Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברה חצי שנה מאז שקניתי את האוטו, חסכתי כסף והחלטתי שהגיע הזמן לפנק את האוטו, פולו 2003 אם זה מעניין.

אני בור ועם הארץ בכל מה שקשור לאודיו, באוטו כרגע יושב רדיו דיסק של סוני שאפילו לא קורא MP3 (לפחות קורא צרובים :-)) ורמקולים קדמיים שהשתיקה יפה להם.

התקציב שלי הוא 4,000 שקל כולל התקנה, יותר אכפת לי מהאיכות ולא מהעוצמה.

 

מבירורים פה ושם חשבתי על

9885/9887R - hu או שיש דגמים יותר חדשים של alpine/clarion שיכנסו בתקציב (AUX חובה ו USB יכול להיות שימושי)

קומפוננט - דוטק אוביישן, קראתי עליהם דברים טובים

מגבר - ? (ראיתי בפורום jbl gto1004, genesis profile 4 אבל אין לי מושג מה אני צריך)

סאב - ? (רק 10 אינץ' כדי לחסוך מקום בתא מטען)

מה אתם חושבים על זה ?

 

אני מתכוון לקנות הכל יד שניה.

 

תודה ושבת שלום,

ישי

פורסם

הי ישי.

הפריטים שצינת הם אחלה פריטים אבל תיקח בחשבון שבשביל חדש אתה תצטרך להגדיל את התקציב שלך.

מאיפה אתה? יש לך בעיה עם יד שניה? שמעת פעם או עבדת פעם עם אחד מהפריטים שהצגת?

hu 9887 alpine hu 3 way מתקדם מאוד ניתן למצוא חדש בארץ ב 2600 אם זיכרוני אינו מטעני לא נראה לי שאתה באמת צריך אחד כזה הוא יקר מאוד ולא באמת תצטרך אותו בשלבים האלו!

את הדוטק אובישין אפשר למצוא ב 950 חדש אבל יש הרבה פה באתר ביד שניה שאפשר להוציא בפחות, ובמצב טוב רק צריך לחפש! עם הgeneses הם ישמעו ממש טוב אני אישית שמעתי אותם מחוברים עם המגבר הזה ואהבתי! בכל אופן אתה צריך לשמוע לפני שאתה בוחר מה אתה רוצה!

😉

פורסם

יש לך כיוון טוב.

לרדיו דיסק הייתי יותר הולך בכוון של פיוניר, במחיר נמוך מהאלפיין תקבל פיוניר עם בלוטוס', מסך מרהיב ותפריטים נוחים במיוחד, ועוד.

את האיכות בין הפיוניר לאלפיין סביר להניח שלא באמת תבדיל.

דוטק אוביישן סט מצוין, יש לי כזה. כנ"ל לגבי המגבר, עוצמתי ומצוין.

אני יכול להמליץ לך גם על מגבר סרווין-וגה 100.4, לדעתי הוא מעולה ועולה הרבה פחות מהJBL. שומע את שניהם על בסיס יום יומי, בפועל, הסרווין ווגה לא נחות יותר מהJBL.

 

לסאב הייתי ממליץ לך על סרווין ווגה 12' בתיבה מקורית. מדויק, חזק, זול ויש לי נסיון טוב איתו.

 

כתבת שאתה רוצה לקנות הכל משומש.

זה קצת בעייתי. ממליץ לך לקנות משומש אך ורק, ואני חוזר, אך ורק אם המוצר מחובר ואתה שומע אותו. בשום פנים ואופן אל תקנה מוצר שלא מחובר ואי אפשר לשמוע אותו.

זה נאמר מנסיון מר.

כשתגלה שמכרו לך משהו לא תקין, כבר לא תוכל לרדוף אחרי המוכר ואין לך למי להתלונן. גם אם הוא חבר של חבר והיית אצלו בבית והוא הכי אמין בעולם.

 

לא יודע מה איתך, לי אין כסף לקנות בזול...

 

מה גם שמוצרים משומשים אתה לא בדיוק יכול לבחור, המון פעמים תיתקל בסטים טובים שלא ציינת פה ברשימה, והם למכירה בהזדמנות בעוד שלדוגמא דוטק אוביישן אין כרגע.

