היי חברים
זה לא אוטו יעודי לכביש . אני בונה רכב להשתולל בו במסלול שעשינו לבד כמה חברים מטורפים במושב עם אספלט והכול. אני בונה על שלדה של לנציה דלתה מנוע של קאפה עם טורבו ענק הרכב נוסע כבר אבל החום מנוע לאחר קצת לחיצות מתחמם מאד ואין אפשרות להגדיל לא את הרדיאטור ולכן פניתי למתנהול אבל המון הזהירו אותי מפני המשחק איתו והחתונה עם המיכל מאוחר..