Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואחרונות חביבות

כולל המשאית שמעמיסה את המכוניות

 

הקיצור

הרשי

זו חוויה ענקית במימדים של אמריקה

מקווה שהצלחתי להעביר באמצעות התמונות מעט מגודל הארוע

 

מה שבטוח עוד נחזור להרשי

שבוע טוב

לכולם

שלי

resized_DSC01888.jpg

resized_DSC01889.jpg

resized_DSC01890.jpg

resized_DSC01906.jpg

resized_DSC01899.jpg

resized_DSC01900.jpg

פורסם

למישהו עוד נשאר כח לשמוע על הרשי? או שזה כבר יצא מכל החורים?

טוב, אנסה לסיים את פרסום הביקור שלי...

 

יום התערוכה הגדולה

 

התערוכה מחולקת למספר קטגוריות, כשהשתיים העיקריות הן רכב משופץ לחלוטין, ורכב מקורי לחלוטין. השיפוט הוא מהמחמירים ביותר בארה"ב. סיפר לי בעל החיפושית 59 (שתראו בהמשך) שכדי להציג את הרכב (בקטגורית המקוריים), הוא נדרש להחליף לצמיגי bias ply מכיוון שרדיאלים עוד לא היו זמינים ב-1959! לשם כך נסע לתערוכה עם רביעיה שכזו והחליף לזמן התצוגה בלבד!

 

Picture344_zpsed559e4b.jpg

Picture342_zpsd14d948e.jpg

Picture350_zps0b210dcc.jpg

Picture364_zps8f9020e1.jpg

Picture365_zps3d830096.jpg

Picture368_zpscd93a135.jpg

Picture369_zpsccaf5b3e.jpg

Picture372_zps4a5e7676.jpg

Picture375_zpsd322834c.jpg

פורסם

אחד הדברים המיוחדים שאני זוכר מהתערוכה זה את ריח האגזוז של הרכבים העתיקים. ריח משונה ולא מוכר, כאילו של דלק שלא נשרף לחלוטין. שמתי לב לזה כי בכל פעם שמישהו הניע או נסע לידי היה את אותו הריח הזה. סתם אנקדוטה מעניינת. הרהרתי אם זה היה הריח של שנות החמישים...

 

 

Picture377_zps1b9231b4.jpg

Picture385_zps947ca658.jpg

Picture386_zps063c2fb0.jpg

Picture389_zps6bbdc62f.jpg

Picture390_zps8e2e848e.jpg

Picture391_zps60560d4f.jpg

Picture394_zpsae234a48.jpg

Picture396_zpsc74651e1.jpg

Picture400_zps8e5948a5.jpg

Picture404_zps29762ca0.jpg

Picture413_zpsab548627.jpg

Picture414_zps9c27c74d.jpg

Picture415_zps4f16465c.jpg

Picture422_zpsee66f24a.jpg

פורסם

טוב יש עוד המון תמונות, אבל אני מצמצם כי אין לזה סוף... מה גם שג'קלין פרסמה המון תמונות מיום התערוכה, אז נראה לי שיותר מזה זה פשוט להגיע לתערוכה הבאה ולראות...

 

Picture425_zps6a001283.jpg

Picture474_zps14ae5486.jpg

Picture482_zps073b282e.jpg

Picture381_zps6a0aefc8.jpg

Picture429_zpsc38900c7.jpg

Picture432_zpsfdfff85b.jpg

Picture433_zpsc2e6c49b.jpg

Picture438_zpsdfbf6245.jpg

Picture442_zpsc557955f.jpg

Picture471_zps5a58cbe7.jpg

פורסם

אז זהו, הגיעה השעה שלוש ואנשים התחילו להניע וליסוע. מה שיצר את ה-exit parade -המוני אנשים התיישבו משני צידי כביש היציאה וכל מכוניות התערוכה יצאו, סיפור של בערך שעתיים! חלקם זכו למחיאות כפיים סוערות - במיוחד אלה שיושביהם היו לבושים בבגדי התקופה של הרכב.

 

Picture360_zps83974144.jpg

Picture489_zps45ccb9d4.jpg

Picture488_zpsb031ca58.jpg

Picture494_zps2630de1f.jpg

Picture357_zps1ef3d503.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=3TzEeWbQrzo&feature=g-crec-u דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

בדרך חזרה לחניון נתקלתי במכונית החביבה עלי ביותר, אז נסיים איתה. היה יכול להיות מושלם להכנס ולינסוע...

 

Picture528_zps156ac33c.jpg

Picture533_zps2f8054e5.jpg

 

לא האמנתי - שוב אני האחרון ללכת הביתה?!...

Picture535_zpsee511ba1.jpg

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש לי סרטון וידאו באורך של 40 דקות

של יום שבת בבוקר בהרשי כשהמכוניות נכנסות לתצוגה

איך אני משתפת כאן בפורום את הסרטון

תודה מראש

שלי

פורסם
יש לי סרטון וידאו באורך של 40 דקות

של יום שבת בבוקר בהרשי כשהמכוניות נכנסות לתצוגה

איך אני משתפת כאן בפורום את הסרטון

תודה מראש

שלי

 

שלי,

הפורום תומך רק בסרטונים שהועלו ליוטיוב.

וליוטיוב אפשר להעלות רק סרטונים באורך 10 דקות (למשתמשים חדשים).

לכן יש לערוך קודם את הסרטון ולשמור אותו בארבע חלקים של 10 דקות. להעלותם ליוטיוב כל אחד בנפרד.

ואז ליצור הטמעה (עדיף) או קישור לסרטונים בפורום.

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4


×
×
  • תוכן חדש...