Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהם רשימת הרכבים הפשוטים ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יאללה די עם הסטיגמות, איכות נמוכה והרכבים האלו שורדים כמו לא יודע מה.

אולי לא החומרים הכי איכותיים ונעימים, אבל הם עמידים בכל.

 

שלא נדבר על זה שהקוריאניות העכשוויות לא נופלות מהמתחרות שלהן מיפן או אירופה באיכות החומרים בדגמים רבים.

מה שתגיד :lol:.

רק הישראלים חושבים כך, וכידוע עם חכם אנחנו לא וגם לא היינו מעולם.

פורסם
מה שתגיד :lol:.

רק הישראלים חושבים כך, וכידוע עם חכם אנחנו לא וגם לא היינו מעולם.

אם הישראלים היו חכמים, כנראה שרוב הרכבים פה היו מתאימים לצרכים של האנשים.

אני אוהב את המודל המערב אירופאי, כל אחד קונה אוטו לפי הצרכים שלו. זוג עם ילד אפילו מסתפקים במשפחתית 3 דלתות.

רק בארץ כל אחד שיש לו ילד חייב רכב סדאן משפחתי, כאילו שעם מכונית סופר מיני כמו i20 או קליאו אי אפשר להסיע ילד.

 

אני בטוח שבקליאו שלי, בבגאז' תכנס עגלה, ויהיה אפשר לחגור את הילד בכיף ובנוחות.

לא אמרתי לרכוש אלטו או C1, אבל סופר מיני תספיק בהחלט.

 

ועוד משהו שאני אוהב באירופה - הרבה רמות גימור, הרבה דיזל והרבה ידני.

רק פה בארץ מתעקשים כמו מפגרים על אוטומט, ועל מנוע 1.6, כל צעיר חייב אוטו משפחתי (למה?), דברים מפגרים ובלתי מובנים.

 

וחוץ מזה, יונדאי תפסה נתח שוק מאוד יפה באירופה עם הi30. אירופאים מספיק חכמים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

באירופה אפשר להסתמך על תחבורה ציבורית, ובערים הגדולות עדיף להמנע משימוש ברכב הפרטי.

עלות רכישת רכב (ובעקבות זאת אחזקתו) - הרבה יותר נמוכה באירופה. בעקבות זאת הגיל הממוצע של רכב באירופה נמוך משמעותית מאשר בארץ.

עניין ההילוכים הידניים לעומת האוטומטיים - אין לי הסבר ברור, אבל כנראה שהישראלי מפונק - דורש מזגן, הילוכים אוטומטיים, ופינוקים מסוג זה מצריכים מנועים יותר חזקים. מסביר מדוע הדגמים שנמכרים באירופה עם מנועי 1400 סמ"ק נמכרים בארף עם מנועי 1600. בתאם לכך גם רכבי סופרמיני בארץ זקוקים למנועים יותר חזקים מאשר באירופה.

לי נראה שהסיבה שבארץ התרגלנו למשפחתית 1600 היא הסופארו ליאונה DL: עד שנות ה-80 לא היה בארץ רכב דומיננטי, אבל כאשר הסובארו השתלטה על השוק, כנראה בזכות יחס עלות לתמורה טוב במיוחד, עם ישראל התרגל לרכב מרווח, וכאשר מדרגת המס של 1300 סמ"ק חוסלה והדגם החל להגיע עם מנוע בנפח סביר זה הפך לסטנדרט.

לגבי הקליו שלך - אמנם יש לה בגאז' מכובד יחסית לסופרמיני (ואני אוסיף ואומר - גידלתי 3 ילדים עם סופרמיני שכללו רנו 14, שקודה פייבוריט ויונדאי אקסנט) - אבל מבחינת כוח היא חלשה מאוד. אני מדבר עם נסיוני עם רכב דומה, לא בארץ. בוא נאמר - כחיפאי, בודאי בעל משפחה, לא הייתי נוגע בה. כרווק במישור החוף כנראה שהיא היתה אופציה סבירה - אם כי אישית לא הייתי בוחר בה מכמה סיבות אחרות. גם רכב 3 דלתות לא מתאים למשפחה - פשוט מאוד לא נוח להכנס ולצאת מהספסל האחורי ויש גם בעית בטיחות. עכשיו אני מדבר מנקודתה מבט של ילד שגדל במשפחה עם רכבי 3 דלתות, וגם הספיק לנהוג על כאלה עם יותר נוסע אחד.

ולגבי נתח השוק של הקוריאניות - הדוחות החודשיים במדורי הרכב אומרים הכל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם הישראלים היו חכמים, כנראה שרוב הרכבים פה היו מתאימים לצרכים של האנשים.

אני אוהב את המודל המערב אירופאי, כל אחד קונה אוטו לפי הצרכים שלו. זוג עם ילד אפילו מסתפקים במשפחתית 3 דלתות.

רק בארץ כל אחד שיש לו ילד חייב רכב סדאן משפחתי, כאילו שעם מכונית סופר מיני כמו i20 או קליאו אי אפשר להסיע ילד.

 

אני בטוח שבקליאו שלי, בבגאז' תכנס עגלה, ויהיה אפשר לחגור את הילד בכיף ובנוחות.

לא אמרתי לרכוש אלטו או C1, אבל סופר מיני תספיק בהחלט.

 

ועוד משהו שאני אוהב באירופה - הרבה רמות גימור, הרבה דיזל והרבה ידני.

רק פה בארץ מתעקשים כמו מפגרים על אוטומט, ועל מנוע 1.6, כל צעיר חייב אוטו משפחתי (למה?), דברים מפגרים ובלתי מובנים.

 

וחוץ מזה, יונדאי תפסה נתח שוק מאוד יפה באירופה עם הi30. אירופאים מספיק חכמים?

יש לי לקוח יפני שהתגייר והפך ליהודי, והוא מספר שהוא נולד בטיודה הייכן שממוקמים המשרדים של החברה והייכן שהכל התחיל.

שתי דברים הוא מספר על העיר הזאת.

אחד שכל מי שנוהג ברכב גרמני ולא בטיוטה המשטרה מקפידה עליו שבעתיים וכל מי שנוהג בטיוטה מוותרים לו.

דבר שני שכל מי שיש לו מספיק כסף כבר לא קונה טיוטה.

ולגביי יונדאי זה רכב לעניים האירופאים .

×
×
  • תוכן חדש...