Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ראשונה בGTI MK7 (מאת Georg Kacher)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2 סיבובים מנעילה לנעילה במקום 3. עכשיו אפשר לטפס את העליות של אשתאול עם חיוך עוד יותר רחב!

אני מאוד אוהב את העיצוב החיצוני והפנימי, שיחקו אותה. מעניין כמה תעלה GTI עם מתלים האדפטיביים ובי-קסנון בארץ.

אפשר לסכם בשתי מילים: בא לי :-P

 

original.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שמטריד הוא מחיר הגרסה החזקה לעומת ה 135...רק 1,000 פאונד הפרש. אם נגזר עליה לעלות 270/280k, ...

או שה 135 מתומחרת בצורה מנופחת בארץ

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נקודה למחשבה ולדיון; ביצועים דומים, פרקטיות של 5 דלתות, גיר תואם DSG ולא מעט גימיקים יש גם בקליאו RS החדשה, שיש לה כנראה אישיות וניהוג הרבה יותר שובבים מהגולף.

 

בהנחה והמחיר יהיה בגזרתו הטבעית של 150-160 אש"ח, האם מישהו מבעלי ה-GTI הנוכחית היה שוקל לחסוך כ-50,000 ש"ח ולהסתפק בקליאו החמה?

 

אגב, במתכוון לא ציינתי את הפולו GTI, שאינה מבריקה במיוחד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אם היא לא מרסקת איברים + הסל"ד שלה ב- 120 הוא נורמאלי וניתן לנסוע בניחותה - אז בהחלט. אלא שמבחינתי ההשוואה צריכה להיות לגרסא הידנית של ה- GTI, כנראה (אם היא רכב II אצלנו), ואז ההפרש נמוך יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

טוב אני באמת חושב שהחברים ב-VW צריכים לחדש קצת את התפריט.

שניצל ופירה זה קלאסיקה, אבל מה רע עם קצת גלנץ ?!

העם דורש גלנץ (במחיר שפוי אם אפשר בבקשה) ! :-P

 

עכשיו ברצינות.

הגולף GTI הייתה ונשארה ספורטיבית הגיונית לחובב ההגה עם משפחה וילדים- וזה בסדר ! :-D

 

אני אישית מוצא את עצמי מפנטז על איטלקיות בזמן האחרון. :oops:

מקווה שמועדון VAG ישראל לא יבוא אלי הביתה לעשות לי "שיחת פתיחה" ; את המשפחה הזאת לא עוזבים ללא השלכות...:lol:

זמין 8)

פורסם
נקודה למחשבה ולדיון; ביצועים דומים, פרקטיות של 5 דלתות, גיר תואם DSG ולא מעט גימיקים יש גם בקליאו RS החדשה, שיש לה כנראה אישיות וניהוג הרבה יותר שובבים מהגולף.

 

בהנחה והמחיר יהיה בגזרתו הטבעית של 150-160 אש"ח, האם מישהו מבעלי ה-GTI הנוכחית היה שוקל לחסוך כ-50,000 ש"ח ולהסתפק בקליאו החמה?

 

אגב, במתכוון לא ציינתי את הפולו GTI, שאינה מבריקה במיוחד.

 

 

אם המרחב הפנימי לנהג ולנוסעים זהה לשל הגולף, הזמינות מומנט והפוטנציאל שיש למנוע זהה, נוחות הנסיעה זהה וכנ"ל לשאר ההשוואות הרלוונטיות אז כן, אין סיבה הגיונית למה לא.

הקליאו היא 1600, זכור לי נתון סביב ה200 כ"ס ובערך 25 קג"מ לא?

אז כנראה למי שרגיל לנסוע על משהו מעבר לסטוק בגולף יתאכזב מיחידת הכוח של הקליאו.

 

לגבי הבחור שכתב לגבי מיקום המוט הילוכים, על מה אתה מדבר?!?

 

המוט נמצא במיקום מעולה.

Got To love It

פורסם
נקודה למחשבה ולדיון; ביצועים דומים, פרקטיות של 5 דלתות, גיר תואם DSG ולא מעט גימיקים יש גם בקליאו RS החדשה, שיש לה כנראה אישיות וניהוג הרבה יותר שובבים מהגולף.

 

בהנחה והמחיר יהיה בגזרתו הטבעית של 150-160 אש"ח, האם מישהו מבעלי ה-GTI הנוכחית היה שוקל לחסוך כ-50,000 ש"ח ולהסתפק בקליאו החמה?

 

אגב, במתכוון לא ציינתי את הפולו GTI, שאינה מבריקה במיוחד.

