Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

השבוע הייתי במוסך אוטו דיפו בבילו רחובות לטיפול עם הYRV של ביתי.

נתבשרתי כב20.1.13 לערך יסגור המוסך את שעריו

(ימשיכו למכור בבילו סנטר צמיגים ומצברים אבל לא טיפולים)

אני שמטפל מאז שנת 1998 במוסך אוטודיפו התאכזבתי קשות!

המוסך נתן לי שקט נפשי-לא ניסו לדחוף לי טיפול או תיקון שלא רציתי,

מחירי החלפת השמן עמדו על 80 ש"ח להחלפה ,כאשר קניתי מהם תמיד שמן ברמה גבוהה, ואת המסננים

המקוריים קניתי והבאתי מרחוב המסגר-ועמדתי ליד המכונאי ,וראיתי את כל העבודה מתבצעת לנגד עיניי.

עכשיו אני נותר ללא מוסך לטיפולים.

דרך אגב בYRV של ביתי בצעתי

-החלפת ברקסים קדמיים ואחוריים כולל חריטת אחוריים.

החלפת שמן 5W30 של ROWE סינטטיSM(מסנן שמן מקורי הבאתי לבד)

-החלפת רצועת מנוע(בYRV רצועה אחת ארוכה)

-החלפת שתי נורות אחוריות.

כל זה עלה לי 1400 ש"ח עם עבודה ברמה גבוהה תודות ליוסי המכונאי(יקר? מה דעתכם).

שילמתי 500 ש"ח מתוך הסכום עם תווי קניה שופרסל(כרטיס)

עכשיו שנפרדים אני שואל -היכן ניתן למצוא מוסך המתיר לי להביא מסנן שמן מקורי ,

מחליף לי לשמן סינטטי איכותי וכל זה ב280 ש"ח בלבד?(כולל המסנן)

מי שמכיר מוסך כזה באזור ראשל"צ מוזמן לכתוב.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

לא חסר, אצל אורן שירותי רכב בחולון ראיתי במו עיניי אנשים וחברי פורום מביאים חלקים שלהם ומשלמים רק על עבודה.

אישית אני מטפל שם ומרוצה גם מהמחירים וגם מהשירות.

 

הייתי ממליץ לך לשלוח לו הודעה פרטית, הוא חבר פורום וותיק ונימצא פה בתדירות גבוהה.

 

בכול מקרה זו המלצתי האישית, אני גר ברחובות ומעדיף לנסוע עד חולון בשביל הטיפולים אצל אורן.

×
×
  • תוכן חדש...