Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הטורק בגיר האוטומט מפיק חום רב.

במרבית הפרייבטים (ללא ביצוע שינויים) פיזור חום זה נעשה לנוזל הקירור של המנוע באמצעות "חליל" שמורכב בתחתית הרדיאטור.

קוואליר אוטומטיות מהסדרות הישנות התחממו ומתחממות בטיפוס מעלה ארוך ביום חם בעומס מלא (עם מזגן כמובן).

 

בדגם שלך (לא מכיר אותו) ייתכן שפתרו בעיה מובנת זאת ע"י הפרדת קולר או רדיאטור בתפוקת הסעת חום גדולה יותר.

יותר סביר להניח "שפתרו" כמו מרבית היצרנים ע"י התקנת מחוון ורגש לא לינארים.

כלומר, תזזות המחוג אופטימית ולא מציגה הטמפ' האמיתית (עד לרגע שהטמפ' גבוה מאוד ואז יש תזוזה משמעותית לכיוון הקו האדום).

 

עוד אופציה, שאתה שולט נכון במצערת ובבורר ההילוכים (בטיפוס בעליות) כך שהטורק נעול ובמצב זה החום המופק קטן משמעותי.

 

רענן

 

כמה שאלות:

מתי בעצם הטורק לא נעול? (לדעתי, כל הזמן שאתה במצב תאוצה).

האם יש בלאי כאשר הטורק לא נעול? (כאילו, אם זה בעליה ממושכת לדוגמא).

 

אצלי (קוואליר 3 הילוכים אוטומט) בהרבה עליות צריך להגביל את ההילוך.

(והבעיית חום, כמעט ולא מופיעה אצלי, בגלל שיש לי איזה בעיה שהוונטה נדלקת אחרי כמה דקות נסיעה (נדלק צ'ק-אנג'ין).

 

אחת הבעיות בגיר הזה, ובעוד הרבה גירים אוטומטיים, בבלימה למשל, צריך ללחוץ חזק יותר על הבלמים, מאשר מבגיר ידני.

(ומפה שהגיר בחיים לא משתחרר מהמנוע (גם בN), ובגלל זה יש צריכת דלק גבוהה יותר).

(מי שחושב שטעיתי, בNהגיר מחובר עדיין למנוע, ב406 שהייתה לי, אני זוכר שיום אחד העלנו אותה לליפט על N, והגלגלים הסתובבו, אבל היה גם קל מאוד לעצור אותם).

×
×
  • תוכן חדש...