Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיעה לי ערכת פלסטלינה של MOTHER שהזמנתי מאיביי רציתי לדעת פחות או יותר

מה גודל הגוש שצריך ואיך להכין אותו לעבודה,ואיך לאכסן את הפלסטלינה שלא הייתה בשימוש

פורסם
הגיעה לי ערכת פלסטלינה של MOTHER שהזמנתי מאיביי רציתי לדעת פחות או יותר

מה גודל הגוש שצריך ואיך להכין אותו לעבודה,ואיך לאכסן את הפלסטלינה שלא הייתה בשימוש

 

תעשה חיפוש. אל תתבייש.

הנה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=478096 פה למשל על האחסון

אם הפלסטלינה נופלת לרצפה - זורקים אותה לפח

פורסם

גודל הגוש, איך שמרגיש לך הכי נוח, לדוגמא אני חתכתי את הפלסטלינה לחתיכות של 50 גרם +- אבל יש כאלה שמשתמשים בחתיכה אחת של 200 גרם בבת אחת.

כדי להכין אותו לעבודה אתה צריך ללוש אותו כמו פלסטלינה רגילה, ואז לפרוס אותו על כף היד (כמו פיתה קטנה).

האחסון או בקופסא או בשקית. כדאי לאחסן עם מעט חומר סיכוך על הפלסטלינה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
גודל הגוש, איך שמרגיש לך הכי נוח, לדוגמא אני חתכתי את הפלסטלינה לחתיכות של 50 גרם +- אבל יש כאלה שמשתמשים בחתיכה אחת של 200 גרם בבת אחת.

כדי להכין אותו לעבודה אתה צריך ללוש אותו כמו פלסטלינה רגילה, ואז לפרוס אותו על כף היד (כמו פיתה קטנה).

האחסון או בקופסא או בשקית. כדאי לאחסן עם מעט חומר סיכוך על הפלסטלינה.

 

ואז עוברים איתה על הפח? מה עושים עם החתיכה כשמסיימים לעבוד איתה ויש לכלוך על הפלסטלינה?

m7kj.jpg
פורסם

כן, אבל עם חומר סיכוך כמובן, בזמן השימוש (בין חלק לחלק) תלוש את הפלסטלינה כדי שהלכלוך יכנס פנימה.

אחרי שמסיימים תלוי בכמה לכלוך יש עליה זורקים, אם היא עדיין נראת נקייה אפשר להשתמש בה שוב. (אני חושב).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אני משתמש בפלסטלינה carpro עם ספריי מים קבוע. פלסטלינה ביד ימין ספריי ביד שמאל.

עובד מצויין.

 

http://www.cleanyourcar.co.uk/detailing-clay/carpro-detailing-clay-trio-pack/prod_1062.html

 

הפלסטלינה בגודל נוח לשימוש (100 ג') מגיעה באריזת פלסטיק. (3 אריזות ואריזה אחת לשלושתן)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...