Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לרכוש 206cc נפח 2.0 ידנית שנת 2002 בימים הקרובים וברצוני לשאול מספר שאלות .

1.מהי צריכת הדלק העירונית של הרכב.

2.איך היא מבחינת אחיזת הכביש וההיגוי.

ובכללי עוד מידע שיכול לשמש אותי ...

תודה מראש לעוזרים , אשמח לקבל מידע מאנשים שבאמת מכירים את הרכב ולא משמועות... :lol::wink:

__________

(Oo\===/oO)

Mercedes c240

Seat leon 1.8 2002

פורסם

בקשר לשילדה איני יודע, יש לי gti, מנוע חמוד מאוד, זריז , מטפס יפה לסלד גבוהה, חזק לדעתי, רק תבדוק את המחלה שלהם שזה הגג הניפתח.

צרפתי זה הכי אחי

פורסם

מבחינת שילוב מנוע וגיר - זה המבוקש בנפח 2.0 בשילוב עם גיר ידני - הוא היחיד שעוד שאיכשהו עובד.

השילובים האחרים פשוט מרגישים כבדים, מסורבלים ולא מתאימים לרכב הזה.

 

הרכב הזה הוא נחמד, אבל 206GTI הוא לא.

בסה"כ מדובר ברכב חביב בהחלט, עם שיק - אבל ללא כל יומרנות ספורטיבית.

בדוק את מצב הגג (גג קשיח - ייתרון ענק של הרכב הזה, שאל את בעלי המיאטות) טרם הקניה, בקש היסטוריית טיפולים מסודרת ואם נעשו חלטורות של חשמל ברכב.

 

בהצלחה,

אלי.

×
×
  • תוכן חדש...