Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, Mech Morphix כתב:

ואתה לא מבין שמי שלא בעל עסק לא יכול

לצאת להשכיב את הילדים ולחזור? ועוד 1001 דברים שאתה יכול לעשות ואלה שאתה מתלונן ש״בוכים״ על השעות האלה לא יכולים?

 

בוא, להיות עצמאי זה לא גן של שושנים. אתה יודע אילו הפסדים עסקים חטפו (ללא פיצוי מהמדינה) מאז תחילת המלחמה וזה לאחר תקופת התאוששות קצרה ממגפת הקורונה? אתה יודע כמה עסקים מפוארים פשוט פשטו את הרגל במלחמה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4900

  • SlowRide

    4771

  • פינדר

    3786

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 2 דקות, פינדר כתב:

החיים שלי לא חרא.  ולהגיד שאני לא מבין את זה, זה טיעון דפוק, אבל אתה לא מבין את זה..

זה לא טעון דפוק. זו המציאות. כלומר, ברור, אני מקצין בשביל הכיף שבויכוחים באינטרנט. אבל תחשוב על זה מאיזה כיוון שאתה רוצה: יש לך שעתיים פחות ביום ביחס לכל מי שמבזבז רק שעה על יוממות, שגם זה הרבה. זה שעתיים פחותעם הילדים, פחות זמן לתחביבים, חוגים, ספורט, פחות זמן לעצמך, פחות זמן להכל. וזה זמן שאיש לא מחזיר ולא יחזיר לך. ואפילו לא נחשב לחלק מיום העבודה שלך. כך שמעשית, אולי אם הוורק לייף בלנס אצלך בעבודה סביר - מה שגם לא תמיד קורה בהייטקס - אם אתה מבזבז 3 שעות ביום בדרכים, אתה מקדיש 12 שעות ביום לעבודה. ואולי אם חיי העובדים לא מעניינים את המנהלים בחברה שלך - גם יותר מזה.

 

וכן, אני לגמרי יודע איך זה. הייתי במצב כזה גם בעבר. למזלי, הייתי אז רווק, והיה לי כח לבלות שעתיים שלוש ביום בדרכים ולהגיע הביתה בעיקר כדי לישון. היום, מבחינתי, זה סיוט שאני לא חושב שיש שום עבודה או שום שכר או שום בית בצד השני שיכולים לכפר עליו. ואני לא לבד בזה. וכמו עם ויכוחים על בחירת מקום מגורים - אפשר ללכת עם זה לויכוח אינסופי על זה שלאנשים שונים יש העדפות שונות וכו'. בסדר. בסוף ברור שמגורים קרובים לעבודה זו פריוולגיה די בכל מקום בעולם. ולרוב האנשים אין את האפשרות המעשית לזה, כמעט ולא משנה באיזו עבודה ותעשיה הם עובדים. אבל יוממות לא נחשבת ליתרון בשום מקום וע"י אף אחד. והויכוח, גם פה, זה רק ברמה של האם זה חרא או נסבל, והאם כולם יכולים לבלות 18 שעות ביום בעבודה, כי ספריאל או נהג לילה עשו \ עושים את זה.

 

 

לפני 10 דקות, sperial כתב:

גם לגור במרכז עיר עם רעש וסירחון של תחבורה ושכנים שהחלון שלהם נמצא 2 מ׳ מחלון חדר השינה שלך זו איכות חיים חרא.

השאלה, בסופו של דבר, היא סדרי העדיפות שלך.

לא, זאת לא השאלה. או לפחות לא השאלה היחידה. יש מגוון מחקרים שמראים שאתה טועה. כלומר, העניין כאן זה לא אם אתה גר במרכז העיר, אלא מה יש סביבך, איך אתה מגיע לעבודה שלך ועודכל מיני

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, יבגניפ כתב:

פחות זמן לעצמך

להיפך. אני רואה סדרות, קורא ספרים, שומע הרצאות מוקלטות. כל הדברים שלא היה לי זמן לעשות אם לא הייתי ברכבת.

