Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי השנה להתחפש לחמניה רוסית, בהשראת הסרטון הבא:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ktc5-jCqf5w דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

את העלים והכיסוי לאזורים הצנועים זה לא בעיה לקנות או להכין, השאלה היא מאיפה לעזאזל אני משיג בגד גוף ירוק (שלם) כמו בסרטון? חשבתי לקנות בנפרד טייץ ובגד גוף עליון תואמים, אבל אני מניח שזה יעלה מלא כסף.

 

מישהו מכיר חנות/רשת שמוכרת משהו כזה? רצוי באזור באר שבע.

 

 

*למי שתהה למה חמניה רוסית - חלק מהתחפושת יהיה מזלף עם כיתוב "אבסולוט 40%" עליו.

פורסם

תחפושת מינימליסטית לחמניה: קח שקית גרעינים שחורים ותעמוד עם הפנים לשמש.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
תתפלא, אבל אתה כבר לא חבר הפורום הראשון שמעלה את הנושא השנה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=465524

 

יש מצב ש"בגד גוף ירוק" זו מילת קוד למשהו אחר? :roll:

 

נכון, הבעיה היא שהוא לא ממש קיבל המלצות בנושא.

 

ולא יודע לגביו, אבל אני נימקתי היטב את הצורך שלי בבגד גוף כזה :-D .

 

תחפושת מינימליסטית לחמניה: קח שקית גרעינים שחורים ותעמוד עם הפנים לשמש.

 

זה תחפושת לערס ביום קיצי, לא לחמניה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

:lol::lol::lol:

 

*למי שתהה למה חמניה רוסית - חלק מהתחפושת יהיה מזלף עם כיתוב "אבסולוט 40%" עליו.

 

הבטחת מזלף . איפה המזלף ? איך נדע שאתה חמנייה רוסית ללא המזלף ?

Gn'f'R

פורסם

פשוט מאוד - נעלי בית + גרביים זה חד משמעית רוסי, לא צריך הוכחה נוספת :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
:lol::lol::lol:

 

 

 

הבטחת מזלף . איפה המזלף ? איך נדע שאתה חמנייה רוסית ללא המזלף ?

 

ויתרתי בסופו של דבר על הרעיון של המזלף, שכן רוב הסיכויים שהיו דופקים לי אותו במסיבה (בכל זאת באר שבע :lol: ).

 

 

פשוט מאוד - נעלי בית + גרביים זה חד משמעית רוסי, לא צריך הוכחה נוספת :D

 

למען האמת רק בדיעבד שמתי לב שנעלי הבית החומות ממש התאימו לתחפושת (יצאתי עם נעליים שחורות).

פורסם
ויתרתי בסופו של דבר על הרעיון של המזלף, שכן רוב הסיכויים שהיו דופקים לי אותו במסיבה (בכל זאת באר שבע :lol: ).

 

אתה מתכוון גונבים, לא דופקים.

לקרוא לגניבה דפיקה זה סוג של יופימיזם, ומאפשר לאנשים שעושים את זה להרגיש קצת יותר טוב עם עצמם.

מזכיר לי ויכוח עם איזה ערס שגנב לי חלק מתכולת הקלמר בחטיבת הביניים, על האם הוא דפק לי את הטיפקס או גנב אותו.

הטענה שלו שזה דפיקה ובקטנה, הטענה שלי הייתה שהוא גנב, ושישמור לעצמו את הטיפקס בכיף, אבל שידע בדיוק מה הוא. גנב.

כמובן, זה היה ערס טיפה יותר אינטיליגנטי מהממוצע, והיה לנו סוג של דיבור, אז לא גמרתי את היום באישפוז :)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אתה מתכוון גונבים, לא דופקים.

לקרוא לגניבה דפיקה זה סוג של יופימיזם, ומאפשר לאנשים שעושים את זה להרגיש קצת יותר טוב עם עצמם.

מזכיר לי ויכוח עם איזה ערס שגנב לי חלק מתכולת הקלמר בחטיבת הביניים, על האם הוא דפק לי את הטיפקס או גנב אותו.

הטענה שלו שזה דפיקה ובקטנה, הטענה שלי הייתה שהוא גנב, ושישמור לעצמו את הטיפקס בכיף, אבל שידע בדיוק מה הוא. גנב.

כמובן, זה היה ערס טיפה יותר אינטיליגנטי מהממוצע, והיה לנו סוג של דיבור, אז לא גמרתי את היום באישפוז :)

 

חחחח ענק.

 

 

ומה הסתבכתם ? ברור שהוא חמנייה רוסית. לא ראיתם את הבית ? :lol:

 

(הכל בצחוק כמובן)

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

ומה הסתבכתם ? ברור שהוא חמנייה רוסית. לא ראיתם את הבית ? :lol:

 

(הכל בצחוק כמובן)

אני לא רוסי, אבל נראה לי שאני יכול להעיד שהיום רוסיות הפכה לרוב לנושא של פולקלור, ולא משהו מעליב.

 

ואתה צודק לגבי הריהוט :)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל איזו וויטרינה אולדסקול יש לכם בבית!:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אתה מתכוון גונבים, לא דופקים.

לקרוא לגניבה דפיקה זה סוג של יופימיזם, ומאפשר לאנשים שעושים את זה להרגיש קצת יותר טוב עם עצמם.

מזכיר לי ויכוח עם איזה ערס שגנב לי חלק מתכולת הקלמר בחטיבת הביניים, על האם הוא דפק לי את הטיפקס או גנב אותו.

הטענה שלו שזה דפיקה ובקטנה, הטענה שלי הייתה שהוא גנב, ושישמור לעצמו את הטיפקס בכיף, אבל שידע בדיוק מה הוא. גנב.

כמובן, זה היה ערס טיפה יותר אינטיליגנטי מהממוצע, והיה לנו סוג של דיבור, אז לא גמרתי את היום באישפוז :)

 

לכן נהוג לומר : " לא גנבתי, רק השאלתי לצמיתות ".

 

 

אותי דווקא סיקרנה הכורסא של הסבתא או של החתול.

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...