Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שקראתי בעיון רב יש לציין את השרשור של אדי (lanosforce) על שלושת הגדולים שהוא ביצע,

ולאחר שכבר הרבה זמן שאני רוצה לעשות ודחיתי החלטתי ללכת על זה,

אז קצת רקע, המערכת שלי מפורטת בחתימה, והרכב שעליו עבדתי היא הבלאנו מהתמונה הקטנה, הנסיכה הקטנה שלי,

 

אז נתחיל מההתחלה (למרות שקצת פיספסתי בצילומים, חשבתי על זה רק קצת אחריי תחילת העבודה, מקווה שתסלחו).

השתמשתי בכבל 4 גייג', מברג פיליפס, קצת איזולירבנד, מפתח 13, מפתח 10, מברג ישר.

 

דיי תחילת העבודה,

3nmynzgqnz0i.jpg

 

מינוס מפורק מהמצבר, מיכל העיבוי גם פורק עקב כך שה(-) שהולך לגוף נמצא מאחוריו.

הכבל שהולך מהקוטב לגוף, ולידו הכבל החדש

uiygotoddi1m.jpg

 

הכבל החדש

mytkynr2tmyi.jpg

 

הכבל החדש מחובר למקומו בשלדה

znjgy5zy2wmn.jpg

 

 

הכבל (-) השני יוצא מהקוטב (-) אל המנוע, רק שבבלאנו גיליתי שהוא מתחבר לגיר,

לשם כך הוצאתי לגמריי את המצבר

mytkynr2tmyi.jpg

 

 

מצטער אבל כנראה שלא צילמתי את הכבל החדש בחיבור לגיר. נמשיך

 

אחרי שני המינוסים, כבל (+) מהמצבר לאלטרנטור (בתמונה הכבל הישן מנותק)

rjm3d2wynm1z.jpg

 

כבל (+) ישן מול כבל (+) חדש

imczzzxdyj4u.jpg

 

jntionydm2e5.jpg

 

כבל (+) חדש עם 2 סופיות לחיבור מהיר וקל (סופית אחת לקוטב (+) במצבר והצד השני לאלטרנטור

z3ttmnemxccd.jpg

 

כבל (+) החדש הושחל אל האלטרנטור (בתמונה ניתן עדיין לראות את הכבל הישן)

ymzndg42xjyn.jpg

 

נשאר לי הרבה חוט אז החלפתי גם את הכבל הקצר מהמצבר לבית פיוזים,

הבית פיוזים תפוס עם קליפס כזה שיוצא במשיכה קלה למעלה.

עם הכבל הישן

 

wauj4mz0tmoz.jpg

 

בתמונה זו הכבל כבר מחובר לבית הפיוזים

u2jmzymt25gm.jpg

 

כל כבלי ה(+) נפגשים ומתחברים ביחד לקוטב (+)

me252mmnityz.jpg

 

ה(+) כבר מחובר למצבר וה(-) בדרך

1zwvu5mwhnjn.jpg

 

 

עכשיו תור ה(-) להתחבר

0wzymet0oozd.jpg

 

הכל מחובר (וקצת בבלאגן)

zmiv1ujmgorj.jpg

 

הכל מחובר וקצת יותר מסודר (ונקי)

2mjznjyzymzk.jpg

 

סוף העבודה הכל מחובר, שטוף ונקי.

mkyz1vujz2cn.jpg

 

הצעות הערות, הארות, או כל דבר אחר, אשמח לשמוע,

בפרוייקט הבא אני מחליף את כבלי המתח מהמצבר למגברים (נכון לעכשיו הם מחוברים עם כבלי 8 גייג').

 

פורסם

פרוייקט טוב ובהחלט מתבקש ברכב עם חיווט ישן כל כך.



 

אני רואה שאתה לא השתמשת בשרוולי הגנה לכבלים - באזורים בהם חום המנוע הוא כבד זה פשוט מתבקש בכדי להגן על הכבל מפני התחה.

 

אפשר להשתמש בכבל שרשורי שחור או בשרוול ארוג לצורך עבודות שכאלו.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נכון אדי אתה צודק, באותו רגע (יום שישי) לא היה לי ממש זמן ואת החומר, כמובן שזה יגיע,

חיכיתי לתגובה ממך! ההשראה באה גם ממה שאתה עשית,

אשמח לעוד תגובות והצעות.

 

×
×
  • תוכן חדש...