Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לשתף בידיעה הבאה את חברי הפורום (לי בדיעבד הייתה מאוד עוזרת):

 

ברשותי פיגו 306 גיר ידני מודל 2001 139500 ק"מ.

בתקופה האחרונה נתקלתי בבעיה שבה מחוג של שעון המירות (ספידומטר) היה יורד לאפס לעיתים באמצע הנסיעה.

ע"פ הוראות יצרן יש לוודא מפלס שמן גיר ידני אחת ל-4 שנים כאשר השמן הוא לכול החיים.

האוטו בבעלותי כ-8 שנים ואף פעם לא בדקתי או מילאתי שמן.

כנראה שעם הזמן ירד מפלס השמן (הזעות,החלפת מחזיר שמן צירייה) והדבר יצר את התקלה הנ"ל.

הגעתי למססקנה הזו מכוון שאיך שקניתי שמן מקורי של היצרן (חברת ESSO) והוספתי לגיר נפסקה התקלה.

הספידומטר עובד תקין ולא נופל ל-0 יותר.

 

בברכה,

פורסם

ברמת העיקרון - אין כלל קשר בין השניים.

החיישן עצמו מונע ע"י גלגל שיניים שמחובר לדיפרנציאל. השמן תפקידו לסכך את מכלול גלגלי השיניים בגיר.

גם אם חסר מעט שמן, לא צריכה להיות כלל בעיה עם קריאת המהירות של החיישן.

 

מתוך ניסיוני, כאשר החיישן מתקלקל, עיקר הבעיות הן תלות בטמפ' החיצונית (אבל לא רק).

החלף את החיישן - ויפה שעה אחת קודם.

 

http://www.ebay.com/itm/SPEED-SENSOR-RPM-GAUGE-FOR-CITROEN-XSARA-PICASSO-DISPATCH-BERLINGO-616070-/330845126009?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4d07e7fd79

(120 שח והוא אצלך בבית).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...