ממליץ להיות פתוח למוצרים אחרים ברמה של אלה שברשימה, ולא "להנעל". אם תינעל על מוצרים מסוימים, אולי לא תמצא למכירה וסתם תבזבז זמן, התעסקות מיותרת עם מוכרים ודלק.

 

"להנעל" על רשימות כאלה זה טוב רק אם אתה קונה ציוד חדש מהחנות. אתה פשוט מביא להם רשימה.

 

לאחר שקניתי מערכת חדשה וגם משומשת, הייתי הולך על משומש רק אם ממש אין ברירה.

ד"א התקציב שלך יספיק למערכת חדשה ברמה שפירטת. אולי תצטרך להוסיף 500 על התקנה.

Honda civic EJ6

פורסם
יש לך כיוון טוב.

לרדיו דיסק הייתי יותר הולך בכוון של פיוניר, במחיר נמוך מהאלפיין תקבל פיוניר עם בלוטוס', מסך מרהיב ותפריטים נוחים במיוחד, ועוד.

את האיכות בין הפיוניר לאלפיין סביר להניח שלא באמת תבדיל.

דוטק אוביישן סט מצוין, יש לי כזה. כנ"ל לגבי המגבר, עוצמתי ומצוין.

אני יכול להמליץ לך גם על מגבר סרווין-וגה 100.4, לדעתי הוא מעולה ועולה הרבה פחות מהJBL. שומע את שניהם על בסיס יום יומי, בפועל, הסרווין ווגה לא נחות יותר מהJBL.

 

לסאב הייתי ממליץ לך על סרווין ווגה 12' בתיבה מקורית. מדויק, חזק, זול ויש לי נסיון טוב איתו.

 

כתבת שאתה רוצה לקנות הכל משומש.

זה קצת בעייתי. ממליץ לך לקנות משומש אך ורק, ואני חוזר, אך ורק אם המוצר מחובר ואתה שומע אותו. בשום פנים ואופן אל תקנה מוצר שלא מחובר ואי אפשר לשמוע אותו.

זה נאמר מנסיון מר.

כשתגלה שמכרו לך משהו לא תקין, כבר לא תוכל לרדוף אחרי המוכר ואין לך למי להתלונן. גם אם הוא חבר של חבר והיית אצלו בבית והוא הכי אמין בעולם.

 

לא יודע מה איתך, לי אין כסף לקנות בזול...

 

מה גם שמוצרים משומשים אתה לא בדיוק יכול לבחור, המון פעמים תיתקל בסטים טובים שלא ציינת פה ברשימה, והם למכירה בהזדמנות בעוד שלדוגמא דוטק אוביישן אין כרגע.

ממליץ להיות פתוח למוצרים אחרים ברמה של אלה שברשימה, ולא "להנעל". אם תינעל על מוצרים מסוימים, אולי לא תמצא למכירה וסתם תבזבז זמן, התעסקות מיותרת עם מוכרים ודלק.

 

"להנעל" על רשימות כאלה זה טוב רק אם אתה קונה ציוד חדש מהחנות. אתה פשוט מביא להם רשימה.

 

לאחר שקניתי מערכת חדשה וגם משומשת, הייתי הולך על משומש רק אם ממש אין ברירה.

ד"א התקציב שלך יספיק למערכת חדשה ברמה שפירטת. אולי תצטרך להוסיף 500 על התקנה.

 

עכשיו שמתי לב שאין לו בעיה עם יד שניה יותר טוב בשבילו

אני מבין שממש יש לך נסיון מר עם יד שניה

ואיך בדיוק התקציב שהוא נתן שם יספיק לכל החלקים אם הוא קונה הכל חדש ??

😉

פורסם

900 שח דוטק אוביישן

700 שח סאב סרווין ווגה 12 או 500 שח לסרווין ווגה עם הטבעת האדומה.

700 שח רדיו דיסק קלאריון CZ302A או אלפיין cde 130

700 שח מגבר סרווין ווגה hed 300.4 או 900 לגיביאל 1004

 

יוצא לנו בין 2800 ל3200 לא כולל ההתקנה...

