Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לחברי הפורום, רציתי להתייעץ בנוגע למוצר שראיתי ב - ebay .

המכשיר מאפשר קריאה של AUX , USB , כרטיס SD ועוד..

 

קישור למוצר

 

כמה שאלות ברשותכם,

 

- האם זה יתאים לרכב שלי(לחיבורים למערכת הקיימת) .

מאזדה 3, שנת 2006 , המערכת הוחלפה לאותה מערכת רק שנתון יותר מתקדם כדי לאפשר קריאה של MP3

אני חושב שהמערכת כרגע שנתון 2008-2009.

 

- במידה ואני באמת משתמש במכשיר הזה, האם זה מנטרל לי את האפשריות הפאנל של המערכת? תצוגה של המזגן וכו' .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

מוכרים את המכשיר הזה גם בארץ בשם אחר

http://www.cd2aux.com/Pages/default.aspx

 

יש לך סירטון הדגמה

http://www.youtube.com/watch?v=d977NIYI-jc

 

בקישור רשום לך שמדובר בהתאמה לקונקטור לדגמים מודל 04-08 כך שהגיוני שזה מתאים.

המכשיר הופך להיות חלק אינטגרלי מהמערכת ,ולא אמור להתנגש עם מערכות אחרות ברכב.

פורסם
מוכרים את המכשיר הזה גם בארץ בשם אחר

http://www.cd2aux.com/Pages/default.aspx

 

יש לך סירטון הדגמה

http://www.youtube.com/watch?v=d977NIYI-jc

 

בקישור רשום לך שמדובר בהתאמה לקונקטור לדגמים מודל 04-08 כך שהגיוני שזה מתאים.

המכשיר הופך להיות חלק אינטגרלי מהמערכת ,ולא אמור להתנגש עם מערכות אחרות ברכב.

 

אני לא בטוח שהמערכת אצלי זה 04-08 ,יש מצב שהמערכת שנתון 09 .

איך אני יכל לדעת זאת ללא לפרק את המערכת ? ( אני לא רוצה לפרק סתם ולהסתבך ) .

בנוסף ישראל = יקר , למה לשלם 549 ש"ח , שאני יכל להזמין את אותו מוצר בעלות של 214 ש"ח ( במקרה הרע עוד 50 ש"ח משלוח ) .

 

למישהו יש המלצה לדגם אחר כל המוצר? , מנסיון? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
×
×
  • תוכן חדש...