Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ - רנו 5 טורבו 2 שנת 1983


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעד - שאפו!

 

שמח שהגעת לשיפוץ הפנינה הזו. ואיזה כיף לנו שבחרת לפרסם...יהיה מעניין ואין לי ספק שברמה גבוהה ביותר!

 

 

אני מאמין שפותח השרשור קיבל הלם כשנכנס לפורומים בחו"ל וראה בכמה נמכרים רכבים כאלה.

 

אני דווקא ממש לא מאמין כך... :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כזאת כמות של פרגונים - לא זכורה לי.

יחד עם זאת, שים לב כמה תקוות תולים בך כולם, תשתדל לא לאכזב... :wink:

 

בהצלחה רבה בשיפוץ ובשיחזור!

 

אגב, אם אפשר לשאול שאלה לא מנומסת, מאחר שבאגירה העלה את נושא השווי של הרכב בעולם (אכן, מדהים).

אם תוכל לספק את הסקרנות: בכמה קנית אותו, ולפני כמה זמן?

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה ובקלות.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

הפכתי להיות עוקב אדוק אחרי השרשור.

קלאסיקה מודרנית אמיתית!

 

אפילו למש' קרסו אין רכב כזה,ותאמינו לי,יש להם כמה פנינות צרפתיות מהתקופה.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

איזה קסם.

 

פנינה אמיתית.

 

מאיפה משיגים חלקים? בעיקר חלקי פלסטיק?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ברור שיודעים, אבל משתוקקים שתספר לנו...:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום לכולם

 

תודה על הפירגון והמעקב. המוטיבציה לעשות את השיפוץ על הצד הטוב ביותר קיימת. ימים יגידו. עשיתי כמה פרוייקטים בעבר, הרנו מיוחדת, אבל לא אמורה להיות מסובכת לעומת פעמים קודמות.

 

התהליך יהיה ארוך ויהיו זמנים בהם העידכונים יהיו בקצב איטי. סבלנות בבקשה.

 

אם אפשר בלי שאלות כמה עלה\עולה, מוכר, בחו"ל זה עולה כך וכך ודומות. בואו נשאיר את השיקול הכלכלי מחוץ לשירשור.

 

אין טורבו 1 בישראל, ויבוא הופך ללא ראלי כאשר הרכב עולה כ 50 אלף דולר לפני מיסים.

 

החלקים (לפחות מספר לא מבוטל) הם מרנו 5 רגילה, מקצתם מרנו 5 אלפין והשאר ייחודיים לרכב. באם צריך ליבא חלקים מסויימים, גם זאת נעשה. אני בטוח שניתקע במקומות מסויימים, אבל בכל זאת יוצרו למעלה מ-4000 רכבים בגירסה 1 ו- 2, כך שהחלקים מסתובבים. האמינו לי יש לי ניסיון עם רכבים מסדרות הרבה יותר מוגבלות, יהיה בסדר.

 

כרגע אנחנו מנקים בחול וצובעים את חלקי המיתלים שפורקו. תמונות בהקדם.

 

שנה אזרחית טובה.

 

אלעד

פורסם
אין טורבו 1 בישראל, ויבוא הופך ללא ראלי כאשר הרכב עולה כ 50 אלף דולר לפני מיסים.

 

למה לא ריאלי, זה יוצא כולה 700K ש"ח :shock2:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שלום לכולם

 

תודה על הפירגון והמעקב. המוטיבציה לעשות את השיפוץ על הצד הטוב ביותר קיימת. ימים יגידו. עשיתי כמה פרוייקטים בעבר, הרנו מיוחדת, אבל לא אמורה להיות מסובכת לעומת פעמים קודמות.

 

אלעד

 

הפתעת אותי... ממך ציפיתי ל: 

 

Lancia_Rally_037_Stradale_02.jpg

 

או ל:

 

28-LANCIA-STRATOS-Beste%20Autos.jpg

 

:-D

 

בהצלחה בכל מקרה...

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

 

אם אפשר בלי שאלות כמה עלה\עולה, מוכר, בחו"ל זה עולה כך וכך ודומות. בואו נשאיר את השיקול הכלכלי מחוץ לשירשור.

כן כן רק בישראל ,"כמה עלה","כמה עולה" ,"בואנה כל הכבוד מה אתה עובד" ,ארץ ישראל שלנו בהחלט מדינה שכולם נכנסים לנו לכיס ,ועוד נעלבים שאתה אומר להם שזה לא רלוונטי מבחינתם כמה עלה "יאללה מה שאלתי ".

ששואלים אותי כמה עלה האוטו אני מקבל סעיף שמיעה ולא מגיב.

 

 

 

פורסם

צודק, צרפתיות לא עושות לי את זה אני בדרך כלל! אבל בכל זאת אחרי גיימס בונד בסרט ״never say never again" והמרדף המטורף הייתי מוקסם :

http://m.youtube.com/watch?v=WBn4Fd4YCo8

 

ד״א עם כבר אז זאת יותר הולמת. חלום מדהים:

 

tumblr_mcbn3xGLJu1r2ag2vo1_1280.jpg

 

אלעד

פורסם

הבן אדם שיפץ רכבים שיוצרו 2 או 3 מהם אי פעם, ואתם טוענים שיתקשה לשפץ רכב סדרתי שכזה?!

 

אלעד, המון בהצלחה ותמשיך לעדכן אותנו.

משכנתא זה קל

פורסם

תענוג של שרשור, תענוג של רכב [ יצא לי לשבת בלבנה המנופחת מאוד].

 

הקסם הצרפתי זה משהו מיוחד...

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם
צודק, צרפתיות לא עושות לי את זה אני בדרך כלל! אבל בכל זאת אחרי גיימס בונד בסרט ״never say never again" והמרדף המטורף הייתי מוקסם :

http://m.youtube.com/watch?v=WBn4Fd4YCo8

 

ד״א עם כבר אז זאת יותר הולמת. חלום מדהים:

 

tumblr_mcbn3xGLJu1r2ag2vo1_1280.jpg

 

אלעד

 

מזכירה לי את הפתיחה של ה205T16


×
×
  • תוכן חדש...