Honda civic EJ6

פורסם
יש לך כיוון טוב.

לרדיו דיסק הייתי יותר הולך בכוון של פיוניר, במחיר נמוך מהאלפיין תקבל פיוניר עם בלוטוס', מסך מרהיב ותפריטים נוחים במיוחד, ועוד.

את האיכות בין הפיוניר לאלפיין סביר להניח שלא באמת תבדיל.

דוטק אוביישן סט מצוין, יש לי כזה. כנ"ל לגבי המגבר, עוצמתי ומצוין.

אני יכול להמליץ לך גם על מגבר סרווין-וגה 100.4, לדעתי הוא מעולה ועולה הרבה פחות מהJBL. שומע את שניהם על בסיס יום יומי, בפועל, הסרווין ווגה לא נחות יותר מהJBL.

 

לסאב הייתי ממליץ לך על סרווין ווגה 12' בתיבה מקורית. מדויק, חזק, זול ויש לי נסיון טוב איתו.

 

כתבת שאתה רוצה לקנות הכל משומש.

זה קצת בעייתי. ממליץ לך לקנות משומש אך ורק, ואני חוזר, אך ורק אם המוצר מחובר ואתה שומע אותו. בשום פנים ואופן אל תקנה מוצר שלא מחובר ואי אפשר לשמוע אותו.

זה נאמר מנסיון מר.

כשתגלה שמכרו לך משהו לא תקין, כבר לא תוכל לרדוף אחרי המוכר ואין לך למי להתלונן. גם אם הוא חבר של חבר והיית אצלו בבית והוא הכי אמין בעולם.

 

לא יודע מה איתך, לי אין כסף לקנות בזול...

 

מה גם שמוצרים משומשים אתה לא בדיוק יכול לבחור, המון פעמים תיתקל בסטים טובים שלא ציינת פה ברשימה, והם למכירה בהזדמנות בעוד שלדוגמא דוטק אוביישן אין כרגע.

ממליץ להיות פתוח למוצרים אחרים ברמה של אלה שברשימה, ולא "להנעל". אם תינעל על מוצרים מסוימים, אולי לא תמצא למכירה וסתם תבזבז זמן, התעסקות מיותרת עם מוכרים ודלק.

 

"להנעל" על רשימות כאלה זה טוב רק אם אתה קונה ציוד חדש מהחנות. אתה פשוט מביא להם רשימה.

 

לאחר שקניתי מערכת חדשה וגם משומשת, הייתי הולך על משומש רק אם ממש אין ברירה.

ד"א התקציב שלך יספיק למערכת חדשה ברמה שפירטת. אולי תצטרך להוסיף 500 על התקנה.

 

נאלץ לחלוק עלייך ובגדול.

בסכום שהוא יוציא על משומש הוא יכול לקפוץ כמה וכמה רמות מעל מערכת חדשה באותו תקציב.

הזמינות של פרטים היא אכן לא נוחה כשמדובר ביד 2 אבל לא חסר מציאות בפורום ובכלל עדיף שייקח את הדברים לאט לאט, יבצע מחקרים וגם ישמע את המוצרים השונים לפני הקנייה כדי למנוע אכזבה,בזבוז כסף והתעסקות בהחלפות מאוחר יותר.

אני ורוב חברי הפורום מתעסקים על בסיס יום יומי במכירה/קנייה של ציוד יד שנייה, זה טוב גם לקונה וגם למוכר ויש פה הרבה משתמשים שכל המערכת שלהם מורכבת מציוד יד 2.

אין מה לעשות, צריך לעשות שיעורים לפני שקופצים למים, בשביל זה יש פורום ואפשר לשאול מה יש לבדוק לפני קנייה של מוצר זה או אחר, זה שקנית בלי לבדוק זאת טעות שלך ואין מה להשליך על הכלל, כמובן שגם יותר אמין לקנות ממשתמשים קבועים בפורום מאשר מאתר יד 2.

 

עכשיו לפותח השרשור.

