Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Fat bastard

 

לפני כשלושה שבועות עשיתי את המעבר מאייפון 4 לגלקסי נוט 2. מה אני אגיד לך, עולם אחר ומופלא.

בגדול אני ידעתי לקראת מה אני הולך מבחינת גודל המכשיר, לכן זה לא היווה חיסרון אלא יתרון ובענק. היום, אייפון 5 נראה חיוור לעומתו. הלפטופ שלי יעיד על התלהבותי מהמכשיר, 3 שבועות לא פתחתי אותו. המכשיר נוח לאחיזה, גם עם יד אחת, נכנס לכיסים, הסר דאגה מליבך.

 

לדעתי הוא טוב יותר מהגלקסי 3 ומהנקסוס 4, שעליו הייתי נעול עד שגיליתי את הנוט 2. שיחקתי שעות עם כל המכשירים.

 

המצלמה שלו טובה יותר מהנקסוס. אבל גם אם תרכוש את הנקסוס אני מאמין שלא תתחרט.

לא חותם

פורסם

מצטרף להמלצה של NIVO, ברשותי וחבר נוסף נוט2, מכשיר מדהים, מסך גדול , עט לסקיצות או כתיבת הודעות, בעיקרון הממשק של סמסונג הוא מעולה, מעדיף אותו בעשרות מונים מהרום המקורי. (הרבה יותר נוח ואינטואיטיבי).

 

אגב, הנקסוס 4 על פניו מכיל חומרה מעט יותר חזקה אבל בפועל בשימוש יומיומי לא תרגיש בהבדל, חסרון גדול נוסף הוא שאין אפשרות לSD CARD ואת הבטריה ניתן להשוות לDSG (חלק סבירות וחלק לא מחזיקות כמה שעות), מהS3 הייתי מתרחק, מכיל 1GB זיכרון בלבד... אם לא הנוט2 במקומך הייתי בודק לגבי הS4.

 

 

בהצלחה

פורסם
טוב.

מכרתי את הSGS2 האהוב, וכעת אני עם נוקיה ישנה ורצון להשתדרג למכשיר אנדרואיד (בלבד) חדש.

אני מתלבט בין נקסוס 4/גלקסי S3/ גלקסי נוט 2.

נקסוס 4 - האמת שאיך שאני רואה את זה, היתרון היחיד שלו על הסמסונגים זה אי תלות בחסדי סמסונג וסאני בעניין עידכוני מערכת הפעלה. ועוד ג'יגה זיכרון. האם יש עוד סיבה להעדיף אותו על הסמסונגים שציינתי.

S3 - השאלה ההפוכה ממה ששאלתי על הנקסוס - האם יש סיבה להעדיף אותו על הנקסוס, בנוסף לסוללה שליפה וסלוט לכרטיס זיכרון?

נוט 2 - לא מפריע לי הגודל, מבחינתי זה אפילו יתרון, אבל האם הבדל 500 שקל במחיר של המכשירים האחרים שציינתי באמת שווה את זה?

האם מישהו יכול להמליץ על עוד מכשיר אנדרואיד לרשימה, ולמה הוא עדיף? עוד דרישה שלי, זה מכשיר כמה שיותר נפוץ בשוק, ועם יצרן, שעידכוני תוכנה זאת לא מילה גסה בשבילו.

תודה לעונים.

אם אתה פתוח ליצרניות אחרות, הייתי מציע דווקא את הLG 4X HD. חוץ מהבדל זניח בצפיפות של המסך והבדל של 1GB בזכרון (שזה את האמת כבר יותר משמעותי) לעומת הנקסוס 4 הם די זהים (במיוחד ששניהם ככל הנראה יוצאים מאותו פס ייצור או אחד מקביל).

את הגלקסי S3 בכל מקרה לא הייתי לוקח אלא את ה4X שאם אתה מסתכל על VFM הוא עדיף.

אם אתה מעוניין למתוח את התקציב לטובת האופטימוס G אז זו כבר ליגה אחרת.

לנוט יש את יתרון המסך, ברגע שגודל המסך יהיה משמעותי מבחינתך כל ההשוואה הזו מיותרת.

 

צ'מע, הנקסוס במחיר שפשוט הופך את האחרים ללא רלוונטיים.

אתה ראשון לקבל כל עדכון, לא תלוי באף יבואן.

את האמת שזה גם ככה לא כל כך קריטי, אתה מוזמן להכנס לXDA ולראות שם רומים למכשירים שאפילו היצרן שכח שיצר אותם.

 

מה אתם אומרים על ה- lg optimus g?

בחנתי אותו מול הנקסוס 4 ומצאתי בו רק יתרונות, זיכרון גדול יותר (32G) מסך 4.7 אמיתי (בלי שכפתורי ההפעלה גונבים שטח מסך), צבעים טובים בהרבה, תגובה מהירה.

