Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור - אל תחליף מצבר, יכול להיות שעוד יחזיק לך הרבה זמן.

אצלי מצבר מ- 2008 מחזיק יפה עד עכשיו, למרות שבטמפ' נמוכה הסטרטר מסתובב חלש. לא בדקתי מתחים.

 

אגב מדובר במצבר של VARTA שיוצר באמצע 2008 (הרכב עמד כמה חודשים במחסן עד שנמסר אליי בזמנו באוקטובר).

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עשיתי היום בדיקה פשוטה. ירדתי לרכב ובזמן שהמנוע דומם הדלקתי אורות דרך, אורות ערפל ורדיו, המתנתי כ 10 דקות. אחרי 10 דקות ניסיתי להניע, יוק, לא מניע.

לא נראה שצריך יותר מזה, המצבר גמור, נשאר לי רק להחליט בין מצבר Topla או מצבר Varta.

 

פורסם
עשיתי היום בדיקה פשוטה. ירדתי לרכב ובזמן שהמנוע דומם הדלקתי אורות דרך, אורות ערפל ורדיו, המתנתי כ 10 דקות. אחרי 10 דקות ניסיתי להניע, יוק, לא מניע.

לא נראה שצריך יותר מזה, המצבר גמור, נשאר לי רק להחליט בין מצבר Topla או מצבר Varta.

גם וולטה בסר גמור.

פורסם
עשיתי היום בדיקה פשוטה. ירדתי לרכב ובזמן שהמנוע דומם הדלקתי אורות דרך, אורות ערפל ורדיו, המתנתי כ 10 דקות. אחרי 10 דקות ניסיתי להניע, יוק, לא מניע.

לא נראה שצריך יותר מזה, המצבר גמור, נשאר לי רק להחליט בין מצבר Topla או מצבר Varta.

 

זה לא מעיד שהמצבר סיים את חייו, רק שהוא פרוק.

לאחרונה טיפלתי במצבר של רכב שעמד מספר שבועות ועשה בעיות התנעה: פירקתי המצבר מן הרכב, פתחתי את הפקקים , הוספתי מים מזוקקים וטענתי טעינה איטית. המצבר שב להחזיק מתח ונראה לי שיחזיק עוד עונה.

מצד שני, מצבר בן יותר מ- 3 שנים, עונת חורף - אפשר להחליף מצבר בשביל השקט הנפשי.

פורסם

תודה COMMANDER, למצבר אין סיבה להיות פרוק, הרכב מונע בממוצע כל יום פעמיים, לעבודה ובחזרה, לכל כיוון הנסיעה היא בערך 45 דקות.

 

מקצת קריאה ראיתי ששנפ וולטה לא הומלצו על יד כמה אנשים, ה VARTA קיבל הרבה ביקורות טובות מאוד וה TOPLA קיבל ביקורות טובות אבל אין עליו הרבה מידע.

 

פורסם

תודה חברה על התשובות, דיברתי עם "איציק מצברים", הוא אומר שאין לו את ה VARTA הכחול, יש לו VARTA עם מדבקה כחולה.

הוא טוען שאין הבדל בין זה לבין הכחול, למישהו יש מידע לגבי זה? לא מצאתי בחיפוש שום דבר על VARTA עם מדבקה כחולה.

 

תודה,

 

פורסם

הגיע המתקין עם מצבר של powerup שעל פי הסבריו של נציג וארטה כאן בפורום אין שום הבדל בינו לבין מצברי ווארטה.

תודה רבה לכולם על העזרה וכל הכבוד לצה"ל :)

 

פורסם
טוב, אני קצת מבולבל, הרכב עכשיו מניע בלי בעיה, אבל עדיין בזמן הנעה המולטימטר מראה 9.6 וולט. האם קריאה זו תקינה?

 

הבנתי מתשובותיכם שהמצבר גמור, טוב, מחר אני אתקשר לאיציק מצברים ואקנה מצבר. יש דגם מצבר מסויים שנחשב עדיף על אחרים?

 

תודה,

 

הבדיקה שאתה עושה לא נכונה.

אתה צריך לבדוק את המים עם הידרומטר.

ואת המצבר בעומס עם מכשיר מתאים.

ולא עם וולט מטר כמו שאתה בודק.

פורסם
הבדיקה שאתה עושה לא נכונה.

אתה צריך לבדוק את המים עם הידרומטר. - אלקטרוליט ולא מים.

בדיקה נכונה בעזרת רב-מודד שקולה לבדיקה של המסה הסגולית היחסית בעזרת הידרומטר.

ואת המצבר בעומס עם מכשיר מתאים. - שיטה יישנה ולא ממש מדוייקת. הבדיקה הנפוצה בימינו במוסכים המורשים היא בדיקה בעזרת ציוד ממוחשב תוצרת חברת Midtronics.

ולא עם וולט מטר כמו שאתה בודק.

ואם למצבר אין פקקים ? כמו רוב המצברים המקורים או תוצרת וורטא/בוש.

micro500.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
ואם למצבר אין פקקים ? כמו רוב המצברים המקורים או תוצרת וורטא/בוש.

 

מקבל את ההערות שלך.

אבל האמן לי שאני מכיר את המכשירים שהמוסכים עובדים איתם.

אני במקרה גם מוכר אותם.

אבל רוב המוסכים גם מורשים תתפלא, עובדים עם המכשירים הרגילים.

בקשר למים נכון אלקטרוליט אבל לא כולם יודעים מה זה, לכן אני קורא לזה מים.

פורסם
ואם למצבר אין פקקים ? כמו רוב המצברים המקורים או תוצרת וורטא/בוש.

 

אגב אני חושב שאני הראשון שהבאתי לארץ

מכשיר דיגיטלי לבדיקת מצברים לפני כעשור.

אבל רוב המוסכים מעדיפים לבדוק עם המכשירים המכניים שמעמיסים את המצבר.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
אגב אני חושב שאני הראשון שהבאתי לארץ

מכשיר דיגיטלי לבדיקת מצברים לפני כעשור.

אבל רוב המוסכים מעדיפים לבדוק עם המכשירים המכניים שמעמיסים את המצבר.

שלום,

אשמח לשמוע איזה מכשירים דיגטליים ייבאת לארץ לפני עשור שנים.

למה המוסכים מעדיפים את המכשירים היישנים אשר בודקים את המצבר תחת עומס ?

 

תודה,

איזה כייף לי :)

פורסם

כי הם פשוטים וזולים יותר ומדובר בבעי מקצוע ענטיקות שלא מבינים ומאמינים בטכנולוגיה החדשה

בכל מוסך מורשה יבואן כמעט יש את הצב"ד החדיש ועובדים איתו כל הזמן


×
×
  • תוכן חדש...