Jump to content

אלברטו

  • הודעות

    76
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלברטו

  1. אכן יש רכב מדובאי בארץ. הבחור חובב אלפות מושבע יש בארץ אלפא ספיידר מיוחדת ושני חובבי האלפות הנ"ל עברו את מחסום הלאומי ויצאו למבחן דרכים מיוחד והכול התחיל דרך הפורום של ALFA BB
  2. ישנם המון טיונרים בענף.מי המומלץ ביותר למערכת ניהול מנוע אלטק תשבוחות או טענות.
  3. ראובן אשף אתה. מודה בטעות אנא סלח לי. כמו שאומרים עזר כנגדו.. שאפו
  4. דוגמניות אומנם קצת הזדקנו.אבל האלפא רק השתבחה. וחלקני פה אפילו ברשותם אלפא משובחת שאפילו פינפרינה היה מתהפך בקבר אם ידע מה ההשבחות עשו לאלפא.
  5. נשמע לי המוני מדי. אני לא מאמין שיבואו באמת חברי פורום רק בגלל נוכחות של שוטרים אשר לבטח חצלמו את האירוע במספרים גלויים
  6. היי חברים זה לא אוטו יעודי לכביש . אני בונה רכב להשתולל בו במסלול שעשינו לבד כמה חברים מטורפים במושב עם אספלט והכול. אני בונה על שלדה של לנציה דלתה מנוע של קאפה עם טורבו ענק הרכב נוסע כבר אבל החום מנוע לאחר קצת לחיצות מתחמם מאד ואין אפשרות להגדיל לא את הרדיאטור ולכן פניתי למתנהול אבל המון הזהירו אותי מפני המשחק איתו והחתונה עם המיכל מאוחר..
  7. אני בונה רכב ומרוב בעלי מקצוע אני כבר מבולבל לכן אני פונה לחברי הפורום הנכבד. בגלל חוסר מקום אני נאלץ להרכיב אינטרקולור קטן והציעו לי להתקין קיט מתנול .אולם לאחר מספר שיחות שלי אם חברי הפורום הדעות מאוד חלוקות. אשמח לקבל רשמים מחברי שהרכיבו כבר. תודה
  8. דורש לצורך העברה של רכב אספנות ממוצע עגלת נגרר שאפשר להעלות עליה רכב כדי לשנע אותו ממקום למקום אשמח לכול עזרה כולל עגלת נגרר כזו לקנייה האם קיימת עגלת אספנות?אפשר למצוא עגלת אספנות האם החוקים על עגלת אספנות תקפים כמו רכב אספנות? תודה אלברטו
  9. רפי?.....יש סודות בחברה....ככה אתה מתייחס לחברים.....נו נו נו אחרי כול מה שבניתי לך לגולייטה.....נו נו נו ניפגעתי
  10. גם אני ממליץ על איתן סבלני רגוע היחידי שדואג לא לפגוע בתחתית הרכב ביחוד שמכוניות נמוכות וגם במחירים הוא מפתיע לרוב לטובה
  11. ואני לתומי ראיתי וחשבתי אחיזת עיניים...גדול.....כבוד למועדון שהתחיל מכלום ועלה לגדולות
  12. וואלה הצלחת בדיוק יש לי אחת כזו אבל אני דורש פחות!!!!! 750 שקל בלבד יד ראשונה .צבע ראשון 5000 קילומטר בלבד מדהימה והיא רק שלך !!! במניעה ונוסעת מצבר חדש פרטית מרופא בעל חנות מכולת!!!
  13. מערכת מולטי מדיה של חברת KENWOOD לפני פחות מחודש מערכת 2 DIN כולל הכול בלוטס GPS של IGO הכול הכול מכשיר מעולה דגם 5020 של היבואן ניפון אבל בסוף מסתבר כי אסור לי להרכיב את המערכת על רכב לייסינג כי הוא שייך לחברה אני מעוניין למכור אותו הכול חדש חדש בקופסאות מעולם לא ניפתח כולל אחריות של היבואן ....סתם אכלתי אותה אני רוצה עלייה 5500 שקל זה עלה יותר אני מעוניין להחזיר לפחות חצי מההשקעה שלי מוטי 052-3055546
  14. בהחלט!!!!אני מסכים מאד עם ראובן כול הכבוד לגולן לכול יפי הנפש קל להיות צופה מהצד ולתת ביקורות על אנשים אשר במו ידיהם מצליחים להתעלות ולהציל ולשקם מכונית אחת שהיא בשבילם עולם ומלואו ישר כח גולן תמשיך כך ותתעלה על כולם כמו שאתה מצליח אני מאחל לך המון המון שנים של טיפול ושיפוץ מכוניות ושכולם סלח לי על הביטוי ......יאכלו את הלב.... כול הכבוד
  15. למכירה גנטים 16 אינטש שחורים עם פס אדום RED LIPE במצב מעולה כולל צמיגים חדשים בקושי נסעו מרחק ברגים 4Xלצרפתיות וגם הונדות וגם סיאט 4X 104 וגם 4X100 מחיר 2500 שקל בלבד
  16. אלברטו

    מכשיר 9G

    עדיין אקטואלי...גמיש אבל לא נדיה קומנצי...
  17. למכירה למבינים בלבד מכשיר G9 דבל דין כולל GPS חדש חדש מעולם לא הורכב 5500 שקל בלבד מוטי 052-3055546
  18. למכירה GPS 4.3 אינטש של חברת NOVOGO חדש חדש מעולם לא ניפתח עם תוכנה של IGO 8 מחיר מציאה 550 שקל מוטי 052-3055546
  19. נוסף גם מכשיר MP של קנווד משומש במצב חדש 300 שקל מערכת הזרקה מושלמת של אונו טורבו דור 1-רק 1000 שקל
  20. למכירה GPS של QUE כולל מפת ניווט של IGO8חדש חדש מעולם לא השתמשו בו עדיין באריזה המקורית כולל ספח עדכון לשנה הבאה-700 שקל מוטי 052-3055546
  21. למכירה GPS חדש של חברת QUE דגם NQ-500 חדש חדש מעולם לא נפתח עדיין בקופסא המקוריות כולל אחריות למכשיר תוכנה חוקית של IGO מחיר זנות ממש 900 שקל בלבד מוטי 052-3055546
  22. למכירה וסת FSE מתכוונן אונברסלי -רק 200 שקל כמו כן יש פורק דמוי גריידי במצב מעולה רק 350 שקל 4 מזרקים 330 CC התנגדות נמוכה רק 500 שקל רדיו דיסק פנסוניק MP3 רק 400 שקל מוטי 052-3055546
  23. נוסף עוד ונטות ספאל מידות שונות 250 למנוע יש גם מערכת שמע רדיו דיסק פנסוניק MP
  24. עדיין אקטואלי....גמיש
  25. למכירה לכול מטרה וביחוד לאימפרסות אינטרקולור חזית מותאם לסוברו אבל יכול לשמש לכול מטרה בנוי ל400 סוסים מידות 65 ס"מ אורך 18 ס"מ רוחב עובי 7 ס"מ כניסה ויציאה 2.5 אינטש במצב מעולה כמעט חדש לגמרי מחיר רק 1000 שקל מוטי 052-3055546
×
×
  • תוכן חדש...