Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מבחינת הבנה טכנית ברכב אני לא הכי גאון , זהו רכב ראשון שלי, יונדאי אקסנט שנת 96 מנוע 1.5 גיר ידני., 279000 ק"מ.

בכל אופן, יוצא לי למלאות שמן בתכיפות גבוהה מאוד, אני לא יודע כמה מ"ל אני ממלא אבל כל פעם שאני ממלא אני מוסיף שמן עד קצת מתחת לF, ואחרי שבוע וחצי-שבועיים כבר אני צריך למלאות מחדש (מדובר על נסיעות של 400-600 קילומטר) , לא מעלה טורים אני מחליף את ההילוכים די מהר לא מושך אותם, אני לא חושב גם שיש נזילה מכיוון שלא ראיתי שום סימנים מתחת לאוטו כבר בפעמיםן קודמות שהבעיה הזו הטרידה אותי.

אני ממלא שמן 20/50 שתואם למנוע , של PRESTONE אם זה חשוב.

דבר נוסף - בד"כ האוטו שלי בקושי מגיע לשליש במד הטמפרטורה, הרדיאטור חדש ואני תמיד דואג שיהיו מים ברדיאטור, עכשיו עשיתי נסיעה עם ממש מינימום שמן , האוטו בקושי סחב והטמפרטורה קפצה וירדה כל הנסיעה (5-10 דקות נסיעה, מיד עצרתי כששמתי לב לזה ובדקתי מה הבעיה.. היה חסר שמן)

יכול להיות שיש קשר בין החוסר בשמן לעובדה שהאוטו התחמם בכזו היסטריה? פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה.

 

תודה רבה ומקווה לקבל כאן הסברים מפורטים כמו שאמרתי - אני לא מומחה גדול.

פורסם

ראשית צריך לאבחן את בעיית המחוג טמפרטורה שמגיע לו רק עד השליש. סיכוי גבוה מאוד שביטלו את הטרמוסטט ברכב וזהו מצב לא תקין בעליל. יכול להיות שהרכב חווה התחממויות בעבר ובעיות לא ממש סודרו אז הורידו טרמוסטט. לגבי אכילת השמן ישנה מחלה ברכבים אלה שגומיות השסתומים מיתבלות ודרכם חודר שמן לתאי השריפה. בדוק אם הרכב מעשן בכל שלב שהוא ביום.

פורסם
ראשית צריך לאבחן את בעיית המחוג טמפרטורה שמגיע לו רק עד השליש. סיכוי גבוה מאוד שביטלו את הטרמוסטט ברכב וזהו מצב לא תקין בעליל. יכול להיות שהרכב חווה התחממויות בעבר ובעיות לא ממש סודרו אז הורידו טרמוסטט. לגבי אכילת השמן ישנה מחלה ברכבים אלה שגומיות השסתומים מיתבלות ודרכם חודר שמן לתאי השריפה. בדוק אם הרכב מעשן בכל שלב שהוא ביום.

המחוג עצמו אין לו בעיה, העניין הוא שהאוטוו לא התחמם אף פעם בצורה כזו.

בכל אופן - בדקתי עכשיו את האוטו ואין נזילה, מה שכן - פתחתי את מכסה המנוע כשהאוטו דלוק ויצא קצת עשן מכיוון המנוע , דיברתי עם אחי והוא אמר שלפי הריח כנראה נשפך קצת שמן כשמילאתי והוא פשוט נשרף (יכול להיות?)

בכל מקרה ציךמתי תמונה עם סימון איפה העשן כי לא רואים את זה כל כך בצילום, אבל אין באפשרותי לפרסם אותה.. תורידו את הרווחים מהלינק:

http :// ufu.co.il/files/szsubog1zb9kf03qkiuv.jpg

פורסם

שלום רב !

אתה עושה סלט ומהומה ללא שום סיבה מוצדקת.