הכיוון שלך הוא אכן טוב מאוד, אני לא הייתי מוותר על הhu שציינת, מדובר בשני מכשירים שהיו ספינות הדגל של היצרן, חוץ מאופציות הכיוונים שלהם שהן נעלות על המכשירים אפילו סדרה אחת מתחתם גם איכות הסאונד שלהם היא קפיצת מדרגה.

רק מכיוון שציינת שאיכות הסאונד חשובה לך אני ממליץ לך לא להחליף, ובמקרה זה גם תוכל לוותר מראש על aux כי הוא לא איכותי כלל, מכשיר עם usb זה קצת יותר בעייתי עם מכשירים ברמת סאונד דומה, ישנו רק האקלפיס 7200 ואתה יכול לשקול גם את הפיוניר 80PRS החדש עם מתיחה קלה בתקציב כשמזמינים מחו"ל.

בקשר למגברים אני לא מתלהב משני אלה שציינת, צריך לראות מה עוד ייכנס בתקציב.

רמקולים, אני אישית לא אוהב כלכך את המוראל לפחות לא מתחת לסדרת ההייבריד, אתה צריך קודם כל להבין לאיזה צליל את מתחבר יותר (וזה אומר ללכת ולשמוע) כי אוליי דווקא סאונד שמאופיין "קר" יתאים לך יותר ותתבאס שבחרת מוראל למרות שלהרבה זה אחלה.

סאב 10 הוא כלל לא התפשרות, למטרות sq זהו הגודל המומלץ ומאוזן בין מהירות ודיוק.

פורסם
נאלץ לחלוק עלייך ובגדול.

בסכום שהוא יוציא על משומש הוא יכול לקפוץ כמה וכמה רמות מעל מערכת חדשה באותו תקציב.

הזמינות של פרטים היא אכן לא נוחה כשמדובר ביד 2 אבל לא חסר מציאות בפורום ובכלל עדיף שייקח את הדברים לאט לאט, יבצע מחקרים וגם ישמע את המוצרים השונים לפני הקנייה כדי למנוע אכזבה,בזבוז כסף והתעסקות בהחלפות מאוחר יותר.

אני ורוב חברי הפורום מתעסקים על בסיס יום יומי במכירה/קנייה של ציוד יד שנייה, זה טוב גם לקונה וגם למוכר ויש פה הרבה משתמשים שכל המערכת שלהם מורכבת מציוד יד 2.

אין מה לעשות, צריך לעשות שיעורים לפני שקופצים למים, בשביל זה יש פורום ואפשר לשאול מה יש לבדוק לפני קנייה של מוצר זה או אחר, זה שקנית בלי לבדוק זאת טעות שלך ואין מה להשליך על הכלל, כמובן שגם יותר אמין לקנות ממשתמשים קבועים בפורום מאשר מאתר יד 2.

 

עכשיו לפותח השרשור.

הכיוון שלך הוא אכן טוב מאוד, אני לא הייתי מוותר על הhu שציינת, מדובר בשני מכשירים שהיו ספינות הדגל של היצרן, חוץ מאופציות הכיוונים שלהם שהן נעלות על המכשירים אפילו סדרה אחת מתחתם גם איכות הסאונד שלהם היא קפיצת מדרגה.

רק מכיוון שציינת שאיכות הסאונד חשובה לך אני ממליץ לך לא להחליף, ובמקרה זה גם תוכל לוותר מראש על aux כי הוא לא איכותי כלל, מכשיר עם usb זה קצת יותר בעייתי עם מכשירים ברמת סאונד דומה, ישנו רק האקלפיס 7200 ואתה יכול לשקול גם את הפיוניר 80PRS החדש עם מתיחה קלה בתקציב כשמזמינים מחו"ל.

בקשר למגברים אני לא מתלהב משני אלה שציינת, צריך לראות מה עוד ייכנס בתקציב.

רמקולים, אני אישית לא אוהב כלכך את המוראל לפחות לא מתחת לסדרת ההייבריד, אתה צריך קודם כל להבין לאיזה צליל את מתחבר יותר (וזה אומר ללכת ולשמוע) כי אוליי דווקא סאונד שמאופיין "קר" יתאים לך יותר ותתבאס שבחרת מוראל למרות שלהרבה זה אחלה.