בהנחה ששני המכשירים נרכשים בישראל (מה שמעמיד את פער המחיר על 400 ש"ח לא כ"כ רלוונטיים), ניראה לי שה- LG עדיף, אם מזמין דרך גוגל הסיפור שונה לגמרי...

בכל מקרה שניהם LG. האופטימוס G מכשיר מדהים, באמת ליגה אחרת. אבל אכן הוא קצת יקר יותר, ואז מתחילים לשאול את השאלות של "אם אני מוסיף 400 אז למה לא 500 לנוט 2? וכו'" (לא אומר שהנוט 2 טוב יותר, זה פשוט שונה)

 

אגב, סתם שאלה - אם מערכת ההפעלה עושה היטב את כל הנדרש ממנה, אז בשביל מה לעדכן?

אני משתמש עד היום עם 2.3.6 ושוקל לעדכן בשל תקלת תוכנה מינורית שיש לי במכשיר (אין רטט בסמס - תופעה שהתחילה באחרונה), אלמלא זה, המכשיר יכל להשאר כפי שהוא וזה ממש לא מפריע לי.

אני שואל ברצינות כדי להבין.

הרבה פעמים אלו שינויים של ניהול חיי סוללה וזכרון נכון יותר, כל מיני באגים של המערכת, הוספה של פיצ'רים ועוד ועוד. כמובן שהמכשיר יעבוד גם עם רום ישן יותר, אבל השאלה היא איך.

 

נ.ב, יש לי/היה לי את כל אחד המכשירים שהוזכרו פה בשרשור.

פורסם

הייהיי- ה 4X לא עדיף בשום נקודה על ה S3, והוא רחוק מלהיות זהה לנקסוס 4. הוא מבוסס על צ'יפסט טגרה 3, שחלש משמעותית מזה של הנקסוס, וחלש בלא מעט מזה של ה S3 גם כן (שלא לדבר על הנוט 2)

זמן הסוללה שלו גם מעט קצר.

 

*בנוגע לשאר המכשירים, את הנקסוס 4 לא הייתי לוקח בדיוק בגלל אותה נקודה, זמן סוללה קצר. אין לי שמץ איך, אבל בנקסוס 4 זמן הסוללה קצר ב 20% בממוצע מהאופטימוס G, למרות שמדובר כמעט בתאומים זהים. גם המסך פחות טוב, ול G יש או יותר זיכרון בגרסאות האירופאיות, או חריץ SD בגרסאות האמריקאיות.

הוא קיבל 4.1.2 והתכנית היא שדרוגים עד 5. אחרי פגישה עם המון מכשירים, ה OG הוא אחד מהחביבים עלי, אם המסך שלו היה גדול יותר- אפשרי שהייתי עובר אליו (יש לי נוט 2, ואני מרוצה מכל רגע)

פורסם

 

בכל מקרה שניהם LG. האופטימוס G מכשיר מדהים, באמת ליגה אחרת. אבל אכן הוא קצת יקר יותר, ואז מתחילים לשאול את השאלות של "אם אני מוסיף 400 אז למה לא 500 לנוט 2? וכו'" (לא אומר שהנוט 2 טוב יותר, זה פשוט שונה)

 

 

כי הנוט לא לטעמי, הוא נראה לי מוגזם משהו.

אציין שהבן שלי שברשותו S3 דווקא התחיל להתחרמן על הנוט ולטענתו הגודל סביר (כך שככול הניראה מדובר בעניין שבעיקרו הוא הרגל).

פורסם
הייהיי- ה 4X לא עדיף בשום נקודה על ה S3, והוא רחוק מלהיות זהה לנקסוס 4. הוא מבוסס על צ'יפסט טגרה 3, שחלש משמעותית מזה של הנקסוס, וחלש בלא מעט מזה של ה S3 גם כן (שלא לדבר על הנוט 2)

זמן הסוללה שלו גם מעט קצר.

 

*בנוגע לשאר המכשירים, את הנקסוס 4 לא הייתי לוקח בדיוק בגלל אותה נקודה, זמן סוללה קצר. אין לי שמץ איך, אבל בנקסוס 4 זמן הסוללה קצר ב 20% בממוצע מהאופטימוס G, למרות שמדובר כמעט בתאומים זהים. גם המסך פחות טוב, ול G יש או יותר זיכרון בגרסאות האירופאיות, או חריץ SD בגרסאות האמריקאיות.

הוא קיבל 4.1.2 והתכנית היא שדרוגים עד 5. אחרי פגישה עם המון מכשירים, ה OG הוא אחד מהחביבים עלי, אם המסך שלו היה גדול יותר- אפשרי שהייתי עובר אליו (יש לי נוט 2, ואני מרוצה מכל רגע)

יקירי, הבנת הנקרא.

