מנחם ידידי
אני כעת באמצע שיפוץ פורשה ישנה גם אני זקוק למנוע - או יותר נכון לרשיון יבוא עבור מנוע מארה"ב אולם הבירוקרטיה הרגה אותי לאחר יותר מ10 מפגשים עם משרד התחבורה - בקשות שונות לגורמים שונים במשרד התחבורה ושאלות רבות על השאלה הפשוטה ביותר למה אני לא יכול לקנות מנוע וארה"ב ולהביא אותו למה למען השם אני צריך להתחנן להתרפס ולנסות להיות נחמד לאנשים שלא מוכנים להבין את מהות התחביב שלי למה אני צריך להסביר לכל פקיד זוטר לכל עובד מדינה במשרד התחבורה על כוונותי לייבא מנוע לרכב אספנות למה פקידים משרד התחבורה מתהדרים בנוצות של התחדשות ובעצם הםמנסים לעכב להרע ולנסות להתיש אותך. לא יודע את התשובה לשאלה שלך ,אך אפשר לקבל רשיון יבוא גם אני עסוק בה .
כנראה רפובליקת בננות היא התשובה היותר מדוייקת למחדלים במשרד התחבודה ובמדינת ישראל