר דוח אותו תאריך ושעה של העבירה מלפני 3 חודשים...

 

דיברתי עם המשטרה *9666

מי שהזין את הדוח טעה בסימול שהזין והם תיקנו את זה..

עכשיו שלחו את העירעור שלי שוב עם העברה הנכונה...

מקווה שאולי הפעם ימירו לי את זה באזהרה...

 

האם צריך לשלם את הדו"ח או להמתין לתשובה??

פורסם
על פניו נראה כי חלה טעות בעת הזנת דו"ח למחשב. אם הדו"ח המקורי עדיין אצלך, תפנה למרכז לפניות נהגים של מתנ"א ובקש לתקן את הטעות.

 

מחזק את דבריו. פנה מיידית למפנ"א.

כנראה מי שהזין את הדוח - התבלבל בסדר הספרות....

פורסם

פעם תפסו חבר שלי על עברה זהה לשלך (אופניים מסתירות חלק מלוחית הרישוי האחורית) בדרך לטיול אופניים.

לחברי לא היו עבירות קודמות, ובכל זאת השוטר התעקש לתת לו דו"ח. חשוב לציין שהדו"ח ניתן לו ביום שבת בשעה שש בבוקר באזור ירושלים, היה נראה שהניידת מחכה לרוכבי אופניים כדי לתת דו"חות.

אני יודע כל זאת כי הייתי איתו ברכב.

 

לדעתי הסיכוי שלך שהערעור יתקבל קטן מאוד. מסיבה כזו או אחרת המשטרה מתייחסת לעבירה זו בחומרה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

רואים את הסתרת לוחית הרישוי בחומרה בשל האפשרות שהנהג יתחמק ממצלמת מהירות, רמזור או תשלום כביש שש. לצורך העניין, גם הסתרה של ספרה בודדת כמוה כהסתרת כל הלוחית

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

הסתרת לוחית רישוי היתה מוגדרת כעבירת בריונות.היום פחות מתייחסים לעבירה הזו,אם זה טוב או רע זה כל אחד יחליט.

לדעתי זו עבירה שצריך לאכוף,לוחיות זיהוי של הרכב חייבות להיות תקינות ונראות,ולא מוסתרות.

יש מצלמות מהירות/רמזור מצלמות כביש 6,רכב שפגע וברח ועוד סיבות למה ל"ז צריכה להראות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

×
×
  • תוכן חדש...