 

 

בבחירה בגולף, לרבות GTI יש סוג של שמרנות... מתן ערך לניראות של איכויות הרכבה וגימור ולא רק לערכים הדינמיים. אם הRS מביאה איתה בשורה - אפשר להעיף מבט... קשה להאמין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
נקודה למחשבה ולדיון; ביצועים דומים, פרקטיות של 5 דלתות, גיר תואם DSG ולא מעט גימיקים יש גם בקליאו RS החדשה, שיש לה כנראה אישיות וניהוג הרבה יותר שובבים מהגולף.

 

בהנחה והמחיר יהיה בגזרתו הטבעית של 150-160 אש"ח, האם מישהו מבעלי ה-GTI הנוכחית היה שוקל לחסוך כ-50,000 ש"ח ולהסתפק בקליאו החמה?

 

אגב, במתכוון לא ציינתי את הפולו GTI, שאינה מבריקה במיוחד.

 

דווקא הרושם הוא שהגולף יותר חדה מבעבר, והקליאו פחות חדה מבעבר. לא רק זה, אלא שהקליאו לא באמת עולה 150-160 (לא במחירון, לפחות. לא יודע איזה מחירים הם סוגרים מתחת השולחן).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לגבי הבחור שכתב לגבי מיקום המוט הילוכים, על מה אתה מדבר?!?

 

המוט נמצא במיקום מעולה.

 

בשירוקו, לא בגולף GTI - שם בהילוכים האי זוגיים הוא קרוב מדי לקונסולה. מעבר לכך, מהלכו ארוך מדי לרכב ספורטיבי.

 

באיביזה הפשוטה של רעייתי התחושה ממוט ההילוכים ספורטיבית יותר :oops:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
דווקא הרושם הוא שהגולף יותר חדה מבעבר, והקליאו פחות חדה מבעבר. לא רק זה, אלא שהקליאו לא באמת עולה 150-160 (לא במחירון, לפחות. לא יודע איזה מחירים הם סוגרים מתחת השולחן).

 

דווקא שילדתה של הקליאו מקבלת מחמאות מקיר לקיר, בניגוד למנוע ולגיר, המושווים כל הזמן למנוע האטמוספרי והגיר הידני של הדור היוצא.

 

לגבי המחיר, עדיין אין מחיר - וגם המכונית לא צפויה להגיע לפני ספטמבר, להבדיל מהגרסאות הרגילות של הקליאו, הצפויות להגיע בחודש הבא.

 

כשהנחתי לגבי סביבתו הטבעית של המחיר, התייחסתי למתחרות אירופאיות במחיר דומה מאד(שם וגם כאן); 208GTI, פולו GTI וקורסה OPC.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני לא מאמין שי הרבה אנשים במדינה שלנו שהעבירו הילוכים בשירוקו יותר ממני (נהגתי על אחת כזאת, עשיתי איתה מעל 100 אלף קילומטר) ואני עדיין לא יודע על מה אתה מדבר, לא קרוב לקונסולה ואין שם מהלך ארוך להעברה, כנ"ל בגולף.

 

 

איזה פוטנציאל יש לקליאו עם ה1.6? וזה לא קשור להתנהגות, מי שמגיע מגולף עם 250-300 כ"ס ו40+ קג"מ רגיל לגמישות מסוימת, אני בספק גם אם ממצים את היכולות של ה1.6 של הקליאו אם אפשר להתקרב לנתונים של הגולף.

 

הגולף היא יותר all around car, רכב יומי, גם למשפחה, גם לכאלו שמוכרים לאנדרנלין במינון שעדיין לא התמכרות.

Got To love It

פורסם
אני לא מאמין שי הרבה אנשים במדינה שלנו שהעבירו הילוכים בשירוקו יותר ממני (נהגתי על אחת כזאת, עשיתי איתה מעל 100 אלף קילומטר) ואני עדיין לא יודע על מה אתה מדבר, לא קרוב לקונסולה ואין שם מהלך ארוך להעברה, כנ"ל בגולף.

 

 

איזה פוטנציאל יש לקליאו עם ה1.6? וזה לא קשור להתנהגות, מי שמגיע מגולף עם 250-300 כ"ס ו40+ קג"מ רגיל לגמישות מסוימת, אני בספק גם אם ממצים את היכולות של ה1.6 של הקליאו אם אפשר להתקרב לנתונים של הגולף.

 

הגולף היא יותר all around car, רכב יומי, גם למשפחה, גם לכאלו שמוכרים לאנדרנלין במינון שעדיין לא התמכרות.

 

לא קראת נכון את שכתבתי. ציינתי שהבעיה היא בגולף GTI(סימן 6, כמובן - בגולף רגילות מוט ההילוכים שונה וקצר יותר), לא בשירוקו.

 

גולף עם 250-300 כ"ס היא גולף R או GTI משופרת, לא סטוק. השווה סטוק לסטוק GTI סימן 6 מול הקליאו, לרבות יחס משקל הספק; למעט מהירות סופית(קליאו 230 קמ"ש, גולף 240), יש מה להשוות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...