Jump to content

אלברטו

  • הודעות

    76
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלברטו

  1. שלום לכולם חייב עצה למומחים סוף סוף מצאתי אגזוז אחורי משומש לחיפושית של 1976י בארהב ואפילו המחיר טוב חברת USPS שולחת אותו מארהב לישראל האם עלי לעשות הכנה כלשהיא? משרד התחבורה? אישורים למרות שזה מיועד לרכב אספנות אם רישיון והכול? בתודה
  2. אני זקוק לעזרה . אני זקוק לצה MOTEC M48 על מנת להעתיק אותה או לחילופין לקנות צמה ישנה תודה
  3. זה של חיפושית ומצאתי בחור חמד ממש ...במערב ראשון בשם הרשטיג ריתוכים נמצא בבית גירון ישר הבין את הסוגיה הפנים ולקח על עצמו אצ העבודה גם בתמחיר היה סבלני והגון בקיצור מומלץ
  4. היי חברים יקרים אני בתהליך שיפוץ ונדהמתי לגלות כי הסעפת יניקה סדוקה . מי מרתך יציקות אלונייום ? כמובן אחד משלנו שהתחביב שלנו מוכר לו . ולא כזה שיתן הצעת מחיר שיהיה יותר זול וכדאי להמציא מכונה בזמן ולחזור 40 שנה אחורה כדי לקנות חדש אני מאיזור המרכז תודה
  5. במילה אחת .....קטסטרופה אתה לא יכול ליבא מנוע. ניסיתי הרגו אותי ב7 מדורי גהינום אז לבסוף ויתרתי. אתה צריך לבקש בקשה אצל ברדה שהוא עצמו חצי אלוהים במשרד התחבורה וככה גם מחשיב את עצמו . לאחר מכן הוא ישלח אותך ליבואן שיאשר שאכן המנוע הזה שייך לרכב שלך ואחר כך אתה צריך הוכחה שיש לך רכב כזה ואחרי זה אתה צריך הוכחה כי המנוע שאתה מביא הוא אותו מנוע שמורכב לך ברכב ואחר כך אתה צריך להסביר למה את מייבא את המנוע ולשם מה?(כאילו מה לא מובן ) ואז לקנות מנוע לאחסן אותו בחו"ל לצלם את מספר המנוע ולבקש רשיון יבוא על פי אותו מספר מנוע . אז המוכר שלך תקוע עם המנוע שמכר עוד שבועיים - לא כולם מסכימים לשמור את המנוע ותתאר לך שברדה אחרי כל המאמץ הזה לא יאשר כמו שעשה לי וטענתו הייתה "לא נראה שחייב לייבא מנוע כזה מחו"ל " לך תתמודד עם זה .
  6. בגדול ובקטן. החישוב הכי קל בעולם תכפיל את מחיר האוטו ב2.5, והופה זה המחיר בארץ אוכלת יושביה. בכול מדינה מתוקנת רכבי אספנות זה תחביב כמו ספורט אז אין מכס ואין הגבלות ואין סחטנות אבל תמיד פריירים תמיד נהיה.
  7. ואואו.....אתה מגשים חלום של רובנו...בהצלחה המון המון פירגון
  8. היי חברים זקוק לעזרה.....האשה החליטה ואני בבעיה. לגברת פלפלת שלי יש סמסונג נוט 3 וכמובן תמיד אחרי מפגש בנות אני בצרות הפעם היא החליטה על LG-G3 עכשיו אני צריך להיות המוציא לפועל.....מישוהא מכיר חנות שעושה טריידאין לסמרטפון להחליף את הנוט 3 בLG או קונה או מוכר אני לא רוצה להתעסק עם יד 2 ופייסבוק ושאר מיני לוחות מטופשים אשמח לעזרה!! מידע!!! וסתם הצעות THANKS
  9. י אלברטו כתב: היי יוחאי הרכב הראשון שלי רנו 5 69-916-84 מעניין אם הוא חי עוד לא ידוע לי. אבל הייתי מנחש שלא היי יוחאי שאלתי מפני שלפני שנתיים כן ראיתי אותו ברחובות אבל לא הצלחתי להגיע לבעל הרכב העכשווי תודה
  10. היי יוחאי הרכב הראשון שלי רנו 5 69-916-84 מעניין אם הוא חי עוד
  11. ממש לא נכון . התקנה היא גורפת ההגבלה היא שנה לכלל הרכבים אספנות
  12. היי גדי ראשית העדפתי מנוע מושלם רק מפני שלא רציתי להיכנס לשיפוץ מנוע מושלם רציתי קצת לקצר את ההליכים. המנוע הוא לרכב מסוג 911 מודל 1976 זה מנוע 3 ליטר הסיבה לקיצור ההליכים נובעת רק משיקולים פיננסים לאחר שאלות ותהיות אצל כמה מבעלי המקצוע ה"ישרים " וה "אמינים " כולם חשבו שאני סוג של מכרה זהב על שני רגליים מאד חרה לי הנושא לכן פניתי ליבוא מנוע מושלם גם פה נוכחתי לדעת שיש סוג של רפובליקת בננות ...לפי דעתי זו גם הסיבה שבעלי מקצוע מתעשרים על חשבון הלקוח הם יודעים את הקשיים שמערימים ומניחים מכך שאין ברירה אלא להשתמש בשירותיהם בכול צד שתבחר בין עם ליבוא מנוע מושלם או לתקן את שלך
