Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב למשפחה בעלת 5 נפשות, 100-130K.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, נכון להיום אנו מתניידים ביונדאי טוסון 2009, ששירת אותנו נאמנה ועדיין כך.

הבעיה הרצינית והיחידה שלו, זו צריכת הדלק הלא הגיונית (6-7 קמ"ל).

 

 

אז מחפשים רכב חדש/משומש, משפחתי. תחילה חשבנו על היברידית, אבל המחיר של הפריוס בארץ הזוי.

בגלל תנאי ההלוואת, תחום המחיר הוא 120K-130 לחדש ואם מדובר במשומש ( עדיף ) אז עד 100K.

 

דגשים:

1) צריכת דלק, מדובר ברכב שיעשה 20-25K ק"מ בשנה, לכן חשוב חסכון משמעותי בהוצאות.

2) שמירת ערך - חושבים גם לרחוק ( מה שלא עשינו ברכישה האחרונה)

3) אמינות.

4) מרווח מספיק ל5 נפשות ( 3 מבוגרים ועוד 2 נערים).

 

תודה רבה. דור.

פורסם

במקום להחליף ולספוג את מלוא ירידת הערך - הייתי שוקל התקנת מערכת לנסיעה בגז.

 

(בהנחה שהחניה בבית/בעבודה אינה תת-קרקעית, ושאתם לא מבלים בקניונים יותר מדי)

 

אם זה לא מקובל עליך - הייתי שוקל את הרנו מגאן דיזל סטיישן.

 

(באשר לשמירת ערך - המושג הזה די נמחק בשוק המשומשות המקומי)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

- התקנת מערכת גז, מעניין לא חשבתי על זה. אני אעלה את ההצעה הזו.

- לגבי ירידת ערך, אתה מציע לא לייעץ לעניין חשיבות בכלל?

- לגבי המגאן יש בעיה עם העיצוב ( לא יפה לטעמנו ).

פורסם

אכן לעניות דעתי אין לקחת את נושא שמירת הערך בחשבון (כמעט) בכלל.

 

אם יש לכם דרישות צנועות בכל הקשור לתא המטען - יתכן שטויוטה אוריס הברידית יכולה להתאים.

 

אם היא מדי קטנה לכם - תוכלו לחפש סקודה סופרב משומשת שהיא מאד מרווחת וגם חסכונית. (בגרסת הבנזין ובודאי בגרסת הדיזל שנראה שהיא מחוץ לתקציבכם)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום דור

 

המלצתי היא לבדוק את היונדאי I30CW תא המטען שלה מאוד מרווח והרכב סחיר מאוד בשוק ,זהו רכב אמין מאוד והרבה יותר חסכוני ממה שהתנהלתם איתו עד כה(;-) מול הטוסון – כמעט כל רכב יהווה שיפור עצום בצריכת הדלק).

 

בתקציב שלך תוכל למצוא רכב כזה באחת מחברות הליסינג במצב טוב בשנתון 2011 לפחות.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...