בדיקת מפלס שמן בצע רק במנוע קר ,מומלץ לפני התנעת בוקר ,ובמפלס ישר.

ציין להבא כמה שמן את מוסיף ל600 קילומטר, במשך שבועים.

צמיגות השמן לא מתאימה לרכב, ואיכות השמן בינונית.

רכבך לא מתחמם כלל בהיסטריה, אלא להפך עובד בטמפרטורת עבודה נמוכה מהמצופה.

המשחק של מחוג השעון חום לא תקין, הטמפרטורה אמורה להיות יציבה ללא תזוזות מהירות ויוצאות דופן, דבר המעיד על שעון חום מזייף, הארקה לקויה, ואו/ תרמוסטט לא קיים או לא תקין.

להבא בדוק והוסף שמן במנוע קר בלבד, והקפד לא להגיע לקו המקסימום אלא כחצי ליטר לפני.

בעת הוספת שמן ,השתמש במשפך, ו/או השכב את המיכל על הצד כדי להכניס אוויר למיכל ולמנוע קפיצות שמן בקצב שלא תוכל להשתלט עליו, ואז חלק מהשמן ניתז החוצה , על מכסה השסתומים ובאזור המכסה מלוי שמן.

הקפד להחזיק סמרטוט בטווח יד על מנת שהוא יהיה נגיש, לניגוב מידי של שמן שנשפך, וכך תימנע מעשן ומריח שמן שרוף, לאחר ההתנעה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

אתה עושה סלט ומהומה ללא שום סיבה מוצדקת.

בדיקת מפלס שמן בצע רק במנוע קר ,מומלץ לפני התנעת בוקר ,ובמפלס ישר.

ציין להבא כמה שמן את מוסיף ל600 קילומטר, במשך שבועים.

צמיגות השמן לא מתאימה לרכב, ואיכות השמן בינונית.

רכבך לא מתחמם כלל בהיסטריה, אלא להפך עובד בטמפרטורת עבודה נמוכה מהמצופה.

המשחק של מחוג השעון חום לא תקין, הטמפרטורה אמורה להיות יציבה ללא תזוזות מהירות ויוצאות דופן, דבר המעיד על שעון חום מזייף, הארקה לקויה, ואו/ תרמוסטט לא קיים או לא תקין.

להבא בדוק והוסף שמן במנוע קר בלבד, והקפד לא להגיע לקו המקסימום אלא כחצי ליטר לפני.

בעת הוספת שמן ,השתמש במשפך, ו/או השכב את המיכל על הצד כדי להכניס אוויר למיכל ולמנוע קפיצות שמן בקצב שלא תוכל להשתלט עליו, ואז חלק מהשמן ניתז החוצה , על מכסה השסתומים ובאזור המכסה מלוי שמן.

הקפד להחזיק סמרטוט בטווח יד על מנת שהוא יהיה נגיש, לניגוב מידי של שמן שנשפך, וכך תימנע מעשן ומריח שמן שרוף, לאחר ההתנעה.

בברכה

צביקה

אתה צודק באמת עשיתי רעש בלי שום סיבה.

הבעיה של התחממות האוטו הייתה בגלל מחסור בנוזל קירור, מילאתי ועכשיו הכל בסדר, האוטו בטמפרטורה נורמאלית כרגיל.

העשן זה השמן שנשרף, נתתי לו עוד חמש דקות והעשן נעלם.

אני לא יודע כמה שמן אני מכניס למיכל כי אין לי דרך למדוד את זה, הברזל מראה לי רק E ו F , אני ממלא קצת מתחת לF , רשום לי שנפח המיכל הוא 140-160 סמ"ק .

שוב - אין לי אפשרות לדעת כמה שמן אני מוסיף.

פורסם

ראשית צריך לבדוק לאן נעלם נוזל הקירור שנאלצת להוסיף. שנית לגבי מילוי השמן בין ה e ל f זה ליטר בידיוק כך שגם אם אתה ממלא קרוב ל f זה בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...