שלום רב,
מדובר על רכב פיאט מולטיפלה שנת 2003, סולר.
בסערה האחרונה בערב (לא יודע אם זה קשור) נכנסתי לרכב וניסיתי להתניע אותו אולם, הרכב לא הניע.
יש סטרטר אולם הרכב לא מתניע כאילו אין דלק, למרות שיש מיכל מלא.
למחרת בבוקר הגיע רכב שירות של חברת הגרירה והצליח להתניע את הרכב ע"י התזת ספריי אתר לאיזה איזור ברכב.
נאמר לי כי כנראה מצתי הלאט לא תקינים.
בדרכי למוסך עצרתי בבית ע"מ לקחת מספר דברים, ברגע שסגרתי את המנוע לא יכולתי להתניע אותו שוב.
בהתיעצות עם מוסכניק רכשתי ספריי אתר והתזתי ספריי לתוך מסנן האויר, תוך מספר שניות הרכב התניע.
לקחתי אותו למוסך (לא מורשה) ושם החליפו לי את מצתי הלהט, אולם זה לא פתר את התקלה.
אני עדיין לא מצליח להתניע את הרכב ללא התזת ספריי.
המוסך לקחו את האוטו למוסך מורשה, ושם חיברו לו מחשב, והמחשב טוען שהכל תקין.
אין למוסכניק או לאנשים אחרים מושג מה זה יכול להיות.
בכל אופן היום הוצאתי את האוטו מהמוסך ואני מתניע אותו באמצעות ספריי האתר.
האם מישהו נתקל בבעיה מסוג זה?
האם יש למישהו עיצה כלשהי??
בברכה
אמיר.