ראשית, כמו שכתבתי ה4X מול הS3 עדיף מבחינת VFM, למה? כי הוא פשוט נותן כמעט אותו דבר בהרבה פחות.

בעניין ה4X והנקסוס - דומים הכוונה היא כמובן לשאר החומרה, משמע מצלמה וכו'.

פורסם

לא ממש, מרגע שההפרש ביניהם הוא 300 ש"ח (1650 מול 1950) גם בסעיף ה VFM התמורה דומה מאוד.

בנוגע לשאר המאפיינים, המבנה שונה והחומרים שונים, המצלמה באותה רזולוציה- אבל שונה לחלוטין, המסך הוא מדור אחר לגמרי, חוץ מנתונים שנראים דומה על הנייר (כמו רזולוציית מצלמה, רזולוצית מסך, סוג מסך וכאלו) יש מעט מאוד דמיון בין המכשירים.

 

פותח הדיון- הקניה מתבצעת בארץ או בארה"ב? זה די ישנה הכל...

פורסם

300 ש"ח שהם הפער בין 1650 לבין 1950 הם לא זניחים ביחס לעלות. זה ראשית.

שנית, נקודת המוצא היא שהבחור הוא משתמש מן השורה, עובדה שעד עכשיו הS2 הספיק לו והוא סתם מחפש להתחדש.

התוספת הכי קטנה למחיר שהוא קיבל בגין הS2 למכשיר המתקדם ביותר והקרוב ביותר תהא ללא ספק ל4X.

כנ"ל לגבי שאר הדרישות שלו, בטח שבעניין מצלמה וכו'.

יתרון נוסף ל4X הוא הבאנדל שמגיע עם המכשיר, סוללה נוספת, מגן מסך, כיסוי למכשיר, כרטיס זכרון 16GB ועוד כמה דברים שלא עולים לי כרגע.

 

גילוי נאות, אני מכיר מקרוב את היבואן.

גילוי נאות נוסף, אני לא מרוויח כלום לא מכאן ולא מכאן, אני פשוט באמת מאמין שלאדם "מן הרחוב" המכשיר הזה יתן את המקסימום תמורה במינימום כסף. אין ספק שאם הוא היה אומר לי שהיכולת לשנות רום ולהתעדכן באופן קבוע הייתה כל כך חשובה לו הייתי ממליץ לו דווקא על מכשיר אחר.

 

אגב, לצערי אני באמת לא מבין מה הרעש סביב הנקסוס 4. אשמח אם מישהו יסביר לי.

תשובות בסגנון של "עד שלא יהיה לך לא תבין" לא ממש יתקבלו שכן זה המכשיר שיש ברשותי כרגע (בנוסף לנוט 2, אופטימוס G ועוד רבים וטובים. מעבר זמני מאייפון 5, אני מחליף בתדירות גבוהה מדיי.) מצאתי את המכשיר יותר לא מתפקד מאשר כן. כמו כן, תשובות בסגנון של "אולי נפלת על לימון" גם כן לא יועילו שכן החלפתי כמה מכשירים.

 

לסקפטים, אשמח לשלוח לכם תמונות.

פורסם

כמו שכבר ציינתי פה, המכשיר יירכש בארץ.

 

האמת שדי ננעלתי על הנוט 2 - שאר המכשירים מחווירים לידו.

 

לחכות לs4 - לא אופציה, אחרי שהתרגלתי לאנדרואיד, קצת מבאס להיות עם נוקיה ישנה (המכשיר הקודם, גלקסי 2, כבר נמכר).

חוץ מזה, לא רואה כל כך סיבה לחכות, התקדמות משמעותית בתחום כבר לא תהיה, והנוט2 נראה כמו משהו שיספיק לי מעל ומעבר, ועד שה4 יימכר כאן במחיר סביר, ייצא כבר נוט 3.

 

לגבי הנקסוס - אכן מרתיע אותי גב זכוכית, סוללה לא שליפה, וחוסר אפשרות להרחיב זיכרון.

 

עוד שאלה. בסמסונג יש פער של עוד כ500 שקל בין ייבוא של סקיילקס לייבוא פרללי. האם יש סיבה להעדיף את הרשמי? רום עברי אני לא צריך (יישור לימין יש גם בלועזי), ובמידה ואצטרך, אצרוב

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בלי ספק הייתי לוקח את הנוט 2. אני לא רואה איזשהו יתרון מהותי לS4 מלבד מעבד יותר מהיר (וזה לא שהנוט איטי), וקצת תוכנות זבל של סמסונג שעפות גם ככה בעדכון ROM הראשון.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
300 ש"ח שהם הפער בין 1650 לבין 1950 הם לא זניחים ביחס לעלות. זה ראשית.

