Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני קצת מסתבך אם הענין של האום.

אז השאלה שלי -על איזה סידרה ללכת?

שתי סאבים סלילי כפול של 4 אום/או סלילי כפול 2 אום?

האם יש הבדל ?

אני רוצה לחבר את זוג הסאבים למונו אחד.

 

בנוסף האם אני יכול להגיע ל1 אום?

 

התקציב לסאב אחד 1500

 

תודה לעוזרים

פורסם

בשביל להגיע ל1 אוהם עם זוג סאבים, אתה צריך שלכל סאב יהיו 2 סלילים של 4 אוהם או סליל בודד של 2 אוהם

זוג סלילים של 4 אוהם ניתן לחבר כ8 אוהם או כ2 אוהם, ברגע שאתה מוריד את שני הסאבים ל2 אוהם, אתה מחבר את שניהם ביחד ויורד ל1 אוהם

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אז אם אני מבין נכון.

בשביל לעבוד אם שתי סאבים, כדי לקנות סאב DUAL 4 OHM

 

אז על איזה סאב אתם ממלצים בתקציב 1500 ש"ח

פורסם

המגבר מונו היה סאנדון 1500

נראה לי.

 

בקשר לחיזוק מערכת החשמל

שלחתי לכמה חברות שמיצרות אלטרנטור מחוזק

excessiveamperage- 180 AMP

350דולר

mechman 240AMP

550דולר

Tenney Alternators 200AMP

350 דולר

Singer Alternators 180AMP

450 דולר

 

הומלץ לדבר אם, אסי סטרט שיכול לקחת את מה שיש לי ולחזק אותו.

בנוסף אמר לי המכונאי שאני צריך אלט מיוחד בגלל שאלט מחובר למחשב הרכב.

 

 

דברתי אם אורן שרותי לרכב בקשר למצבר.

הבחור אמר לי XS 5100 דומה לבטריות שמשתמשים באל פסק

ואמר לי שכדי לדבר אם אאא מצברים-בקשר למצבר פריקה עמוקה

 

 

הרכב סיוויק 09

פורסם

בסכום של 1500 שקל לסאב הייתי בודק 2 אופציות

זוג DC לבל 2

או זוג סאנדאון SA

 

על 1500 וואט הם ישבו לך מצויין.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

שידרוג אלטרנטור הוא טוב ומומלץ אבל למערכת של 1500 וואט לדעתי זה אוברקיל כי את הסכום הכסף הזה

אתה תוכל להשקיע במצבר או זוג מצברים כמו כן בהרצות של כבל 0 גייג' מנחושת מלאה שעולה לא מעט תוסיף לזה

התקנה תיבות לסאבים לדעתי אלטרנטור תשאיר לסוף הפרוייקט כי יש לך הרבה כסף שאתה יכול לבזבז על דברים חשובים יותר.

אני עם מערכת של 3700 וואט הישארתי את שידרוג האלטרנטור לסוף כי זה עלות לא מועטה והכסף לדעתי חשוב שילך קודם

לדברים האחרים.

שים לב שגם על חלקי חילוף לרכב כמו אלטרנטורים זה 50% מיסים.

אם אתה מסתבך עם האום וכו הנה אתר בשבילך

http://www.the12volt.com/caraudio/woofer_configurations.asp?Q=1&I=22#results

 

לדעתי אתה יכול לקנות למגבר הזה זוג לבל 2 משודרגים לחלקים של לבל 3.

או סאונדון SA-12

אין לי מושג אם יש עדיין יבואן או יבוא סדיר של מוצרים של DD אבל סידרה 2500 גם תתאים.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם
שידרוג אלטרנטור הוא טוב ומומלץ אבל למערכת של 1500 וואט לדעתי זה אוברקיל כי את הסכום הכסף הזה

אתה תוכל להשקיע במצבר או זוג מצברים כמו כן בהרצות של כבל 0 גייג' מנחושת מלאה שעולה לא מעט תוסיף לזה

התקנה תיבות לסאבים לדעתי אלטרנטור תשאיר לסוף הפרוייקט כי יש לך הרבה כסף שאתה יכול לבזבז על דברים חשובים יותר.

אני עם מערכת של 3700 וואט הישארתי את שידרוג האלטרנטור לסוף כי זה עלות לא מועטה והכסף לדעתי חשוב שילך קודם

לדברים האחרים.

שים לב שגם על חלקי חילוף לרכב כמו אלטרנטורים זה 50% מיסים.

אם אתה מסתבך עם האום וכו הנה אתר בשבילך

http://www.the12volt.com/caraudio/woofer_configurations.asp?Q=1&I=22#results

 

לדעתי אתה יכול לקנות למגבר הזה זוג לבל 2 משודרגים לחלקים של לבל 3.

או סאונדון SA-12

אין לי מושג אם יש עדיין יבואן או יבוא סדיר של מוצרים של DD אבל סידרה 2500 גם תתאים.

 

התקציב שלי לחלקי מערכת 10 אלף

ותקציב נוסף ל חיזוק מערכת החשמל 10 אלף

בנוסף האלטרנטור יוזמן מחו"ל, אח שלי טס בחודש יולי לאמריקה \וההורים בחודש אוקטובר.

אז על הדרך נקנה עוד ציוד.

×
×
  • תוכן חדש...