אם הייתי צריך לנהוג 3 שעות ביום, הייתי מסכים איתך. זה באמת חרא. אבל חרא בשבילי. יש כאלו שנהנים לנהוג. בטח בפורום הזה.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, sperial כתב:

גם לגור במרכז עיר עם רעש וסירחון של תחבורה ושכנים שהחלון שלהם נמצא 2 מ׳ מחלון חדר השינה שלך זו איכות חיים חרא.

השאלה, בסופו של דבר, היא סדרי העדיפות שלך.

איפה גרים ככה? בשכונות עוני בהודו?

לפני 30 דקות, ch28566 כתב:

 

בוא, להיות עצמאי זה לא גן של שושנים. אתה יודע אילו הפסדים עסקים חטפו (ללא פיצוי מהמדינה) מאז תחילת המלחמה וזה לאחר תקופת התאוששות קצרה ממגפת הקורונה? אתה יודע כמה עסקים מפוארים פשוט פשטו את הרגל במלחמה? 

אז המסקנה היא שלכל דבר יש יתרונות וחסרונות? מפתיע!

 

הפואנטה הייתה שאם אני גר נתניה עובד בתל אביב יש לי שעתיים בדרכים פלוס מינוס, אם היום עבודה עוד 10 שעות אני 12 שעות מחוץ לבית, בלי גמישות.

לפני 48 דקות, Night Driver כתב:

אתה טועה.

 

מי שעובד 9 שעות ביום לא יכול אבל מי שרוצים שיעבוד 13 פלוס גם הולכים לקראתו.

 

מי שירצה שכיר שיעבוד 13 שעות ביום יקבל המון המון כאלה 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣.

(הייתי מוכן לזה לזמן מאוד קצוב עם תגמול כספי משמעותי).

 

תוסיף נסיעות הלוך חזור, זה לחזור הביתה לעשות מקלחת ולהרדם, עבדות.

 

בטח תגיד לי שאני טועה ויש מלא מלא שרוצים להיות עבדים, כמו היצע המשרות בדרום שאתה חושב שיש אבל בפועל לא קיים.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, פינדר כתב:

להיפך. אני רואה סדרות, קורא ספרים, שומע הרצאות מוקלטות. כל הדברים שלא היה לי זמן לעשות אם לא הייתי ברכבת.

אם הייתי צריך לנהוג 3 שעות ביום, הייתי מסכים איתך. זה באמת חרא. אבל חרא בשבילי. יש כאלו שנהנים לנהוג. בטח בפורום הזה.

אתה משווה בין רכבת לנהיגה. אני בטוח שרכבת עדיפה. אבל בכלליות די כל מה שיצא לי לקרוא בנושא סבב סביב המוסכמה או המסקנות שיוממות ארוכה היא דבר לא טוב.

 

(אני גם אוהב לנהוג, ומשקיע בזה כתחביב. אבל אני גם מודע לזה ש-3 שעות על בסיס יומי זה נזק בריאותי מובטח. לא בטוח גם שרכבת הרבה יותר טובה בהקשר זה. כי אתה יושב עוד 3 שעות).

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, יבגניפ כתב:

אתה כותב על זה כאילו אי אפשר לדבר על "איכות חיים". אבל אפשר. מי שמבזבז 3 שעות ביום על יוממות - החיים שלו הם חרא, לא משנה מה, אלא אם אולי הוא פשוט לא מבין את זה. והסיכוי לזה אפסי.

הטעות  שלך היא שאתה מחלק את יום העבודה.

 

יום העבודה מתחיל כשאתה יוצא מהבית ומסתיים כשאתה חוזר וזה לא משנה אם ההית במשרד 5 שעות ונסעת עוד 4 או ירדת במעלית והיית 9 שעות במשרד.

לפני 17 דקות, Potato כתב:

איפה גרים ככה? בשכונות עוני בהודו?

אז המסקנה היא שלכל דבר יש יתרונות וחסרונות? מפתיע!

 

הפואנטה הייתה שאם אני גר נתניה עובד בתל אביב יש לי שעתיים בדרכים פלוס מינוס, אם היום עבודה עוד 10 שעות אני 12 שעות מחוץ לבית, בלי גמישות.

 

מי שירצה שכיר שיעבוד 13 שעות ביום יקבל המון המון כאלה 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣.

(הייתי מוכן לזה לזמן מאוד קצוב עם תגמול כספי משמעותי).

