Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הבעיה שקיימת באוטו?

 

קלאץ' מחליק?

דוושה קשה?

רועד?

הילוכים לא נכנסים?

 

מי קבע שצריך להחליף קלאץ'?

 

 

פורסם
אז זהו שהתקשרתי והם לא נותנים הצעות בטלפון!?!?!

לגבי למה הוחלף הקלאץ? אין לי מושג זה קרה אצל הבעלים הקודמים! אומנם ביררתי אם המוסך באת הקניה. ולטענתו שזה אופיני לרכב הנל.. ועוד הסברים כאלו ואחרים מאנשים מביני עניין שהמנוע חזק ובזמן תחילת הנסיעה אנשים לוחצים הרבה על הגז..

 

זה אופייני לרכב הנ"ל שקלאץ' מוחלף אחרי 20000 ק"מ? זו תשובה אמיתית שקיבלת מהמוסך? היית צריך להקליט אותם...

וכן, מנוע ה-1.0 ל' 60 ומשהו כ"ס הוא באמת אימתני מאין כמוהו ומחסל קלאצ'ים ידוע :roll:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חברה על תרדו אלי.. אני לא מכונאי וא משהו דומה!

כן זה התשובה שקיבלתי מהמוסך (לא זה שאני מטפל בו).

הבעיה ברכב היא שהקלץ קשששה, וכאשר נותנים גז בזמן שיחרור הדבשה הרכב קופץ ולא משתחרר חלק! חוץ מיזה אין בעיה בהילוכים והקלאץ לא מחליק!

חברה אני שואל בירצינות אם איזו תענה לבוא למוסך?

פורסם

לא יורדים עליך.

 

לך למוסך אחר (מורשה יבואן כמובן) ובקש שיבדקו את הקלאץ' (אל תגיד להם כלום על ההיסטוריה של הרכב). אם יגידו לך שאין בעיה, נסה למצוא מישהו אחר עם אלטו ידנית (יש כאן בפורום) ולעשות השוואה בין המכוניות. אם יגידו שיש בעיה, ספר להם על כך שהקלאץ' הוחלף לפני פחות מ-20000 ק"מ ותעמוד על כך שלא ייתכן שקלאצ'ים מוחלפים באוטו הזה כל 20000 ק"מ ושהלקוח צריך לשאת בעלות.

 

 

אגב, בדוק עם אשתך אם היא נוסעת כשרגל שמאל מונחת על הקלאץ' - זה מחסל קלאצ'ים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ידוע.. לא היא לא כבר בדקתי את זה מהרכב הראשון שלה!

טוב עכשיו נשאר לבדוק למי יש כאן אלטו והוא מהצפון (חיפה עפולה יוקנעם).

×
×
  • תוכן חדש...