Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

כן אני יודע שהנושא נטחן אבל לא ראיתי עליות, ולא ענו בצורה שסיפקה לי תשובה כמו שאני רוצה.

הרמקולים הם:SOLO 7 של Microlab.

נתונים:

ערוצים:

Output power: 110 Watt RMS

Power distribution: 55 Watt x 2

 

יש לי בנוסף סאב:INFINITY KAPPA PERFECT VQ 12

 

עכשיו חסר לי קומפוננט איכותי מקדימה בתקציב של עד 1K (אני שומע בעיקר טראנס אז אני חושב על SPL)

וחסר לי כמובן גם מגבר, עליו אני לא רוצה להוציא סכומי עתק.

ומה עוד חסר לי בשביל להתאים את הרמקולים של המחשב?

(אני משתדרג ופשוט מכור לסאונד שלהם, ברכב זה יהיה מושלם)

 

תודה

פורסם

הSOLO 7 הם רמקולים עם מגבר מובנה.

אתה צריך ממיר מתח.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מאיזה מתח לאיזה מתח בדיוק?

ורציתי לדעת למה הרבה לא עושים את זה?

יש לי חבר רתך, שפשוט הציעה לעשות "תחנת עגינה" ל-2 הרמקולים ואמר שאפשר שיצא משהו מאוד יפה.

מה גם שהם מאוד איכותים ועוצמתיים.

בכל מקרה תודה על התשובה המהירה, אחלה של פורום ואנשים יש כאן.

פורסם

סתם מסקרן אותי איפה אתה הולך לתקוע אותם?

הם ממש לא קטנים.

אתה תצטרך ממיר מתח, ובשביל הסאב אתה תצטרך מגבר בכל מקרה.

וותר על העניין לא פרקטי וגם הסולו 7 לא בנויים להיות בתוך רכב, אם זה מבחינה אקוסטית או מבחינת עמידות לשמש וכו'

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

למה לא לנסות?

כנראה שלא קראת את התגובה שלי,קרא אותה שוב בדגש על השורה האחרונה.

ממיר מתח לא עולה כסף? וצריך ממיר טוב כדי להפעיל את הרמקולים האלה.

אני רוצה לראות אותך נוסע עם הרמקולים האלה הם גדולים,מושכים את העין ולא יעבור הרבה זמן עד שיגנבו זה לא רמקול קטן בכלל,אתה סתם מתעקש ובסוף אתה תהרוס רמקולים טובים,אין לך מה לעשות עם הסולו? תמכור אותם ותקנה מערכת כמו שצריך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק אתה לא יודע שלקוח תמיד צודק?:lol::lol::lol:

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

×
×
  • תוכן חדש...