Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ראשונה בGTI MK7 (מאת Georg Kacher)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגולף שלי היא gti ולא גולף רגילה, אני יודע למה התייחסת.

 

בוא נסכם את זה ככה, תעשה סטטיסטיקה מבעלי הgti ותבדוק כמה מהם נשארים סטוק, תחזור לספר לנו.

 

כנראה שהאחוז יהיה מאוד נמוך, משמע כמעט לכולם הקליאו תרגיש חלשה מידי.

גם במצב סטוק ההרגשה בין שני המנועים תהיה שונה לחלוטין, נפח וטורבו גדולים יותר בגולף.

אני יכול להעיד מניסיון, ששירוקו 1.4 סטייג' 1 על הנייר במספרים זהה כמעט לgti סטנדרטית, על הכביש זה שונה לגמרי.

 

אם נשאיר את המנוע בצד, מי אמר עדיין שהגולף (gti כמובן למען הסר ספק) מתנהגת פחות טוב?

Got To love It

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין באמת מה להשוות כי את ה250 כ"ס ו40 קג"מ מומנט בGTI מקבלים בעלות זניחה ואמינות מוחלטת. אולי תגיד שזו לא השוואה הוגנת, אבל לא מתקיימת בעולם שלי GTI בלי עדכון תוכנה. מול זה, קשה להתחרות עם מנוע 1.6.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

איזה פוטנציאל יש לקליאו עם ה1.6? וזה לא קשור להתנהגות, מי שמגיע מגולף עם 250-300 כ"ס ו40+ קג"מ רגיל לגמישות מסוימת, אני בספק גם אם ממצים את היכולות של ה1.6 של הקליאו אם אפשר להתקרב לנתונים של הגולף.

לדוגמא

http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetails.aspx?s=4003177514

וכמובן שסביר ששינוי תוכנה + יניקת אוויר ישפרו את המצב עוד יותר.

 

חוץ מזה, גולף סטוק לעומת קליאו סטוק (החדשות) מלכתחילה אינן כה רחוקות אחת מן השנייה, מבחינת קו ישר.

 

אבל לדעתי לפחות, לבחון את הקליאו על סמך הביצועים שלה בקו ישר וכמה אפשר להוציא מהמנוע שלה שגוי מיסודו. בשביל אלו אפשר להסתפק בלאון כלשהי. הקליאו, אמנם פחות עצבנית מהדור הקודם, כך אומרים, היא עדיין מכונת נהיגה. לעומתה, הגולף החדשה היא כנראה, על סמך הביקורות האחרונות, מכונית מהירה, וזהו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לעומתה, הגולף החדשה היא כנראה, על סמך הביקורות האחרונות, מכונית מהירה, וזהו.

 

או שאתה לא קראת את הביקורות, או שאני לא קראתי את הביקורות. ואני יודע שאני קראתי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בוא נסכם את זה ככה, תעשה סטטיסטיקה מבעלי הgti ותבדוק כמה מהם נשארים סטוק, תחזור לספר לנו.

 

אבל לא מתקיימת בעולם שלי GTI בלי עדכון תוכנה.

 

 

שוב אני במיעוט? :roll:

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לדוגמא

http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetails.aspx?s=4003177514

וכמובן שסביר ששינוי תוכנה + יניקת אוויר ישפרו את המצב עוד יותר.

 

חוץ מזה, גולף סטוק לעומת קליאו סטוק (החדשות) מלכתחילה אינן כה רחוקות אחת מן השנייה, מבחינת קו ישר.

 

אבל לדעתי לפחות, לבחון את הקליאו על סמך הביצועים שלה בקו ישר וכמה אפשר להוציא מהמנוע שלה שגוי מיסודו. בשביל אלו אפשר להסתפק בלאון כלשהי. הקליאו, אמנם פחות עצבנית מהדור הקודם, כך אומרים, היא עדיין מכונת נהיגה. לעומתה, הגולף החדשה היא כנראה, על סמך הביקורות האחרונות, מכונית מהירה, וזהו.