שנית, נקודת המוצא היא שהבחור הוא משתמש מן השורה, עובדה שעד עכשיו הS2 הספיק לו והוא סתם מחפש להתחדש.

התוספת הכי קטנה למחיר שהוא קיבל בגין הS2 למכשיר המתקדם ביותר והקרוב ביותר תהא ללא ספק ל4X.

כנ"ל לגבי שאר הדרישות שלו, בטח שבעניין מצלמה וכו'.

יתרון נוסף ל4X הוא הבאנדל שמגיע עם המכשיר, סוללה נוספת, מגן מסך, כיסוי למכשיר, כרטיס זכרון 16GB ועוד כמה דברים שלא עולים לי כרגע.

 

גילוי נאות, אני מכיר מקרוב את היבואן.

גילוי נאות נוסף, אני לא מרוויח כלום לא מכאן ולא מכאן, אני פשוט באמת מאמין שלאדם "מן הרחוב" המכשיר הזה יתן את המקסימום תמורה במינימום כסף. אין ספק שאם הוא היה אומר לי שהיכולת לשנות רום ולהתעדכן באופן קבוע הייתה כל כך חשובה לו הייתי ממליץ לו דווקא על מכשיר אחר.

 

אגב, לצערי אני באמת לא מבין מה הרעש סביב הנקסוס 4. אשמח אם מישהו יסביר לי.

תשובות בסגנון של "עד שלא יהיה לך לא תבין" לא ממש יתקבלו שכן זה המכשיר שיש ברשותי כרגע (בנוסף לנוט 2, אופטימוס G ועוד רבים וטובים. מעבר זמני מאייפון 5, אני מחליף בתדירות גבוהה מדיי.) מצאתי את המכשיר יותר לא מתפקד מאשר כן. כמו כן, תשובות בסגנון של "אולי נפלת על לימון" גם כן לא יועילו שכן החלפתי כמה מכשירים.

 

לסקפטים, אשמח לשלוח לכם תמונות.

 

מה הרעש? המחיר כמובן.

בסה"כ רוב המכשירים האלה די דומים, מאית שניה שהמכשיר עובד מהר יותר או לאג אחד פחות לא באמת ישנו משהו למישהו. אבל הכול שאלה של מחיר.

אני קניתי את הנקסוס 4 חדש באריזה ב-1650 בזמן שגלקסי אס 3 יכולת לקנות בסביבות ה-2100 שקל.

כמובן שהיום עם ירידת המחיר החדה של הגלקסי אס 3, האופציה הראשונית לא בהכרח תהיה הנקסוס 4. ובגלל זה גם פותח השרשור מתייעץ איתנו.

פורסם

אפשר להחליף סוללה בנקסוס 4, רק צריך לפתוח 4 ברגים, עוד יתרון זה התמיכה ב4G LTE, שאין כרגע בארץ בת'כלס.

הגב זכוכית זה גורילה גלאס, עמיד בפני שריטות אבל אם יפול יש סיכוי שישבר-כמו כל מכשיר אחר בשוק.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
אם אתה פתוח ליצרניות אחרות, הייתי מציע דווקא את הLG 4X HD. חוץ מהבדל זניח בצפיפות של המסך והבדל של 1GB בזכרון (שזה את האמת כבר יותר משמעותי) לעומת הנקסוס 4 הם די זהים (במיוחד ששניהם ככל הנראה יוצאים מאותו פס ייצור או אחד מקביל).

 

האופטימוס 4X/גלקסי 3/נקסוס 4 16GB נמכרים באותו מחיר, והיות ונוכחתי לגלות מה זה טגרה על HTC ONE X, מעדיף לוותר על ה-4X.

 

אני בעיקרון מחפש מכשיר שיהיה ultimate all in one uberdevice, שיהיה להרבה זמן (כמו שאמרתי, לא נראה לי בשנים הקרובות התקדמות משמעותית בטכנולוגיה, שתהפוך את הנוט 2 ללא רלוונטי), אז כנראה שנוט 2 יתאים בצורה הכי טובה להגדרה הזאת.

 

שאלות נוספות:

 

א) יש סיבה להעדיף ייבוא רשמי על מקביל, או שזה אותו ח#א, רק יותר יקר?

ב) מבקש המלצה על חנות אמינה עם מחירים טובים בחדרה-נתניה והסביבה (אם המחיר יהיה ממש טוב, מוכן להרחיק עד ת"א-חיפה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ההגדרה אולטימט אול אין וואן דיווייס מתאימה רק למכשיר אחד היום - נוט.

תתחדש ותיהנה. תוודא כמובן שנוח לך עם הגודל,

אילו העבודה שלי הייתה כרוכה בשימוש בטלפון (אין לי חברים...)

לא הייתי קונה, חד וחלק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...