Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

ההורדה תלויה בסוג הרכב וכמה הוא מבוקש וגם תלוי במצבו.

לרכב "רגיל" כלומר לא מבוקש יותר מדיי ועם קילומטראז ממוצע, מורידים בחברות הליסינג כ 12%.

יש רכבים שנחשבים פופאלרים היום, כמו I30 או טויוטה, שיורידו לך בקושי 5%.

אם אתה רוצה לדעת מחירון משוקלל, כנס לאתר של לוי יצחק

פורסם

למה אתה כותב בקודים? האם אתה חושש שעשרות חברי פורום יושבים צפונים בביתם, מחכים לפיסת מידע רלוונטית לגבי המאזדה 3 שמצאת, במטרה להקדים ולרכוש אותה טרם תספיק להניח ידך על מכונית הפאר ההוא כה מושלמת?

או שאולי עדיין לא הבנת שככל שתיתן יוצר פרטים, תוכל לקבל תשובה יותר מדויקת ואינפורמטיבית?

 

ובאופן כללי - 80 אלף ש״ח למאזדה 3 מודל 2009 מליסינג זה הרבה כסף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה לא קודים , פשוט אין לתת על הרכב יותר מידיי, מה עוד רציתה פרטיים,

כולם מוזמנים לרוץ ליקנות ליפני שאני יקנה אין לי בעיה:)

פורסם
ובאופן כללי - 80 אלף ש״ח למאזדה 3 מודל 2009 מליסינג זה הרבה כסף.

 

הרבה מאד, כיוון כללי של 55-60 אלף שקלים נשמע הרבה יותר סביר למאזדה בת 4 אחרי ליסינג תפעולי.

פורסם

נשמע עיסקה מאוד מאוד מפוקפקת.

הטיוטה יותר יקרה מהמזדה. בלי שראיתי או יודע פרטים.

נשמע עיסקה גרועה

60 אלף המאזדה

65 טיוטה

פורסם

הי

לפי התיאור שלך אתה הולך לקנות רכב מסוחר/מגרש מפוקפק משהו. קודם כל הייתי מציע לך לקרוא את השרשור הדביק ש לקנית רכב מסוחר.

דבר נוסף- אם המאזדה הייתה בליסינג, אתה מבין שאתה צריך להוריד מהמחירון ולא להוסיף לו נכון?

אתה מדבר פה על מחיר שהוא בסביבות 10K מעל המחירון (תקן אותי אם אני טועה).

לא חסרות הים מאזדות בחברות הליסינג. כל החברות אמנם ישחטו אותך בסכום של הטרייד אין אבל לפחות תקנה במחיר נורמלי.

פורסם

קשה לקבל הצעה טובה בטרייד אין אבל לקבל הצעה גרועה כל כך כמו שאתה קיבלת - זה כבר הרבה זמן לא היה לנו...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...