Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילה מהגלגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר ראיתי סימני נזילה מבין הג'אנט לגלגל שיורדים עד לכביש, ממש כאילו נוזל יצא משם.

 

מישהו נתקל במקרה כזה? אשמח להסבר!

 

אגב המערכת לא נותנת לי להעלות תמונה כי יש לי פחות מ20 הודעות, אם אוכל לשלוח לאחד מכם הודעה פרטית והוא ישים בשרשור אודה לו.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אפשר לעלות תמונה בלי קשר לכמות ההודעות.

 

בחלון כתיבת ההודעה לחץ על כפתור "נהל קבצים מצורפים" למטה ותעלה מהמחשב שלך.

 

שים לב למגבלת גודל הקובץ, עד 350K.

 

 

פורסם

הרכב זה טראנו 2003 דיזל 3.0

 

הנוזל התייבש, שמן זה לא היה.

 

מהתיאור שלך זה נשמע כאילו שמישהו סימן טיריטוריה, ונעזר בגלגל שלך.

 

לא חשבתי על זה :lol:

 

אני חשבתי שאולי האוויר שמילאתי לאחר הטיול היה עם לחות והלחות יצאה, יתכן?

IMG_36171.jpg

פורסם

במקרה שלך זה נגמר בטוב. נוזל על הגלגל ועל הריצפה יכול להעיד על קריסה של משאבת הבלם (או איך שלא קוראים לה) שנמצאת מאחורי הגלגל. זוהי המשאבה שמקבלת הלחץ מנוזל הבלימה ודוחפת את הסנדלים (רפידות) וכך הגלגל נעצר. קרה לי באחת הגרוטאות פעם. בכל מקרה, כאשר רואים כזה סימן חשוד יש לבדוק את יעילות הבלמים בנסיעה איטית על מנת לוודא שאכן זה לא נזילה של נוזל בלמים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
במקרה שלך זה נגמר בטוב. נוזל על הגלגל ועל הריצפה יכול להעיד על קריסה של משאבת הבלם (או איך שלא קוראים לה) שנמצאת מאחורי הגלגל. זוהי המשאבה שמקבלת הלחץ מנוזל הבלימה ודוחפת את הסנדלים (רפידות) וכך הגלגל נעצר. קרה לי באחת הגרוטאות פעם. בכל מקרה, כאשר רואים כזה סימן חשוד יש לבדוק את יעילות הבלמים בנסיעה איטית על מנת לוודא שאכן זה לא נזילה של נוזל בלמים.

 

מחזיר שמן

😉

×
×
  • תוכן חדש...