Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו טרייד אין - אחרי ששילמת - יחס מכוער


justtal
שימו לב! השרשור הזה בן 4014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כחודש רכשתי רכב מקרסו טרייד אין תל אביב.

אציין ואומר כי אני מרוצה מהרכישה עצמה מאחר והרכב עם נתונים טובים.

חווית הקנייה לאחר שהופקד הכסף אצל קרסו הייתה לא נעימה ואפילו מזלזלת.

 

1. בגלל שרכשתי כבר את הרכב קרסו החליטו לא לבצע את ה"הכנה למכירה" לרכב שקניתי ואפילו לא ניקו אותו.

 

2. בבדיקה שעשו לרכב צויין ש 4 הגלגלים אינם תקינים אולם הסכימו להחליף רק 2 ואמרו לי שה2 האחרים תקינים. כבר בשבוע הראשון נהיה לי פנצ'ר בגלגל אחד. לאחר שהלכתי עם הרכב לטיפול הראה לי המוסכניק שיש מסמרים גם בגלגל השני.

 

3. קרסו לא ביצעו טיפול לרכב ואמרו לי שהטיפול יעלה לי 500 שקל אז הסכמתי ללכת לעשות טיפול בעצמי שלבסוף עלה 1100 ש"ח.

 

4. קיבלתי את הרכב עם נזילת שמן שהמוסכניקים של קרסו "לא ראו".

 

5. קיבלתי את הרכב עם שלט אחד שבור ושני שלטים שלא עובדים טוב. תיקון והחלפה עלה 100 שקל.

 

בנוסף עדיין לא קיבלתי את ההחזרים על הרשיון רכב ו 500 השקל שדובר עליהם.

 

כל שבוע שעבר ועדיין אני רודף אחרי הנציג שעבד מולי שהוא מאוד נחמד אבל כנראה שלא מוצא תשובות. עדיין לא חזר אלי עם תשובה של מה עושים.

 

לידיעתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם יוזר פה בפורום, ייתכן שבאמת נפלת על עובד עקום באותו יום.

תן להם להגיב ואולי הם יפצו אותך כמו שצריך.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם יוזר פה בפורום, ייתכן שבאמת נפלת על עובד עקום באותו יום.

תן להם להגיב ואולי הם יפצו אותך כמו שצריך.

 

זה לא היה יום. זה תהליך שכבר נמשך שבועיים... :/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד אני לא מופתע. בכל זאת קרסו.

מצד שני, אני לוקח בערבון מאוד מאוד מוגבל הודעה של אדם שזו הודעתו הראשונה באתר, וישר בוחר ללכלך על ספק שירות.

אני לא טוען שהוא אינו דובר אמת, רק נוקט במשנה זהירות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך,

 

צר לי לשמוע שאינך מרוצה מהשירות שקיבלת בסניף תל-אביב.

אנא צור איתי קשר בפרטי כדי שאוכל לבדוק במה מדובר ולפתור את העניין על הצד הטוב ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד אני לא מופתע. בכל זאת קרסו.

מצד שני, אני לוקח בערבון מאוד מאוד מוגבל הודעה של אדם שזו הודעתו הראשונה באתר, וישר בוחר ללכלך על ספק שירות.

אני לא טוען שהוא אינו דובר אמת, רק נוקט במשנה זהירות.

 

היי,

 

נתקלתי באתר הזה כאשר חיפשתי את הפרטי קשר של קרסו הזניף המרכזי. החלטתי לכתוב כאן כדי אולי שזה יזיז למישהו. הינה הבחור הגיב.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה,

למען ההגינות תעדכן בהמשך אם יצאת מרוצה או שזרקו אותך לחתולים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כחודש רכשתי רכב מקרסו טרייד אין תל אביב.

אציין ואומר כי אני מרוצה מהרכישה עצמה מאחר והרכב עם נתונים טובים.

חווית הקנייה לאחר שהופקד הכסף אצל קרסו הייתה לא נעימה ואפילו מזלזלת.

 

1. בגלל שרכשתי כבר את הרכב קרסו החליטו לא לבצע את ה"הכנה למכירה" לרכב שקניתי ואפילו לא ניקו אותו.

 

2. בבדיקה שעשו לרכב צויין ש 4 הגלגלים אינם תקינים אולם הסכימו להחליף רק 2 ואמרו לי שה2 האחרים תקינים. כבר בשבוע הראשון נהיה לי פנצ'ר בגלגל אחד. לאחר שהלכתי עם הרכב לטיפול הראה לי המוסכניק שיש מסמרים גם בגלגל השני.

 

3. קרסו לא ביצעו טיפול לרכב ואמרו לי שהטיפול יעלה לי 500 שקל אז הסכמתי ללכת לעשות טיפול בעצמי שלבסוף עלה 1100 ש"ח.

 

4. קיבלתי את הרכב עם נזילת שמן שהמוסכניקים של קרסו "לא ראו".

 

5. קיבלתי את הרכב עם שלט אחד שבור ושני שלטים שלא עובדים טוב. תיקון והחלפה עלה 100 שקל.

 

בנוסף עדיין לא קיבלתי את ההחזרים על הרשיון רכב ו 500 השקל שדובר עליהם.

 

כל שבוע שעבר ועדיין אני רודף אחרי הנציג שעבד מולי שהוא מאוד נחמד אבל כנראה שלא מוצא תשובות. עדיין לא חזר אלי עם תשובה של מה עושים.

 

לידיעתכם.

