Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה ראשונה בGTI MK7 (מאת Georg Kacher)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=274

 

אם אתם לא רוצים לקרוא את הכל, אז אני אסכם לכם את זה בקצרה - זה שיפור של הMK6 ותו לא. הGTI עדיין עושה הכל ממש טוב, אבל פחות טהורה כמכונית ספורטיבית מאחרות. הAll arounder הכי טוב בקבוצה. צפוי מאוד.

 

נראה באיזו תצורה היא תגיע לכאן ומה יהיה המחיר. אני בספק אם צ'מפיון יביאו את הPerformance Pack, נראה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ב'אוטוקאר' קצת יותר מתלהבים מהדגם עם חבילת הביצועים;

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/golf-gti/first-drives/2013-volkswagen-golf-gti-performance-edition-first-drive#

 

ולשאלתו של הסמוראי חובב האלפות; ג'ורג'(השם הנכון הוא גאורג) כשר נחשב לאחד מבכירי, אם לא הבכיר בעתונאי הרכב של אירופה. לפיכך, הוא מקבל מהיצרנים רכבים למבחן עוד לפני ההשקות הרשמיות, לעתים אפילו לפני הצגת הרכבים בתערוכה(כך היה למשל עם אב הטיפוס של ה-A45 AMG, עליה פרסם כשר את רשמיו ב'קאר' ובעוד מספר מגזינים שהוא כותב אליהם).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לא רע...מעניין...

 

צ'מפיון יבאו אפילו דגם חסR הגיון (במחירו ומיצובו)- אז למה שלא יביאו את חבילת הביצועים...?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא יודע איך הם תמיד מצליחים לעשות את זה, שהיא הוצגה חשבתי שהיא מאוד מכוערת ופתאום היא נראית טוב אפילו יותר מהMK6 וזה בדיוק מה שחשבתי על הMK6 שיצאה. לכן באמת שהם לא צריכים ללכת על שינוי משמעותי לא התנהגות, לא מנוע, לא איכות חומרים. רק לשמור על הקיים, והרכב כבר יצליח בארץ ובעולם.

פורסם
לא יודע איך הם תמיד מצליחים לעשות את זה, שהיא הוצגה חשבתי שהיא מאוד מכוערת ופתאום היא נראית טוב אפילו יותר מהMK6 וזה בדיוק מה שחשבתי על הMK6 שיצאה. לכן באמת שהם לא צריכים ללכת על שינוי משמעותי לא התנהגות, לא מנוע, לא איכות חומרים. רק לשמור על הקיים, והרכב כבר יצליח בארץ ובעולם.

מסכים איתך לא צריך לשנות כלום בעיצוב, גולף תמיד שומרת על העיצוב שלה המושלם (לטעמי)

רכב מגרה...

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם
ב'אוטוקאר' קצת יותר מתלהבים מהדגם עם חבילת הביצועים;

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/golf-gti/first-drives/2013-volkswagen-golf-gti-performance-edition-first-drive#

 

ולשאלתו של הסמוראי חובב האלפות; ג'ורג'(השם הנכון הוא גאורג) כשר נחשב לאחד מבכירי, אם לא הבכיר בעתונאי הרכב של אירופה. לפיכך, הוא מקבל מהיצרנים רכבים למבחן עוד לפני ההשקות הרשמיות, לעתים אפילו לפני הצגת הרכבים בתערוכה(כך היה למשל עם אב הטיפוס של ה-A45 AMG, עליה פרסם כשר את רשמיו ב'קאר' ובעוד מספר מגזינים שהוא כותב אליהם).

 

אכן חיובי מאוד. הבעיה היא שאתה לא יכול לדעת מה יביאו הנה. אני לא רואה מבחינת צ'מפיון צידוק כלכלי להביא את הPE בשביל קהל הלקוחות האריסטוקרטי שלהם, ואני מאוד מאוד מאוד מקווה שנופתע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מסכים איתך לא צריך לשנות כלום בעיצוב, גולף תמיד שומרת על העיצוב שלה המושלם (לטעמי)

רכב מגרה...