  13. מנחם ידידי אני כעת באמצע שיפוץ פורשה ישנה גם אני זקוק למנוע - או יותר נכון לרשיון יבוא עבור מנוע מארה"ב אולם הבירוקרטיה הרגה אותי לאחר יותר מ10 מפגשים עם משרד התחבורה - בקשות שונות לגורמים שונים במשרד התחבורה ושאלות רבות על השאלה הפשוטה ביותר למה אני לא יכול לקנות מנוע וארה"ב ולהביא אותו למה למען השם אני צריך להתחנן להתרפס ולנסות להיות נחמד לאנשים שלא מוכנים להבין את מהות התחביב שלי למה אני צריך להסביר לכל פקיד זוטר לכל עובד מדינה במשרד התחבורה על כוונותי לייבא מנוע לרכב אספנות למה פקידים משרד התחבורה מתהדרים בנוצות של התחדשות ובעצם הםמנסים לעכב להרע ולנסות להתיש אותך. לא יודע את התשובה לשאלה שלך ,אך אפשר לקבל רשיון יבוא גם אני עסוק בה . כנראה רפובליקת בננות היא התשובה היותר מדוייקת למחדלים במשרד התחבודה ובמדינת ישראל
  14. אני מחפש את הרנו 5 הראשונה שלי מספר 69-916-84 אשמח לדעת אם היא עדיין בחיים מת לקנות אותה חזרה
  15. במילה אחת - טינו אזור התעשיה חולון מאד מאד יקר אבל גם מאד מאד איכותי הוא בונה הכול מחדש פחח OLD SCHOOL ללא צבע רק עבודת פחחות והכנה
  16. מקומות שבהם ניתן לעשות ניקוי חול לגנטים? באיזור גוש דן תודה
  17. לרגל ביטול פרוייקט למכירה זוג כסאות של ספארקו דרוש תיקון בד קל במושב נהג צד שמאל 2500 שקל -גמיש מוטי 052-3055546
  18. אין בעיה אני אישית הזמנתי מEBAY רדיאטור אלומיניום לפני פחות משנה הגיע עד הבית ללא מכס ללא בעיות מבחינת החלקי החילוף המורשים גם אין בעיה עלות אפסית לעומת בניה בארץ אל חשש
  19. דדוקא קצת אני הזמנתי שני גומיות לקדמי ולאחורי לא היה בעיה בדואר זה הגיע אלי עד הסניף המקומי אבל.... רצו מכס שילמתי על 162 יורו תוספת בארץ של 320 שקל למה ...אלוהים יודע אם מי מתווכחים ...עם הקיר איך ענתה לי הפקידת דואר במבטא רוסי......רוצה לוקח לא רוצה מחזירה לדואר
  20. אין ישועה?
  21. שלום לכולם הבנתי שההגבלות על העברת בעלות ברכב אספנות שונה לשנה אחת בלבד האם ידוע לאגף המכס על התהליך הזה מישהוא ניסה להעביר בעלות מאז? האם יצאה הוראה כתובה? בתודה
  22. תודה לכול העוזרים אבל עדיין אין מוצא זה לא 4 צמיגים זה רק זוג אחורי ואני עדיין מחפש מוצא להישאר עם הגנט המקורי
  23. שלום לכול חברי הפורום מה עושים חיפשתי ניסיתי ומיציתי את כול האפשריות שלפי דעתי קיימות מה עושים? איפה מוצאים צמיגים לרכב? אני לפני סיום של רכב אספנות 1976 ואני זקוק לצמיגים ואין בארץ וגם בחו"ל אין לי נקודת אור. אני מחפש צמיג 245/45/15 לאור גודל הגנ'ט של 15 אין כבר למצוא צמיגים. כולם מציעים לי להעלות קוטר גנ'ט אבל אני לא רוצה הגנט המקורי הוא 15 אז נשארים ב15 אבן סלע אשמח לקבל המלצות את אתרים את מקומות בחו"ל והלוואי אפילו בארץ לצמיג כזה( כמובן שאני לא אפנה לרב עם יציעו לי צמיג שונה קצת אבל בקוטר 15) בתודה
  24. בחולון יש גם בחור מהטכניון בשם ניר נמצא באחד המוסכים ברחוב הבנאי גם הוא עושה בדיקות מעבדה. בחור נחמד מאד קצת OVER יסודי אבל ניתן לדבר איתו בהגיון
  25. תנסה את גרר 56 קוראים לבחור איתן אמין מאד ומקצועי מאד עזר לי המון פעמיים אפילו בלילות קרים כשכולם ישנו הנייד שלו 052-2529055 איתן
×
×
  • תוכן חדש...