בלי קשר לקרסו וההתנהלות שלהם, מעניין אותי איך אתה מגדיר רכב כזה, שצריך טיפול, יש לו נזילת שמן והגלגלים לא תקינים (גלגלים או צמיגים?) כרכב עם נתונים טובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לקרסו וההתנהלות שלהם, מעניין אותי איך אתה מגדיר רכב כזה, שצריך טיפול, יש לו נזילת שמן והגלגלים לא תקינים (גלגלים או צמיגים?) כרכב עם נתונים טובים.

 

מאזדה 2 2009 (דינאמיק) עם 44 אלף ק"מ מפרטי ללא תאונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 2 2009 (דינאמיק) עם 44 אלף ק"מ מפרטי ללא תאונות.

...אבל עם רג׳קטים כפי שתיארת בנ״ל, זה עדיין לא רכב עם נתונים טובים. ממש לא. רכב עם נתונים טובים זה אולי קילומטרז׳ כנ״ל, פרטי ללא תאונות ובלי תקלות. זו בכל אופן דעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד אני לא מופתע. בכל זאת קרסו.

מצד שני, אני לוקח בערבון מאוד מאוד מוגבל הודעה של אדם שזו הודעתו הראשונה באתר, וישר בוחר ללכלך על ספק שירות.

אני לא טוען שהוא אינו דובר אמת, רק נוקט במשנה זהירות.

 

לא ברורה לי הראייה- 'מי שחדש באתר, אמינותו מוטלת בספק...'. מה הקשר?

פותח השירשור, כותב שהוא כבר שבועיים 'רץ' אחרי קרסו ולשווא..רוצה תאמין, רוצה אל תאמין. מה הקשר למונה הודעותיו ?

מניסיון, מפורומים אחרים, ואני מניח שגם כאן, יש גולשים, הבוחרים, מטעמים כאלו או אחרים, אפילו סתם מעצלות, לעיין בפוסטים השונים, מבלי להשתתף באופן פעיל. אז יש בזה להגדירם כלא אמינים? וגם להיפך- יש הודעות, שלטעמי, מפגינות בורות והדיוטיות מפליגה, גם של בעלי מונה הודעות של 4 ספרות. גם כאן, אז מה? זה הופך את הודעתם לאמינה/לא אמינה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...אבל עם רג׳קטים כפי שתיארת בנ״ל, זה עדיין לא רכב עם נתונים טובים. ממש לא. רכב עם נתונים טובים זה אולי קילומטרז׳ כנ״ל, פרטי ללא תאונות ובלי תקלות. זו בכל אופן דעתי.

 

תקרא טוב ותגלה שהתקלות שגיליתי היו אחרי הרכישה.

 

נזילת שמן בטיפול. גלגלים עם מסמרים גם בטיפול ושלטים יום אחרי שקיבלתי את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברורה לי הראייה- 'מי שחדש באתר, אמינותו מוטלת בספק...'. מה הקשר?

פותח השירשור, כותב שהוא כבר שבועיים 'רץ' אחרי קרסו ולשווא..רוצה תאמין, רוצה אל תאמין. מה הקשר למונה הודעותיו ?

 

יש קשר די הדוק.

אם אתה מתחרה של קרסו טרייד אין, הדבר הכי קל בעולם זה לפתוח משתמש פיקטיבי בפורום ולהתחיל ללכלך. הרבה יותר קשה לפתוח משתמש, לפרסם איתו 500 הודעות במשך שנה או שנתיים ולשמור אותו ליום סגריר בו תרצה ללכלך על קרסו טרייד אין שגנבו לך עסקה מהידיים.

 

לכן, משתמש חדש שהשרשור הראשון שהוא פותח בפורום הוא דווקא שרשור שלילי הוא בחזקת חשוד, הרבה יותר מכפי שמשתמש ותיק ומוכר בפורום היה אם היה פותח שרשור זהה. זה לא אומר שאנחנו נמחק את השרשור הזה מהפורום, על אחת כמה וכמה אם יתברר שהבחור אכן לקוח אמיתי של קרסו טרייד אין. זה כן אומר שחובת ההוכחה כרגע עליו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קשר די הדוק.

אם אתה מתחרה של קרסו טרייד אין, הדבר הכי קל בעולם זה לפתוח משתמש פיקטיבי בפורום ולהתחיל ללכלך. הרבה יותר קשה לפתוח משתמש, לפרסם איתו 500 הודעות במשך שנה או שנתיים ולשמור אותו ליום סגריר בו תרצה ללכלך על קרסו טרייד אין שגנבו לך עסקה מהידיים.

 

לכן, משתמש חדש שהשרשור הראשון שהוא פותח בפורום הוא דווקא שרשור שלילי הוא בחזקת חשוד, הרבה יותר מכפי שמשתמש ותיק ומוכר בפורום היה אם היה פותח שרשור זהה. זה לא אומר שאנחנו נמחק את השרשור הזה מהפורום, על אחת כמה וכמה אם יתברר שהבחור אכן לקוח אמיתי של קרסו טרייד אין. זה כן אומר שחובת ההוכחה כרגע עליו.

 

יש היגיון בדבריך, אולם לדעתי בראייה זו, לעיתים, הדבר מגיע לידי הקצנה בפוסטים שונים כאן.

גם אם פותח השירשור, היה מתכבד וממתין שנה-שנתיים בטרם פירסום חויותיו בקרסו, הרי שאז, בטוחני שיהיו כאלו שיתהו מדוע המתין שנה..

לא כל דבר ניתן לגיבוי עי מסמכים, וככזה כאן לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...