 

תוסיף נסיעות הלוך חזור, זה לחזור הביתה לעשות מקלחת ולהרדם, עבדות.

 

בטח תגיד לי שאני טועה ויש מלא מלא שרוצים להיות עבדים, כמו היצע המשרות בדרום שאתה חושב שיש אבל בפועל לא קיים.

ממש לא אגיד לך שאתה טועה ובגלל זה אני נגד שעות נוספות קבועות וימי עבודה של 12 שעות לעובדים שלי. אני לא רוצה לשחוק אותם כי שנינו נפסיד מזה.

 

אין 3 ימים רצוף שעובד יישאר ליום כזהגם אם מאוד עמוסים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Night Driver כתב:

הטעות  שלך היא שאתה מחלק את יום העבודה.

 

יום העבודה מתחיל כשאתה יוצא מהבית ומסתיים כשאתה חוזר וזה לא משנה אם ההית במשרד 5 שעות ונסעת עוד 4 או ירדת במעלית והיית 9 שעות במשרד.

זה די בדיוק מה שאמרתי. יום העבודה של פינדר הוא 12 שעות. יום העבודה שלי הוא בערך 9 וחצי. יום העבודה שלך, נשמע, הוא 15 שעות או משהו כזה.

 

אף אחד לא עובד 5 שעות ואז נוסע 4 שעות הביתה. לפחות לא שכירים שעובדים ב-100% משרה. וגם לא נראה לי שיש מעסיקים שמתייחסים לנסיעה ברכבת כחלק מה-9 שעות שמצפים ממך ביום עבודה מלא.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

זה די בדיוק מה שאמרתי. יום העבודה של פינדר הוא 12 שעות. יום העבודה שלי הוא בערך 9 וחצי. יום העבודה שלך, נשמע, הוא 15 שעות או משהו כזה.

היום אתה במעמד וידע שאתה יכול לבחור אבל בטוח עברת גם אתה את השלב שהיית עובד 12 שעות במשרד ואני מדבר על מצבים כאלה.

 

ויש לא מעט אנשים שעובדים פחות מ 9 שעות. חלקם מרויחים יותר וחלקם פחות ואת החשבון של השכר עדיין אתה צריך לעשות כולל הזמן שלוקח לך להגיע בלי קשר איך הבוס קורא לזה.

 

אם פינדר לצורך העניין יכול לעבוד ליד הבית 9 שעות ב 1000 שקל לחודש או לעבוד 9 שעות בתל אביב בשביל 1500 אז השכר שלו ביחס לזמן שהוא משקיע גבוה יותר בתל אביב אבל אם בתל אביב היה מקבל 1100 עדיף לו לעבוד שעות נוספות ליד הבית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

שוב פעם.

ההקשר הוא שספריאל הציע לפוטייטו לעבור לפריפיריה ולעבוד במרכז כדי לאפשר לו לקנות דירה זולה יותר. ולעבוד בזמן שהוא נוסע ברכבת כי ככה הבן שלו עושה.

זה לא הצעה לפתרון זמני. 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch28566 כתב:

 

בוא, להיות עצמאי זה לא גן של שושנים. אתה יודע אילו הפסדים עסקים חטפו (ללא פיצוי מהמדינה) מאז תחילת המלחמה וזה לאחר תקופת התאוששות קצרה ממגפת הקורונה? אתה יודע כמה עסקים מפוארים פשוט פשטו את הרגל במלחמה? 

דור שלישי לעצמאים. לא הכל יתרונות אבל בעל עסק אחרי המון שנים קצת ״מנותק״ בתחומים מסוימים בחיים. מה לעשות. אני חווה את זה ממקור ראשון

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, sperial כתב:

המשכתי תורנויות עד ותק של 18 שנה. לא בדיוק מתחיל. וספר את זה לקולגות שהמשיכו לעבוד בבית החולים , שנשארים פעם-פעמיים בשבוע עד 10-12 בלילה ולפחות עוד פעם-פעמיים באים לנתח מקרים דחופים. ואני מדבר על בני 60 ומעלה.

 

אוקיי, אז גם של רופא ותיק.

