Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי גולף מודל 2002 עם מנוע 2000. עשה אצלי כמעט 280,000 ק"מ. בובה של אוטו, אני מאוד אוהב אותו :)

 

בשנה האחרונה שמתי לב שיש הרבה שמן על המנוע. משהו מעבר להזעה רגילה.

 

החלפתי את האטם שמתחת לבית פקק השמן ואת הצינור שהולך מהבית הזה לסעפת היניקה. הצינור היה קרוע קצת, אז לרגע חשבתי שהנה עליתי על הבעיה.

 

מאז עברו כמה חודשים, האוטו עשה עוד איזה 30,000 ק"מ והמנוע עדיין רטוב משמן.

בנוסף, אם לפני כן הייתי ממלא ליטר שמן כל 7,000 ק"מ, אז היום אני ממלא ליטר כל 3,000 ק"מ.

 

ניסיתי לנקות את האזורים שנראו לי עם השמן הכי טרי. כמובן, הגישה קשה ולא הייתה לי מי יודע מה הצלחה, אבל עדיין רואים שמגיע שמן מאיפהשהו מלמעלה.

 

אני מתלבט אם לנסות להחליף אטם מכסה שסתומים. זה כרוך בפירוק סעפת יניקה ועוד כמה קישקושים מסביב.

 

האם למישהו הייתה כזאת בעיה? יש בכלל מצב כזה שאטם מכסה שסתומים מתפוצץ?

רעיונות אחרים?

 

תודה,

אדריאן.

פורסם

שאלה מסקרנות, הרכב אוטומט או ידני? והאם החלפת כבר מדחס מזגן? איזה חלקים נאלצת להחליף עם ק"מ שכזה? תודה. ואצלי אחרי 120 אלף ק"מ הייתה נזילה מאטם מכסה שסתומים והוא הוחלף.

פורסם
שאלה מסקרנות, הרכב אוטומט או ידני? והאם החלפת כבר מדחס מזגן? איזה חלקים נאלצת להחליף עם ק"מ שכזה? תודה. ואצלי אחרי 120 אלף ק"מ הייתה נזילה מאטם מכסה שסתומים והוא הוחלף.

הרכב אוטומטי.

לא החלפתי מדחס מזגן. לדעתי אפשר לשפץ דבר כזה, לא?

חוץ מטיפולים שוטפים, החלפתי דיסטריבוטור, בולמים קידמיים, בוקסות משולשים ומסרק הגה. האחרון יצא לי ביוקר אבל רק בגלל שאני מטומטם לפעמים.

אני עושה את רוב הק"מ מחוץ לעיר כך שאין בלאי כמעט. צמיגים וברקסים קידמיים עושים אצלי 100,000 ק"מ.

כרגע, חוץ מאטם מכסה ראש מנוע, יש לי צינורות דלק יבשים. אלה, מסתבר, יקרים מאוד. בחברה ביקשו 1700 ש"ח !!!!

 

תגיד, אחרי שהחליפו לך את האטם המדובר המנוע התייבש? ראית שיפור בצריכת השמן?

פורסם

סיכוי גדול שזה מכסה שסתומים,

זאת מחלה נפוצה במנועים האלה,

אצלי זה קרה ב 134 אלף,

אבל שמתי לב שגם צינורות נשם שמן הפכו "למרשמלו" ואז התחילו להזיע .

אבל המכסה שסתומים בהחלט מפזר שמן על כל המנוע.

פורסם
יש לי גולף מודל 2002 עם מנוע 2000. עשה אצלי כמעט 280,000 ק"מ.

 

יפה מאוד, במיוחד שהוא אוטומט.

 

ש לי צינורות דלק יבשים. אלה, מסתבר, יקרים מאוד

 

אכן יקרים - אך לא עד כדי כך.

הייתי ממליץ לך לקפוץ לרון ליישור קו והחלפת כל מה שקשור לגומיות שבטח כבר יבשות.

אולי יצא קצת יקר - אך לדעתי לא נורא להשקיע פעם ב-280,000ק"מ - תחזק את הרכב כמו שצריך

ואתה תמשיך להנות ממנו עוד הרבה זמן.

פורסם
יפה מאוד, במיוחד שהוא אוטומט.

 

 

 

אכן יקרים - אך לא עד כדי כך.

הייתי ממליץ לך לקפוץ לרון ליישור קו והחלפת כל מה שקשור לגומיות שבטח כבר יבשות.

אולי יצא קצת יקר - אך לדעתי לא נורא להשקיע פעם ב-280,000ק"מ - תחזק את הרכב כמו שצריך

ואתה תמשיך להנות ממנו עוד הרבה זמן.

 

מי זה רון? ...ומה פירוש "יישור קוו"? על איזה גומיות אתה מדבר?

×
×
  • תוכן חדש...