Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

לאחרונה יש לי בעיה חוזרת ברכב שלי, יונדאי אקסנט ידני 98.

 

קודם כל, עם ההנעה מד הטמפרטורה מראה על מצב 'קר' מהרגיל. הרכב ברשותי כ-6 שנים וגם בימים הקרים, בצפון או בירושלים, המחוג לא הגיע כל כך שמאלה. לוקח למחוג גם זמן רב יחסית כדי לטפס עד לרמה של ה-C ואז עולה לרמה נורמלית לאט לאט.

 

המנוע נוטה להיכבה ברגעים האלה שהרכב קר.

בתחילה זה היה כשעמדתי בבוקר בפקק ואחר כך אף נכבה תוך כדי נסיעה, בחזרה מהעבודה.

יש לציין שכאשר הרכב נכבה הוא לא מניע בשניה הראשונה, אלא יש לנסות מס' פעמים או להמתין עם הנסיון הראשון כמה שניות.

לפעמים המנוע נכבה סתם ככה ולפעמים יש עליה בטורים ואז הוא נכבה.

ראיתי ששאלו את זה קודם, אז כשהוא נכבה נדלקות הנוריות על הלוח.

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?

תודה לעוזרים.

פורסם

לגבי חום מנוע , ככל הנראה הטרמוסטט שלך נתפס במצב פתוח או שהוא בכלל לא קיים

(אולי הבעלים הקודמים עקף בעיה של התחממות)

ובגלל זה הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה ועקב כך נגרם בלאי מואץ למנוע וצריכת הדלק עולה.

 

לגבי היכבות המנוע, יכולות להיות הרבה סיבות ואין טעם סתם להתקשקש פה,

מומלץ ללכת למכון הזרקות דלק מנוסה שינסה לאבחן את מקור הבעיה.

 

אם אתה מאיזור פ"ת גש ל"זר הזרקות"

פורסם

על פניו נראה שייצוב סיבובי המנוע אצלך לא תקין, אולי צריך סהכ לעשות ניקוי רציני למערכת. יש לגשת למקצוען.

אם יש בעית התנעה, הרי שיש בעיה אחרת, ו/או נוספת, הייצוב סבובים משפיע אמנם על הנעת בוקר אך בעקר על ייצוב הסיבובים.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה

 

היום בבוקר הרכב בכלל לא הניע כ-5 דקות.

מצאתי פוסט עם בעיה דומה באקסנט 99 ושם הוצע לשואל להחליף חיישן גלגל תנופה / קראנק.

אגב, מציע הפתרון הוא בעלים של אקסנט 98 שהיתה לו את אותה הבעיה, מסתבר שזו תקלה נפוצה באקסנטים מהשנתונים האלה.

 

אנסה את העצות ואעדכן בפתרון, על מנת לעזור לבעלי אותה בעיה בהמשך.

×
×
  • תוכן חדש...