לו"ז של רופא זו לא דוגמא ללו"ז "קונבנציונלי".

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Mech Morphix כתב:

דור שלישי לעצמאים. לא הכל יתרונות אבל בעל עסק אחרי המון שנים קצת ״מנותק״ בתחומים מסוימים בחיים. מה לעשות. אני חווה את זה ממקור ראשון

יש ויש.

 

אבא שלי ציפה מהעובדים לעבוד כמוהו ולקח לי לא מעט שנים לשנות לו את הגישה. 

 

אני אף פעם לא מצפה מעובד לעשות מה שאני עושה או להשקיע כמוני. אני רואה אותו כנגס לחברה שתפקידי לדאוג שירגיש טוב כי אם הןא לא ירגיש טוב לא רק הוא נפגע אלא גם אני.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, Night Driver כתב:

היום אתה במעמד וידע שאתה יכול לבחור אבל בטוח עברת גם אתה את השלב שהיית עובד 12 שעות במשרד ואני מדבר על מצבים כאלה.

 

ויש לא מעט אנשים שעובדים פחות מ 9 שעות. חלקם מרויחים יותר וחלקם פחות ואת החשבון של השכר עדיין אתה צריך לעשות כולל הזמן שלוקח לך להגיע בלי קשר איך הבוס קורא לזה.

 

אם פינדר לצורך העניין יכול לעבוד ליד הבית 9 שעות ב 1000 שקל לחודש או לעבוד 9 שעות בתל אביב בשביל 1500 אז השכר שלו ביחס לזמן שהוא משקיע גבוה יותר בתל אביב אבל אם בתל אביב היה מקבל 1100 עדיף לו לעבוד שעות נוספות ליד הבית.

זה שמישהו נדרש לעבוד 12 שעות ביום, זו בעיה. בוודאי שיש אנשים שזו המציאות שלהם בכל תחום. אבל אין מה לדבר על זה במונחים של העדפות או משהו כזה. זה דבר רע, שבא על חשבון דברים אחרים. ולכן אם לאדם יש האפשרות לבחור האם לבזבז 12 שעות ביום על עבודה, כולל יוממות, או רק 10 - אם אין הבדל ענק בתנאים - אני חושב שזה די ברור שללכת על משרה גורמת לך לאבד זמן ניכר מהחיים שלך זו טעות.

 

יום עבודה בישראל הוא 8 או 9 שעות. יש אנשים שעובדים פחות. אני עבדתי בעבר 80% משרה. אנחנו לא מדברים על זה. מדברים על משרה מלאה. ואולי יש יוצאים מהכלל, לא יודע, אבל בכלליות אני לא חושב שתמצא הרבה מעסיקים שיאפשרו לעובד להגיד שה-3 שעות בדרכים זה בעצם חלק מה8-9 שעות שהוא חייב לתת ביום. וברור גם למה. זה לא אמיתי. ולכן אני חושש שהסיפור של ספריאל על עבודה מהרכבת הוא קצת בעייתי. זה לא עבודה מהרכבת במקום המשרד. זה בנוסף למשרד. וכבר באמת עדיף לנהוג במצב כזה.

 

ומעל הכל: מעבר לכסף, יש ליוממות מחיר בריאותי ונפשי. גם אתה וגם ספריאל - שזה יותר מפתיע, כי הוא רופא - בוחרים להתעלם מזה. אבל הוא שם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@David32  שוב, צריך להסתכל בצורה יותר כוללנית.

שעות העבודה של הבכור שלי יחסית גמישות, כך שיהיה יום עבודה של 11 שעות (כולל זמן הנסיעה), ולמחרת הוא יוכל ללכת בבוקר לחדר הכושר ולהתחיל יותר מאוחר. אני חייב לדפוק שעון לא יאוחר מ-8 ולא לפני 4 (או שעה אחרת, לפי התוכנית השבועית), ואם אני מפספס בדקה אני רואה את זה בדו״ח הנוכחות (יש פיצוי אחר על עבודה נוספת, אבל הוא לא לפי שעות נוכחות).  אלה יתרונות וחסרונותֶשל המקצועות שבחרנו, וגם של דרך ההעסקה. יכולתי להחליט  לעבוד כרופא עצמאי, מה שהיה מגמיש את שעות העבודה, אבל היה מצריך התעסקות במנהלות שאני רוצה להמנע מהן. מעדיף לשבת מול חולים.