 

צריך, צריך.

 

אנשים צריכים שיאתגרו אותם מעט - ולא יגישו להם את אותו השניצל והפירה, כשפעם הפירה בצד ימין ופעם אחרת בצד שמאל :wink:

 

בכל מקרה, התקדמות עיצובית נרשמה בגרסת 3 הדלתות, שעיצובה כעת מעניין ודינמי יותר.

 

אפרופו גרסת 3 הדלתות, יש לקוות שמיקום ותפעול מוט ההילוכים הידני שופר בגרסה זו לעומת GTI סימן 6.

 

והנה כתבה נוספת וחיובית מאד לגרסה עם חבילת הביצועים; http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/63631/vw-golf-gti-performance-pack

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אכן חיובי מאוד. הבעיה היא שאתה לא יכול לדעת מה יביאו הנה. אני לא רואה מבחינת צ'מפיון צידוק כלכלי להביא את הPE בשביל קהל הלקוחות האריסטוקרטי שלהם, ואני מאוד מאוד מאוד מקווה שנופתע.

 

מדוע לא? באנגליה עלותה של החבילה קרוב ל-1000 פאונד. אם החבילה תוצע כאן בעלות של 10,000 ש"ח, לא יהיה לכך ביקוש (ראה חבילת 'קאפ' למגאן RS)?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • אחראי פורום
פורסם

ולשאלתו של הסמוראי חובב האלפות; ג'ורג'(השם הנכון הוא גאורג) כשר נחשב לאחד מבכירי, אם לא הבכיר בעתונאי הרכב של אירופה. לפיכך, הוא מקבל מהיצרנים רכבים למבחן עוד לפני ההשקות הרשמיות, לעתים אפילו לפני הצגת הרכבים בתערוכה(כך היה למשל עם אב הטיפוס של ה-A45 AMG, עליה פרסם כשר את רשמיו ב'קאר' ובעוד מספר מגזינים שהוא כותב אליהם).

 

תודה על ההסבר :-)

בגיל 7-8 כשהתחלתי לקרוא "אוטו", לקח לי כמה כתבות כדי להבין שהוא בכלל לא ישראלי :lol:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

העניין הכי משמח הוא שיש בכל הכתבות תחושה של בשורה בתחום ההגה.

אני מאוד מקווה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כשראיתי את המילים הראשונות של הכותרת, קיוותי בשבילך שלך יצא לנהוג עליה...

 

אכן חיובי מאוד. הבעיה היא שאתה לא יכול לדעת מה יביאו הנה. אני לא רואה מבחינת צ'מפיון צידוק כלכלי להביא את הPE בשביל קהל הלקוחות האריסטוקרטי שלהם, ואני מאוד מאוד מאוד מקווה שנופתע.

 

תודה :oops:, תמיד הרגשתי אצילי.

 

לגבי התמונות: מבחוץ, ה- 5 דלתות נראית כמו היום. מבפנים זו נראית לי נסיגה.

 

לגבי המחיר: אין סיכויי, לצערי. ממילא גם היום אין להם מלאי עודף, ו"ימי ההנחות" הנוכחיים לא חלים על הדגם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אכן חיובי מאוד. הבעיה היא שאתה לא יכול לדעת מה יביאו הנה. אני לא רואה מבחינת צ'מפיון צידוק כלכלי להביא את הPE בשביל קהל הלקוחות האריסטוקרטי שלהם, ואני מאוד מאוד מאוד מקווה שנופתע.

 

אולי צ'מפיון יפתיעו, בכל זאת גם הגולף R משווקת פה.

מצד שני, עם ההיצע הדליל שיש היום לגולף לעומת דגמים קודמים אז אני נהיה פסימי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...