סאב 10 הוא כלל לא התפשרות, למטרות sq זהו הגודל המומלץ ומאוזן בין מהירות ודיוק.

ברמות האלו מה הייתה ממליץ prs 80, 9887R או eclipse 7200?

לטעמך האישי כמובן?

😉

פורסם

מאוד קשה להגיד על אחד טוב יותר או פחות, בגדול הם כולם באותה רמה, לאקליפס יש יתרון של 8v פריאאוט.

ה80 בהזמנה מחו"ל עולה קצת מעט יותר מהשניים האחרים כחדש ליד משומשים.

כמובן שלכל מכשיר גם אופי סאונד אחר שכל אחד יתחבר יותר או פחות.

הרבה גם אומרים שבין האלפיינים ה9855 הישן יותר איכותי יותר מה9887, זה תחום מאוד אפור שקשה לקבוע חד משמעית מה עדיף.

מה שבטוח שכל המכשירים האלה הם ברמה גבוהה.

פורסם
900 שח דוטק אוביישן

700 שח סאב סרווין ווגה 12 או 500 שח לסרווין ווגה עם הטבעת האדומה.

700 שח רדיו דיסק קלאריון CZ302A או אלפיין cde 130

700 שח מגבר סרווין ווגה hed 300.4 או 900 לגיביאל 1004

 

יוצא לנו בין 2800 ל3200 לא כולל ההתקנה...

 

הוא מחפש איכות בשביל איכות הוא צריך מוצרים איכותיים מעבר ומעל ל cz302a משהו כמה 9887 יעלה לו 2600 הג'נסיס חדש עולה 2400 ויד שניה בערך1500-1200 ! אתה הלכת בתמחור של החלקים הכי פחות האיכותיים שיש(לפי דעתי כמובן) !ואתה אומר שהרכבה היה 500 ? מה עם איטום כבלי rca אם הוא יבחר בקיט חיווט יקר של חברה גדולה או מותג? גם אם יקנה הכל ביד 2 עדיין יצטרך למתוח עוד קצת!

😉

פורסם

במקום 950 ש"ח על דוטק חדש הייתי בודק את ההייבריד אודיו קלארוס שנמצא בפורום למכירה.

אם אני לא טועה מדובר בסט חדש לחלוטין שנמכר במחיר משומש.

עדיף בהרבה על הדוטק, ואתה תוכל להכניס אותו לתקציב שלך.

 

מגבר טוב משומש תמצא באיזור ה1000-1300 ש"ח (4 ערוצים)

סאב הרץ es300

ורדיו דיסק בשאר התקציב.

מערכת שלא תתאכזב ממנה.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

מן הסתם אני לא אדיוט ומודע לעובדה שבמחיר של מערכת חדשה אפשר לקנות משומשת טובה בהרבה.

לדעתי, וכמובן שהיא אישית וסובייקטיבית, לא הייתי ממליץ לבחור חדש בתחום להתעסק עם מוכרים כאלה ואחרים ע"מ לקנות ציוד.

לפעמים זה כמו לשלוח בחורה למוסך.

אך מצד שני, הוא יכול ליפול על אחלה מוכר שיתן לו אחלה מערכת במחיר פיצוץ.

שיקול של פותח השרשור. אני יודע שאם אני לא מספיק בקיא בתחום מסוים, לא אקפוץ לחפש מציאות ביד 2.

אני לא מבין כלום בטורבו, אני לא ילך לחפש טורבואים משומשים עכשיו.

 

גלעד2389, שים לב לרלוונטיות השרשור.

הבחור חדש וזו מערכת ראשונה, באמת שאין שום צורך לדחוף לו מגבר בעלות של 2400 שח ואיטום ובחירה בין hu ספינות דגל.

 

אני מאוד כועס שכתבת שהמוצרים שפירטתי אינם איכותיים. הם בדוקים, ובין המומלצים בפורום הזה!!

אלה מותגים מצויינים באיכות מעולה לכל אוזן. באמת שרק בן אדם אודיופיל שזה תחביבו העיקרי ימצא את הצורך להחליף את הרכיבים שפירטתי באחרים.