 

@שביט שוב, מה שאני מנסה להדגיש כל הזמן - כל ההחלטות האלה אינדיווידואליות לחלוטין. כשעברתי מעבודת בית חולים לעבודת מרפאה הייתי מתוסכל - הרי האקשן נמצא בבית החולים - עד שאחד הבנים, שהיה בערך בן 8, אמר ״איזה כיף, אבא בבית״. אז, כן עדיף להיות בבית 14 שעות ביממה, אבל לא תמיד זה מסתייע. אבל אם תמורת יוממות ארוכה אתה מקבל פיצוי בצורת הכרה בה כשעות עבודה, ואפשרות לעבוד חלק מהזמן מהבית עם אפס יוממות, זה עשוי להיות פיצוי נאה. ובמצב זה גם היוממות הממוצעת צונחת, כי אם היוממות 3 ימים בשבוע היא 3 שעות (מעגל מעלה) ויומיים אפס, זה הופך בממוצע שבועי לפחות משעתיים ביום, ואם חלק משעות אלה נספרות כשעות עבודה זה כבר סביר לגמרי.באני מכיר מעטים מאודבשמבלים בדרכים פחות משעה ביום.

 

המצב של @יבגניפ ש(חושב שהוא) נהנה מכל העולמות די חריג, ואני מעריך שהוא משלם בכל מיני צדדים אחרים, שמבחינתו הם משניים ומבחינת אחרים מרכזיים. כאמור - אישי לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

זה שמישהו נדרש לעבוד 12 שעות ביום, זו בעיה. בוודאי שיש אנשים שזו המציאות שלהם בכל תחום. אבל אין מה לדבר על זה במונחים של העדפות או משהו כזה. זה דבר רע, שבא על חשבון דברים אחרים. ולכן אם לאדם יש האפשרות לבחור האם לבזבז 12 שעות ביום על עבודה, כולל יוממות, או רק 10 - אם אין הבדל ענק בתנאים - אני חושב שזה די ברור שללכת על משרה גורמת לך לאבד זמן ניכר מהחיים שלך זו טעות.

 

יום עבודה בישראל הוא 8 או 9 שעות. יש אנשים שעובדים פחות. אני עבדתי בעבר 80% משרה. אנחנו לא מדברים על זה. מדברים על משרה מלאה. ואולי יש יוצאים מהכלל, לא יודע, אבל בכלליות אני לא חושב שתמצא הרבה מעסיקים שיאפשרו לעובד להגיד שה-3 שעות בדרכים זה בעצם חלק מה8-9 שעות שהוא חייב לתת ביום. וברור גם למה. זה לא אמיתי. ולכן אני חושש שהסיפור של ספריאל על עבודה מהרכבת הוא קצת בעייתי. זה לא עבודה מהרכבת במקום המשרד. זה בנוסף למשרד. וכבר באמת עדיף לנהוג במצב כזה.

 

ומעל הכל: מעבר לכסף, יש ליוממות מחיר בריאותי ונפשי. גם אתה וגם ספריאל - שזה יותר מפתיע, כי הוא רופא - בוחרים להתעלם מזה. אבל הוא שם.

המעסיק יכול לקרוא לזה 70% משרה ולשלם שכר כזה שזה כמו משרה מלאה (ועשיתי את זה עם מהנדס אלקטרוניקה שהגיע לאשקלון מרמת השרון. היה לו את הידע שהייתי צריך והוא התאים לי מבחינת האישיות ומה שהייתי צריך לתחום שאני לא מבין בו כלום).

 

ושוב, הכל שאלה של צרכים ויכולות. אחד יכול לבלוע 10% בשכר בשביל איכות חיים ואחר יעבוד מצאת החמה עד צאת הנשמה בשביל עוד 500 שקל כי בלעדיהם הוא קורס כלכלית.

 

כשיש לך את היכולות ברור שעדיף לעבוד שעה בשבוע בשביל 40,000 נטו כשמקום העבודה נמצא ממול לבית שלך.

 

ואני מקצין בכוונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...