Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלבום התמונות של היום הראשון בהרשי - 9.10.2012

 

 

https://picasaweb.google.com/108158979862773255433/91012?authuser=0&feat=directlink

 

 

יש עוד תמונות בהמשך

של המכירה הפומבית

של יום שבת בהרשי

וביקור במפעל של הארלי דוידסון

ככל שיתאפשר לי אעלה את השאר

פורסם

שלי היקרה כל הכבוד על התמונות,בהחלט הרגשה של כאילו ביקרתי בהרשי,ארוע מקסים והאוירה ממש קלאסית.

עופר בן צבי

פורסם

תודה רבה על ההשקעה בתמונות, איתן ממרילנד ולשלי שמרגילה אותנו רק לטוב.

מאד מרשים, נותן דלק להמשך היום יום.

 

נהדר!

פורסם

שלי,

תודה על התמונות המרהיבות אשר מעבירות בצורה מעולה את החוויה.

לפי מיטב הבנתי "בהרשי הקמנו את סניף הגולה של מועדון ה5"...:lol:

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

תודה לכולם על התגובות החמות. 504L- לצערי לא צילמתי את הביואיק שהזכרת. אם הייתי רואה אותה סתם ברחוב הייתי נותן לה את התשומת לב שהגיעה לה, אבל כשאתה שם החושים מתכהים...

 

עוד...

Picture185.jpg

Picture186.jpg

Picture187.jpg

Picture160.jpg

Picture162.jpg

Picture151.jpg

Picture130-1.jpg

Picture129.jpg

Picture125.jpg

Picture143.jpg

Picture148.jpg

Picture145.jpg

Picture147.jpg

Picture117.jpg

Picture118.jpg

Picture119.jpg

Picture122.jpg

Picture123.jpg

פורסם

איתן ושלי עשיתם לי את הבוקר ואת השבוע עם התמונות שראיתי עכשיו, תודה על המאמץ לצלם להעלות ולשתף, צעצועים/מכונות פשוט

מ-ד-ה-י-מ-ו-ת

היופי של הרכבים פשוט לא משאיר אף מילה להוסיף.

ושוב כל תמונה מגדירה את גודל המפגש הענק הזה ששווה לבקר בו שנה הבאה :)

 

דייב

פורסם

בוקר טוב לחברי הפורום

לפני שיתחיל שבוע עמוס ותובעני של השגרה בארץ והרשי תראה רחוקההההההההה מאד מהמציאות

ואתחיל לרצות להגיע להרשי שנה הבאה :wink:

אמשיך בשיתוף התמונות של יום שבת בהרשי

זהו יום שהיינו ב- 7:00 בתערוכה לצפות ולשטוף את העיניים בכל היפיפיות שבאות לתערוכה לשיפוט

כאן המכוניות הן לא למכירה (לעומת המכוניות שהועלו מהיום הראשון שכולן היו למכירה)

יש מכוניות שהן יד ראשונה במשפחה

וכולן במצב שיפוץ ותחזוקה יותר יפה מהשניה

כמעט כולן נכנסות למקום בנסיעה

הקיצור

חגיגה אינסופית לעיניים :shock:

ולתמונות להנהתכם

resized_DSC02078.jpg

resized_DSC02075.jpg

resized_DSC02069.jpg

resized_DSC02092.jpg

resized_DSC02107.jpg

resized_DSC02105.jpg

resized_DSC02100.jpg

resized_DSC02097.jpg


×
×
  • תוכן חדש...