 

 

הוא שאל אם בלי גולף היו עוברים לקליאו. אז בהנחות שמה שכתבתי אכן יתקיים יש סיכוי שכן.

אתה שוב פעם משווה מנוע 1.6 ל2, על הנייר זה נראה דומה, על הכביש זה שונה לחלוטין.

 

אף אחד לא בוחן את הקליאו על פי הביצועים שלה בקו ישר. עדיין, שמתרגלים לכוח, ירידה תמיד תאכזב!

גם מי שקונה גולף וגם מי שקונה קליאו לא בדיוק ישר בשער של המסלול בכוכב יאיר או מטיס את הרכב לרינג. אז בשימוש דיילי, ליחידת כוח ישר חלק ניכר מההחלטה לרכישת הרכב, בעיניי.

Got To love It

פורסם
. לעומתה, הגולף החדשה היא כנראה, על סמך הביקורות האחרונות, מכונית מהירה, וזהו.

 

??

תחזור קצת על החומר... תספור כמה פעמים המילה fun חוזרת... וכמובן התייחסויות לכל נושא ההיגוי

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
או שאתה לא קראת את הביקורות, או שאני לא קראתי את הביקורות. ואני יודע שאני קראתי.

כן, למד לקרוא בין השורות.

 

הוא שאל אם בלי גולף היו עוברים לקליאו. אז בהנחות שמה שכתבתי אכן יתקיים יש סיכוי שכן. לא ידעתי שבעלי גולף אינם מתעניינים בהתנהגות.

אתה שוב פעם משווה מנוע 1.6 ל2, על הנייר זה נראה דומה, על הכביש זה שונה לחלוטין.

 

אף אחד לא בוחן את הקליאו על פי הביצועים שלה בקו ישר. עדיין, שמתרגלים לכוח, ירידה תמיד תאכזב!

גם מי שקונה גולף וגם מי שקונה קליאו לא בדיוק ישר בשער של המסלול בכוכב יאיר או מטיס את הרכב לרינג. אז בשימוש דיילי, ליחידת כוח ישר חלק ניכר מההחלטה לרכישת הרכב, בעיניי.

המשמעות של נפח המנוע שולית למדי.

 

??

תחזור קצת על החומר... תספור כמה פעמים המילה fun חוזרת... וכמובן התייחסויות לכל נושא ההיגוי

בין כל ההתלהבות המחשידה והמלוקקת ניתן גם ללמוד כי פולקסוואגן יצרו אמנם רכב מהיר ומבצע, נוח יותר וכזה אשר יכול לבצע מטלות מנהלתיות ללא פשרות, אבל כאמור, בין כל שירי ההלל ניתן גם למצוא מעט אובייקטיביות. הרכב מכוייל לצד הבטוח בצורה מוחשית מבעבר, הציר האחורי אינו שותף לחגיגה, אפילו VW עצמם מצהירים כי כל נהג יוכל להביא את הרכב ל90% מהיכולת שלו (כלומר, מגיעים למיצוי מהר מאוד).

 

שורה תחתונה, כנראה שהם יצרו, ע"פ מיטב המסורת, רכב מהיר, מבצע ובנאלי.

יחד עם זאת, אני סקרן לגלות איך זה מרגיש, נקווה שצ'מפיון יאפשרו נסיעות מבחן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
שאלה צדדית : מר כשר לפי שמו נשמע יהודי, הכצעקתה?

 

תוכל לברר זאת עם הגורו - יש או לפחות היה סוג של קשר בינהם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
שוב אני במיעוט? :roll:

 

כן, ואני לא מבין אותך. מבחינתי אתה נוסע עם מכונית מקולקלת. אתה לא מאמין מה apr עושה לאוטו שלך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מי אמר שהם לא מתעניינים?

 

תקרא את התגובה הראשונה שלי בשרשור, דיברתי על מספר תכונות שאם יתקיימו בקליאו אז אין סיבה למה לא להעדיף אותה על פני הגולף. וכן, הגולף מתנהגת מעולה.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...