Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ - רנו 5 טורבו 2 שנת 1983


elads
שימו לב! השרשור הזה בן 3108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יאשה, מאמינים מאמינים. אבל רוצים תמונה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתחילת / אמצע שנות ה- 90 היתה אחת חומה עם מדבקה צהובה (סוג של פסים נראה לי) באריאל.

היתה שייכת לבחור שאני מכיר ופוגש (לעיתים רחוקות) עד היום.

בזמנו שוחחנו על הרכב והוא חלק איתי חלק מהתסכולים (הטורבו התקלקל וכו...) היא היתה טסה (אולי היתה זו אשליה שכן לחברים אחרים היו ביאנקי, 127 וכדומה...).

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה בשיפוץ.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה, אתם מערבבים פה עדויות צפיה של רנו 5 טורבו 2 (שמהן אכן היו 3 בלבד והיום יש 2 בלבד, אחת יוצאה לפני המון שנים), רנו 5 טורבו ועוד כמה רנו 5 טורבו מנופחות.

 

ככל הידוע לי, ה 5 השחורה שנשרפה באיילון הייתה 5 טורבו מנופחת.

 

את הרכב הספציפי הזה עמדתי לקנות כאשר הוא היה בבעלות ג'קי מאוטו מיני, הרכב בזמנו היה מושבת בשל קלאצ' גמור.

אינטרנט לא היה, להזמין לבד חלקים מחו"ל היה קרוב לבילתי אפשרי והצעת המחיר שקיבלנו מקרסו למחירי חלפים בלבד הייתה 15K ש"ח, אז ויתרתי :-(

 

בכל מקרה, רכב מגניב ביותר, אני מאמין שפותח השרשור קיבל הלם כשנכנס לפורומים בחו"ל וראה בכמה נמכרים רכבים כאלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הידוע לי, ה 5 השחורה שנשרפה באיילון הייתה 5 טורבו מנופחת.

יכול להיות. אבל,

אני בסוף שנות ה-80 או תחילת ה-90 נהגתי (נהיגה אמיתית בנס הרים) עם רנו 5 טורבו 2 שחורה שהייתה בזמנו שייכת לטייס קרב מבסיס במרכז הארץ.

חוויה מאוד מעניינת הייתה הנהיגה בה (לעומת האלפא GTV מתוגברת שהייתה לי אז) , שינויי כיוון היו נעשים ע"י העברת משקל קדימה אחורה.

ע"מ לא לאבד אותה בתת היגוי היה חובה לבצע עזיבת מצערת לפני כול שינוי כיוון. אח"כ לחיצה בריאה על המצערת והיא הייתה כמו קרונית שומרת היטב על הקו.

אגב, התנהגות כזאת נתקלתי לאחר כמה שנים בהשתתפות בתחרויות קארטינג (במסלול פתוח ליד תחנת הרכבת בנתניה) עם קארט בעל 2 מנועים (מנועי 4 פעימות לא ה 2 פעימות המדהימים).

 

שורה סופית, מקנא בבעל הרכב !

כשיסתיים השיפוץ, ממליץ לאט לאט להכיר הרכב (במידה ותשאף להגיע למגבלות) אין לו ESP סלחן.

תהנה ובהצלחה בשיקום.

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשיסתיים השיפוץ, ממליץ לאט לאט להכיר הרכב

 

אלא אם פותח השרשור איש עשיר, צריך לשקול גם מכירה.

 

ראבאק, הרכבים האלה נסחרים במחירים דמיוניים!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידוע לי על כחולה,

ה 2 שהגיעו לארץ יובאו ע"י יבואן OZ RACING.

מענין אותי איך הרכב עומד בסטנדרטים עדכניים של ניהוג ספורטיבי מול רכבים מודרניים מקבילים.

 

הייתי מעדיף את הרנו טורבו1 על ה 2, מסיבות מובנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא אם פותח השרשור איש עשיר, צריך לשקול גם מכירה.

 

ראבאק, הרכבים האלה נסחרים במחירים דמיוניים!!!

אכן כן ! למעשה ליצירות מוטריות הגיל רק עושה טוב (גם לבעלים מבחינת מחיר)

הנה החלום שלי לייבוא :

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=222962863&cd=634886650090000000

רק הבעיה שאשתי "מארקת" אותי איך שאני מתחיל לדבר על זה ...

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מענין אותי איך הרכב עומד בסטנדרטים עדכניים של ניהוג ספורטיבי מול רכבים מודרניים מקבילים.

אין טעם להשוות .

S2000 , אימפרזה טורבו "טורפות אותה לארוחת בוקר" ....

אבל, שוב לא משווים ברמת הנהיגה המוחלטת אלא ברמת הרגש, נוסטלגיה ויחודיות.

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השחורה בזמנו הייתה שייכת לגקי מאוטו מיני שקנה אותה מבחור מחולון בשם דותן. שלאבא שלו היה מפעל צבעים באזור התעשייה. הרכב היה נוסע ובועט .לרנו השחורה היה קיט ניפוח שונה ורחב יותר ....הבחור שניפח אותו זה חבר פורום יקר.שיש לו גם רכב מיוחד מאד אלפא ספיידר הוא הביא את הקיט ניפוח מצרפת אחרי שהתהפך עם הרכב לואדי בדרך לאילת ובחור באמת טייס אבל לא בחיל האויר ...חחח הוא שיקם את האוטו עם הקיט ניפוח וצבע אותו לשחור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השחורה בזמנו ....לרנו השחורה היה קיט ניפוח שונה ורחב יותר ....הבחור שניפח אותו זה חבר פורום יקר....הוא שיקם את האוטו עם הקיט ניפוח וצבע אותו לשחור

 

 

לא הבנתי את השתלשלות העניינים, הוא כל הזמן היה שחור או שהתבלבלת באחד מהצבעים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3108 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...