שוב, שימו לב מה דרישות הקונה ולאן הוא מכוון.

גם אל תפול במלכודת שרק מה שיקר זה טוב.

 

בקשר להתקנה, תלוי במתקין.

התקנה עם כבלי מונסטר סופר עבים עלתה לי 500, אחלה התקנה.

התקנה ששילמתי עליה אלף רק נראית מרשימה יותר...

Honda civic EJ6

פורסם

אני לא יודע באיזו תקופה אתה נמצא אבל סרווין ווגה נשאר ממש רק שם היסטורי והם כבר מזמן לא איכותיים מוצרים בינוניים ומטה.

+1 לאודי

פורסם
מן הסתם אני לא אדיוט ומודע לעובדה שבמחיר של מערכת חדשה אפשר לקנות משומשת טובה בהרבה.

לדעתי, וכמובן שהיא אישית וסובייקטיבית, לא הייתי ממליץ לבחור חדש בתחום להתעסק עם מוכרים כאלה ואחרים ע"מ לקנות ציוד.

לפעמים זה כמו לשלוח בחורה למוסך.

אך מצד שני, הוא יכול ליפול על אחלה מוכר שיתן לו אחלה מערכת במחיר פיצוץ.

שיקול של פותח השרשור. אני יודע שאם אני לא מספיק בקיא בתחום מסוים, לא אקפוץ לחפש מציאות ביד 2.

אני לא מבין כלום בטורבו, אני לא ילך לחפש טורבואים משומשים עכשיו.

 

גלעד2389, שים לב לרלוונטיות השרשור.

הבחור חדש וזו מערכת ראשונה, באמת שאין שום צורך לדחוף לו מגבר בעלות של 2400 שח ואיטום ובחירה בין hu ספינות דגל.

 

אני מאוד כועס שכתבת שהמוצרים שפירטתי אינם איכותיים. הם בדוקים, ובין המומלצים בפורום הזה!!

אלה מותגים מצויינים באיכות מעולה לכל אוזן. באמת שרק בן אדם אודיופיל שזה תחביבו העיקרי ימצא את הצורך להחליף את הרכיבים שפירטתי באחרים.

שוב, שימו לב מה דרישות הקונה ולאן הוא מכוון.

גם אל תפול במלכודת שרק מה שיקר זה טוב.

 

בקשר להתקנה, תלוי במתקין.

התקנה עם כבלי מונסטר סופר עבים עלתה לי 500, אחלה התקנה.

התקנה ששילמתי עליה אלף רק נראית מרשימה יותר...

לא התכוונתי לפגוע בך אין לך מה לכעוס עלי.

ושוב אמרתי בהודעה הקודמת שלי שלטעמי המוצרים האלו לא כאלו איכותיים. וחוץ מזה הבחור בעצמו ציין שמוות מפוצצים של hu אז נתתי לו מחירים. ולגבי ההתקנה לפי דעתי אתה חייב איטום ברכב אפילו המינמאלי ביותר כדי לסנן רעשים ולקבל תמורה יותר טובה מהרמקולים מה שמקפיץ את המחיר מעל 500!

😉

פורסם

תודה רבה לכם על התגובות!

אני באמת צריך להגיע לאיזה מפגש ולשמוע מערכות שונות.

 

hu אני לא מתכוון לקנות חדש, בחודשים האחרונים עברתי על פורום יד שניה וראיתי 9885 שנמכרו בסביבות ה 700 ו 9887 שנמכר בסביבות ה 1200. אני אחכה עד שמישהו יפרסם, לא ממהר לשום מקום.

אודי, הקלארוס נמכרים ב 1700 שקל, זה ידרוש למתוח את התקציב בעוד אלפייה בערך, איך ההייבריד אודיו אימג'ין ? - הם נמכרים ב 900.

מגבר - מישהו מוכר Sundown audio sax-100.4d ב 1300 בפורום, איך הוא ?

 

וכמה אמורה לעלות בערך התקנה כולל איטום ? איזה חיווט נדרש ?

×
×
  • תוכן חדש...